Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Blunkefjes-smiley og bruk

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-22, 10:25   #41
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

En smiley jeg virkelig savner her inne er «tommel opp».

Huh? Vi har jo denne?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 10:34   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Huh? Vi har jo denne?

Ah, stemmer. Den tror jeg faktisk aldri jeg har brukt. Og den blir ikke helt det samme som den på mobilen, føler jeg. Og så heter den riktig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 10:34   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

(Sikkert fordi den er et blunkefjes, ser jeg nå! )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 10:55   #44
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Tommel opp på Messenger kan være litt passiv, synes jeg. Jeg tolker den innimelom som "lest" eller "sett". Mulig det er fordi jeg har noen som bruker den når det ikke er ting man skal være enig i eller si ok til.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 03-12-22 kl 11:28.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 10:59   #45
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Faderullan, nå kom jeg til å tenke på at det er over 20 år siden jeg gikk i Volda og skrev min oppgave om chattespråket. lol, rofl, brb. Det var minimalt med litteratur å finne og veiledning var heller ikke lett, da "ingen" av lærerne hadde særlig erfaring. Men gøy var det.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 10:59   #46
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Tommel opp på Messenger kan være litt passiv, synes jeg. Jeg tolker den innimelom som "lest" eller "sett". Mulig det er fordi jeg noen som bruker den når det ikke er ting man skal være enig i eller si ok til.

Min mor bruker den til absolutt alt. Tror nok hun bruker den slik du tolker den ja. Som dette:

mor: "Når kommer toget?"
jeg: "18:30"
mor: tommelopp

mor: sender et bilde
jeg: "Så fint!"
mor: tommelopp

Ofte som svar til svaret. Hun kan også sende en tommel opp som svar på min tommel opp. Tror det handler litt om at hun synes det er uhøflig å ikke svare på en melding, så det er et svar når det egentlig ikke er et svar. Det er selvsagt ikke noe problem, men jeg får jo et varsel hver gang da, og må ta opp mobilen og gå inn for å sjekke.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 11:28   #47
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg også. Nå bruker jeg ikke særlig mye smileys i jobbmail da, og i alle fall aldri til ukjente. Det skal være sagt. Men jeg kan finne på å avslutte en Mail til noen jeg har dialog med «Ha en fin helg! «Insert smilefjes som ikke er passivt-aggressivt«.

Problemet er jo da selvsagt at det kan hende mottakeren har en annen oppfatning av emojien du bruker, sånn at du blir oppfattet annerledes enn du tenker.

Jeg tror jeg må sjekke mailene jeg har sendt i det siste. Jeg skriver gjerne kolon og parentes, og synes smilyen som kommer opp i outlook er hyggelig og vennlig.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 12:24   #48
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Bruker tommelopp som lesebekreftelse, men ikke hvis jeg er uenig i det jeg har lest.

Bruker aldri blunkesmiley til kunder, men kan slenge på en til slutt for å virke litt hyggelig (aldri når jeg sender e-post med faktura da, det skulle tatt seg ut). På jobb/til kunder og leverandører går det mest i e-post.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 12:50   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Tommel opp på Messenger kan være litt passiv, synes jeg. Jeg tolker den innimelom som "lest" eller "sett". Mulig det er fordi jeg har noen som bruker den når det ikke er ting man skal være enig i eller si ok til.

Helt enig, noen ganger er det akkurat hva man trenger.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-22, 14:43   #50
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Min mor bruker den til absolutt alt. Tror nok hun bruker den slik du tolker den ja. Som dette:

mor: "Når kommer toget?"
jeg: "18:30"
mor: tommelopp

mor: sender et bilde
jeg: "Så fint!"
mor: tommelopp

Ofte som svar til svaret. Hun kan også sende en tommel opp som svar på min tommel opp. Tror det handler litt om at hun synes det er uhøflig å ikke svare på en melding, så det er et svar når det egentlig ikke er et svar. Det er selvsagt ikke noe problem, men jeg får jo et varsel hver gang da, og må ta opp mobilen og gå inn for å sjekke.

Jeg gjør som moren din. Ikke tommel på tommel da, men tommel opp for å bekrefte at jeg har lest. Men jeg nærmer med pensjonsalder mentalt, så det er vel derfor.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-22, 16:45   #51
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Jeg blir ofte litt usikker når blunke-fjes kommer i en seriøs melding - hva er det jeg burde lest her liksom. Så jeg misliker drn.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 13:12   #52
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg bruker blinkefjes-smileyen til barna ved typiske opplagte beskjeder med intern historikk
- Husk lue
- Ikke glem matteleksa, da!
..Og jeg blir litt irritert når den ene søsteren min bruker den.
- Så får han komme senere i uken, da
(Nei, han kan ikke det, nemlig )
Mulig barna blir irritert når jeg bruker den..

Barna blir vel irritert for at du bruker den. Men hadde det ikke vært det, så ville de funnet noe annet å være irritert over. Jeg har innsett at det er min jobb å være litt irriterende til tider. Det hjelper særlig de dagene da jeg virkelig ikke skjønner hva jeg har gjort galt.

Jeg vil gjerne ha en forklaring på alle smilyene, takk!
Og hva tenker man egentlig om slike levende bilder: gif. Jeg elsker å tulle med de, men blir flau når mamma prøver seg.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 13:14   #53
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Tommel opp på Messenger kan være litt passiv, synes jeg. Jeg tolker den innimelom som "lest" eller "sett". Mulig det er fordi jeg har noen som bruker den når det ikke er ting man skal være enig i eller si ok til.

Hm, der fikk jeg noe å tenke på. Men jeg kan nok være litt kort i kantene av og til. Og noen ganger på messenger sender jeg ut tommelopp i det jeg prøver å åpne for å lese.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 14:27   #54
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Problemet er jo da selvsagt at det kan hende mottakeren har en annen oppfatning av emojien du bruker, sånn at du blir oppfattet annerledes enn du tenker.

Jeg tror jeg må sjekke mailene jeg har sendt i det siste. Jeg skriver gjerne kolon og parentes, og synes smilyen som kommer opp i outlook er hyggelig og vennlig.

Ja det er jo en fare i alt vi gjør. At folk oppfatter det annerledes. Hadde nettopp en samtale med mor, for søsteren min synes det er skikkelig irriterende/kjipt om man kommer i et selskap og må gå etter et par timer fordi man skal i noe annet (som jeg alltid gir beskjed om i forkant, og ikke etter at jeg er kommet). Hun har aldri sagt noe til meg, men det viser seg at hun foretrekker at man ikke kommer da. Mens mine preferanser er at det er hyggelig at folk kommer, selv om de må gå et annet sted etterhvert. Bedre å treffes et par timer enn ikke i det hele tatt liksom.

Så hvordan ting mottas er jo 100% baserer på hva mottakeren liker/ikke liker og zero prosent på avsender. Egentlig.

Jeg slenger absolutt aldri. Inn smileys i jobbmail til folk jeg ikke har hatt kontakt med før altså. Kun til sånne jeg kjenner.

Nettopp fordi man aldri vet hvem som sitter i andre enden og hva de synes er ok eller ei.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 16:52   #55
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Søsteren din er den som er rar.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 16:56   #56
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Søsteren din er den som er rar.

Jepp.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 17:56   #57
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Ja, jeg mener jo det. Om vi skal feire bursdagen til ungene og det er håndballkamper og hva har du så synes jeg bare det er fint om Lillesøster og co kommer innom en time mellom kampene enn ikke i det hele tatt. Eller om man er invitert i ett juleskalap klokka 14 og ett klokka 16, så forsøker man å få et par timer i begge. Mens Storesøster synes heller man skal bare gå i det ene (vi snakker sånne med tapas og free seeting i juledagene og type 15 andre gjester utenom oss, ikke julaften altså).

Men ok. Da må hin gi beskjed om det da og ikke surmule til mor om det. Så skal jeg droppe å komme til henne, jeg. (hun hadde neppe reagert om vi gikk tidlig fra noen andre for å komme til henne da).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 18:22   #58
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ja, jeg mener jo det. Om vi skal feire bursdagen til ungene og det er håndballkamper og hva har du så synes jeg bare det er fint om Lillesøster og co kommer innom en time mellom kampene enn ikke i det hele tatt. Eller om man er invitert i ett juleskalap klokka 14 og ett klokka 16, så forsøker man å få et par timer i begge. Mens Storesøster synes heller man skal bare gå i det ene (vi snakker sånne med tapas og free seeting i juledagene og type 15 andre gjester utenom oss, ikke julaften altså).

Men ok. Da må hin gi beskjed om det da og ikke surmule til mor om det. Så skal jeg droppe å komme til henne, jeg. (hun hadde neppe reagert om vi gikk tidlig fra noen andre for å komme til henne da).

Dette vekker minner. Før prøvde vi å tekkes alle, og med to store familier gikk det jo ikke opp. Selv om vi forklarte at vi var invitert flere steder, men kunne stikke innom en tur, ble det som regel noe gruff rundt at "Jamen, vi har jo ikke drukket kaffe enda!"

Jeg synes det er finfint at folk kommer innom, selv om de må videre snart. Det jeg ikke gidder er de som kommer halvannen time etter alle andre og slår seg veldig til ro etter alle andre reiser i tur og orden.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 18:28   #59
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Min mor presterte jo å bli fornærma når ungene «egentlig» ikke skulle feire jul med meg, men med fars familie og valgte å spise middag med oss og så kjørte jeg dem til farmor og farfar så de kunne åpne gaver der (de ønsket ikke å være hele julaften sammen med faren). Jeg har gjentatte ganger sagt at om noen skulle være fornærma så måtte det være farmor og farfar, ikke de som fikk bonusjulefeieing utenom tur.

Men det er nok vanskeligere å forstå for dem som ikke må forsøke å gjøre alle til lags. For jeg tipper jo de blir fornørma om vi prioriterer selskapet hos dem som bare blir glad man kommer.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 18:53   #60
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Min mor presterte jo å bli fornærma når ungene «egentlig» ikke skulle feire jul med meg, men med fars familie og valgte å spise middag med oss og så kjørte jeg dem til farmor og farfar så de kunne åpne gaver der (de ønsket ikke å være hele julaften sammen med faren). Jeg har gjentatte ganger sagt at om noen skulle være fornærma så måtte det være farmor og farfar, ikke de som fikk bonusjulefeieing utenom tur.

Men det er nok vanskeligere å forstå for dem som ikke må forsøke å gjøre alle til lags. For jeg tipper jo de blir fornørma om vi prioriterer selskapet hos dem som bare blir glad man kommer.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no