Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 15:57   #81
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Særlig JPF som ikke er det samme som Jean Paul Gaultiere
Det vi kjøper i Norge som Jean Paul tøy er et norskt merke og ikke det samme
Men barnetøyet har en veldig god kvalitet

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 18:05   #82
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Hehe, jeg associerer Jean Paul Femme veldig med den tid, hvor vi bodde i Drammen. Masse folk i gensere med stort "Jean Paul Femme"-skrift på brystet ! Nesten en slags by-uniform.

Der hvor jeg bor nå, går folk mest i solide arbeidsoverall.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 18:09   #83
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Hehe, jeg associerer Jean Paul Femme veldig med den tid, hvor vi bodde i Drammen. Masse folk i gensere med stort "Jean Paul Femme"-skrift på brystet ! Nesten en slags by-uniform.

Der hvor jeg bor nå, går folk mest i solide arbeidsoverall.

Ja når du sier det, så er det fryktelig mye JPF i Drammen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 18:59   #84
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Jean Paul-klærne er veldig fine til stallbruk!

På stedet jeg vokste opp er det inflasjon i Jean Paul-jakker på utestedene. Og de er PÅ hele kvelden...

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:23   #85
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.


Fra et økologisk synspunkt kan jeg ikke se, at noen kan ha noe imot at klær blir gjenbrukt isted for å havne på søppeldyngen. Det er etterhvert et voksende problem, at klær er blitt så billige at folk kjøper masse, bruker det litt, og så kaster det igjen.

Akkurat den kjøper jeg ikke. Jeg har ikke sett noe som tilsier at de som tar seg råd til dyre klær kjøper mindre klær alt i alt enn de som handler på H&M. De som kjøper dyre klær pleier nemlig også å kjøpe klær på H&M i tillegg, eller de har såpass med penger at de handler utelukkende dyre klær. Alt i alt tror jeg ikke de eier færre klær enn de som handler billigere klær.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:28   #86
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Kan ikke folk få lov til å bruke pengene sine på det de vil uten at folk skal bli kvalme av det?

Jeg synes det er morsomt å lese og se hva andre har kjøpt. Jeg har slett ikke råd til alt, og iallefall ikke til de dyreste merkeklærne, men det betyr ikke at jeg ikke unner andre det. Skulle gjerne gone crazy og shoppet med livet som innsats. I stedet for kjøper jeg stortsett billig, men blander med litt dyrere hvis økonomien tillater det.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 20:20   #87
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Jeg kjøper klær når vi er på ferie eller på jobbreiser. Jeg reiser til utlandet hver uke i jobb og vi har ferie i utlandet på sommeren og som regel også noen langhelger.

Mye om ikke det meste kjøper jeg på salg. Jeg kjøper italienske klær i Italia, spanske i Spania, tyske i Tyskland etc. Det sparer jeg mye på.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 13:26   #88
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Jeg er så happy med å endelig ha såpass med penger at jeg kan kjøpe meg ting jeg har lyst på og trenger.

Jeg har svingt i str, og vært nede på 34 og oppe på 44, men har stabilisert meg på ca 38, kanskje 40, kanskje 36, litt etter str. Jeg handler mye på Kello og min lokale rare damebutikk Stefiné. Jeg liker pene jakker som har snitt for jenter med pupper, jeg liker topper og overdeler i god kvalitet som tåler en vask eller to. Jeg vil ha silke, ikke polysester, jeg vil ha ull, ikke akryl, jeg vil ha skinn, ikke skai. Det er ikke fordi jeg er snobbete, men jeg liker pene ting, jeg føler meg vel når jeg er velkledd og jeg har alltid vært glad i holdbare kvalitetsting.

Jeg har også masse fra HM, Vero Moda og Pop In som jeg varierer med. Men ellers jakter jeg på gode salgsfunn i dyrere butikker, sparer til lekre støvletter og en god kåpe osv. Jeg er en søkker for sko og støvletter og bruker absurd mye penger på det. Det går selvsagt ut over mann, barn, husleie og låneavdrag. Men det er verdt det!

Neida. Men jeg liker å kle meg pent og ser med glede at en del av de litt dyrere tingene jeg har kjøpt for flere år siden med klassisk snitt er like pene nå. Og jeg gir til Fretex med jevne mellomrom.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 10:07   #89
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg tror dette er en "tøtsji" diskusjon. Husk at noen kan ha inntekter laaaaaaaaaangt over gjennomsnittet, arvet en haug eller i beste fall sitte på 5 lottomillioner.

Jeg har en vanlig (men god) inntekt, men har aldri kjøpt et eneste plagg over kr 1500 til meg selv. Og da snakker jeg om støvletter og dyre sports/uteklær.

Bruker IKKE 800 på en genser engang.

Er vel som deg..
Må svelge noen ganger ekstra når jeg kjøper klær/sko til over 1000 kr ja..
Jeg handler mye på salg jeg, og på forholdsvis billige butikker.

Ovedeler og topper ligger på max 400 kr vil jeg tro, bukser max 700.
Sko kan jeg bruke litt mer på, og jakker.

Nå har jo jeg slanket meg en del og, så jeg har brukt en del penger på klær iløpet av året som har gått, og da har jeg ikke kunnet handla dyrt og design.. er jo bare dumt når man ikke kan bruke det mer enn en mnd..

Men merker at nå, som jeg har gått litt ned, og har større utvalg, så har jeg lyst på litt stilige og kule ting
Blir jo påvirket av dette forumet og !

Men selv om vi har en grei økonomi, så er den ikke SÅ god at jeg kjøper meg bukser itl 2000 kr. Da går nok de ekstra pengene til ferietur, sparing, nedbetaling av lån etc istedet ...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 10:11   #90
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Akkurat den kjøper jeg ikke. Jeg har ikke sett noe som tilsier at de som tar seg råd til dyre klær kjøper mindre klær alt i alt enn de som handler på H&M. De som kjøper dyre klær pleier nemlig også å kjøpe klær på H&M i tillegg, eller de har såpass med penger at de handler utelukkende dyre klær. Alt i alt tror jeg ikke de eier færre klær enn de som handler billigere klær.

Det er jeg enig med deg i!

De som handler dyrt og design, handler jo nye klær når årets mote kommer uansett..
Så jeg tror ikke min "billig" garderobe () er noe særlig større enn de som bruker mer penger på klær.

Jeg har jo LYST på mye jeg og..
Feks støvler av Ilse Jakobsen.. de synes jeg er råkule
Men jeg har ikke samvittighet til å bruke 1000 kr på støvler jeg kanskje nesten aldri bruker ..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 14:05   #91
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

min lokale rare damebutikk Stefiné

Den har noe for seg, den lille rare butikken der! De tingene jeg har kjøpt der har en merkelig evne til å holde seg i klesskapet i årevis, selv om det aldri er det kuleste eller mest trendy eller dyreste eller mest fancy av det jeg eier. (Eller kanskje nettopp derfor...)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 14:20   #92
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

bortsett fra på jeans da
DER vises logoen...

Men sånn ellers syns jeg det er "blærete" å gå med store JPF logoer eller Benetton m.m. over hele brystet.

Bennetton og JPF er merkeklær, men det er vel ikke disse typer merkeklær denne diskusjonen dreier seg om!?? De har ganske "normal" pris i forhold til designer merkeklær.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 00:08   #93
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Blei litt deppa av å lesa denna tråden, og så på min fyrste dag her inne og da ....

Og eg som har halve klesskapet fyllt med Angelique kle (fleire her inne og ser eg ...

Skal eg da vera glad, eller lei meg ....

Langt i frå Bogstadveien og til Sognefjorden (sjølv om fjorden er laaaang). Trur eg jubla eg .....

Angelique - eg deg. Send gjerne fleire pakkar til Sogn

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 21:38   #94
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Vesker, solbriller og klokker kjøper jeg alltid dyre merker. Det har vel med at jeg liker skinn og ikke plastikk og at jeg synes merkekopier er noe av det mest harry som finnes.

Og sko!!

  Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:02   #95
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Interessant med slike diskusjoner! Det er så lett å slenge ut med "korrekte" utsagn om at forbruk er fælt, og at de som kjøper dyre klær må være fryktelig jålete mm.

Jeg er en sånn person som bruker forholdsvis lite penger på klær. Dvs. vanlige inneklær. For det første synes jeg ikke jeg finner noe særlig, og de siste årene har jeg også blitt litt større (!) og jeg tror nok det har lagt litt demper på saken... (inntil noe magisk bare skjer og jeg er tilbake i 38/40 etter et lengre besøk hos 44).

Men - jeg har skapet fullt med kostbare turklær! Jeg har det jeg trenger av gore-tex både her og der, vintersko, høstsko, sommersko osv. osv. Ungene har fått det meste nytt (selv om jeg såklart finner både skøyter og skisko brukt også) - og det drar på seg en god del det der...

Og vi bruker en god del penger på lange ferier - det koster også litt når man tar ekstra fri mm.

Ny bil har vi ikke, men to gamle + motorsykkel + snøscooter! Den kjører vi opp private skiløyper med på jordene rundt oss...

Poenget mitt er vel at man kan ikke bare se på en side ved en person og dermed dømme fullstendig...

I I morgen skal jeg til Oslo og gå på leting etter støvletter! Samt et par lave "andefødder" og noen gensere. Tror det blir en bra dag Selv om jeg skal være gjennomført materialist hele dagen!!!




(For jeg kan det selv om jeg er SV-er? )

  Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:26   #96
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Må nok innrømme at jeg handler myyye merkeklær til meg og familien min

Men jeg er jo like opptatt av interiør som jeg er av moter,så jeg bruker vel så mye på det.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:34   #97
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Gjelds- og lønnsnivået kan være veldig forskjellig fra familie til familie også.

Hva man har, henger som oftest sammen hvor mange år man har vært etablert i eget hjem og i jobb.

Nå er også jeg blandt de eldste her med mine 41,5 år, dvs jeg har vært noen år i arbeidslivet , og jobber i en bransje hvor det generelt er et høyt lønnsnivå.

Mine år med høyskoleutdannelse har jeg også hatt, men 0,- i studiegjeld.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:39   #98
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

En i nabobygda vant 8,5 mill i Lotto nå nettopp..

*litt sjalu*

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:53   #99
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

En i nabobygda vant 8,5 mill i Lotto nå nettopp..

*litt sjalu*

Litt? Jeg hadde banket og ranet henne.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:53   #100
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Kjøper ikke så mye merkeklær. Men det jeg har begynt å kjøpe dyre ting av er sko for det er utrolig viktig å ha gode sko på føttene har jeg merket i mine "eldre" dager. Før kjøpte jeg mye sko på økonomi sko men det har jeg sluttet med, de er rett og slett ikke gode å ha på beina.

Helt enig med deg her altså! Kjøper ikke merkeklær, så fremt de ikke er skikkelig på tilbud, men SKO bruker jeg penger på, men så holder de gjerne i mange år også!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no