Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjemmefarging - to farger. Hvilken rekkefølge?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-23, 18:29   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hjemmefarging - to farger. Hvilken rekkefølge?

Jeg klarer ikke bestemme meg. Et av barna ønsker bistand med å farge håret sitt, det skal være svart og rødt - rødt ytterst. Jeg er usikker på om det er best å farge det svarte først, og så det røde etterpå, eller motsatt.

Min bekymring er da i hvilken grad det svarte fader ut det røde når det skylles ut, det er derfor jeg ikke tenker det er lurt å gjøre det samtidig.

(Han må skylle ut selv, jeg har ikke rygg til å stå bøyd over og skylle ut seksjoner for ham.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-23, 19:59   #2
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmefarging - to farger. Hvilken rekkefølge?

Jeg har ikke peiling. Men tenker umiddelbart at det må være best å ta det røde først. Kan du beskytte de røde tuppene med vaselin eller folie eller noe, når det svarte tas på og skylles ut?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-23, 23:02   #3
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmefarging - to farger. Hvilken rekkefølge?

Hva er grunnfargen? Hvis mørk må det som skal bli rødt blekes først, skikkelig jobb. Så må det rødfarges. Svart kan man farge direkte. Sånn ser det i hvert fall ut på de utallige TikTokene og Snap’ene jeg får i feeden min.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 00:47   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmefarging - to farger. Hvilken rekkefølge?

Grunnfargen var mørkeblonde røtter og utvekst, og fadet grønnblåturkis oppå bleket hår i tuppene.

Jeg tok alt i en schmækk og pakket inn de røde endene i folie, skylte først hodebunnen og så tuppene. Det har i hvertfall blitt svart med en hel del mørkerødt i tuppene, så vidt jeg kan se på det våte håret hvertfall, så får vi se når det har tørket. Fargen han kjøpte var ganske mørk, så var ikke mulig å få noe knallfarge uansett.

Han har SÅ tykt hår og det tar SÅ lang tid å seksjonere og foliere.

Jeg skal ikke bli frisør når jeg blir stor.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no