|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
tankefull
|
![]() Noen har overtatt boden minOppdaget før helgen at noen har tatt seg til rette og lagret sine eiendeler i min bod som tilhører leiligheten min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Smugleser
|
![]() Sv: Noen har overtatt boden minDa henger du opp en lapp til og sier at dersom tingene ikke er fjernet innen rimelig tid, feks 14 dager, overtar du det. Evt hører med styret om de har noen praksis, annet sted å varsle som når flere enn de som er i kjelleren innimellom.
![]() |
#3 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen har overtatt boden minEr dette en blokk kan du henge lapp i oppgangen, med bilde av boden. Har de ved og bildekk der er de nok ikke innom så ofte. Så fra til styret også, kanskje de kan legge sammen to og to og vite hvem de er. De kan ha snakket med noen som er nyinnflyttet ol.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Noen har overtatt boden minDe noen har nok bare tatt feil bod? Hadde nok hengt opp en lapp tenker jeg og gitt dem en frist.
![]() |
#5 |
tankefull
|
![]() Sv: Noen har overtatt boden minJa, som jeg skrev så antar jeg at de har lagret ting der i god tro. Jeg har allerede snakket med styreleder, og jeg har sendt e-post til styret. Får se hva svaret blir på e-post. Da jeg snakket med styreleder var han bare oppgitt og mente jeg kunne bare bruke av veden. Jeg ønsker jo å gi de en mulighet til å flytte tingene sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Noen har overtatt boden minKan du lage lapper og legge i alle postkassene?
![]() |
![]() |
#7 |
tankefull
|
![]() Sv: Noen har overtatt boden min
Alle andre har hengelås på. Men lapp i oppgangen ved postkassene er lurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen har overtatt boden minJeg ville tenkt lapper og evt hyggelig beskjed på Facebook om dere har en gruppe for borettslaget? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Noen har overtatt boden minJeg kan godt gå mer enn fjorten dager uten å være innom kjellerbodene mine, så lapp med frist hadde gått dårlig der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
tankefull
|
![]() Sv: Noen har overtatt boden min
Ja, jeg er jo ikke så ofte innom boden min jeg heller, så jeg har ikke skrevet noen frist på lappen på døren til boden. Der var bare en invitasjon om å ta kontakt for å få tilgang til boden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Noen har overtatt boden minSå snodig. Kjedelig for dem som har brukt tid på å få ting inn og så er det feil bod… flaut. Lykke til, oppdater oss! Støtter også lapp i fellesarealet, postkasser.
![]() |
#13 |
tankefull
|
![]() Sv: Noen har overtatt boden minDet ble hengt opp lapp på alle dørene i oppgangen, og jeg fikk e-post fra styret om hvilken leilighet som hadde benyttet min bod. I følge styreleder skulle vedkommende ta kontakt med meg, sånn at vi kunne ordne dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Noen har overtatt boden minDet er ikke urimelig, nei. Helt uakseptabel oppførsel fra deres side. De har okkupert din bod, prøvd å ringe deg bare en gang for å ordne opp, og tillegg stjålet ved og brutt opp låsen. Det er ille.
![]() |
#15 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Noen har overtatt boden minJeg hadde kontaktet styret igjen. Bedt styreformannen sporenstreks ta kontakt med dem, krevd leie for bodtid og ødelagt lås og stjålet ved. Eller anmeldelse for innbrudd. De kan velge. Ingen tvil, og det hadde jeg gjort NU.
![]() |
#16 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Noen har overtatt boden minDet Trulte sier.
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Noen har overtatt boden minEnig med Trulte ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Noen har overtatt boden minEnig med Trulte. Folk!
![]() |
#20 |
tankefull
|
![]() Sv: Noen har overtatt boden minJeg har fremdeles ikke fått svar på meldingen. Sjekket boden nå, og der er ingen endring, låsen er fremdeles brutt opp, og veden min mangler. Det er ikke mye ved det er snakk om, kanskje bortimot en 40 liters sekk, men den var lagret i et gammelt vednett, kjøpt på felleskjøpet, så det burde ikke være vanskelig å skille den fra veden i 60 liters sekker som de hadde lagt der. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|