Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor godt liker du julen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvor godt liker du julen?
1 4 3,25%
2 5 4,07%
3 5 4,07%
4 9 7,32%
5 12 9,76%
6 6 4,88%
7 18 14,63%
8 18 14,63%
9 17 13,82%
10 29 23,58%
Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-22, 00:52   #21
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Elsker jul. Helt klart en tier.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 08:04   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Jeg stemte 4. Det er så mye stress i forkant, og så er jeg stadig mer introvert og synes det er slitsomt med mye tett samvær. Bælkaldt og glatt ute er det som regel også, i tillegg til stappmørkt. Jeg har også en del dårlig samvittighet fordi vi ofte er lite sammen med mine foreldre og bror (som alle har sine store utfordringer). Det ender ofte i en følelsesmessig vanskelig og mørk situasjon.

Det er ekstremt mange bursdager i familien i jula også, og jeg kjenner på at jeg ikke strekker til - føler meg skyldig i brutte forventninger.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 08:14   #23
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg stemte 4. Det er så mye stress i forkant, og så er jeg stadig mer introvert og synes det er slitsomt med mye tett samvær. Bælkaldt og glatt ute er det som regel også, i tillegg til stappmørkt. Jeg har også en del dårlig samvittighet fordi vi ofte er lite sammen med mine foreldre og bror (som alle har sine store utfordringer). Det ender ofte i en følelsesmessig vanskelig og mørk situasjon.

Jeg og la meg på fire med omtrent samtlige grunner som Bluen her.
Introvert-delen har jeg faktisk ikke tenkt på, men det er jo derfor jeg syns jul med hele big hæppi svigerfamilien er slitsomt og samtidig så har jeg sykt dårlig samvittighet for mine foreldre som jeg da føler jeg svikter.
Dersom vi feirer med mine foreldre så føler jeg at jeg svikter mannen og barna, som går glipp av all halloien hos svigers.

Nå når vi har komt til 22. desember syns jeg jula er helt grei å forholde seg til, men det er mest fordi den snart er over.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 08:30   #24
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Helt klart 10. Jeg elsker julen. Jeg koser meg med forberedelsene og nyter god mat, julefilmer, julepynt, familietid, julegaver og alt som hører med.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 08:35   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Jeg tror grunnen til at jeg liker julen så godt er at jeg har klart å legge den opp veldig på mine premisser, også litt tilfeldig. Er vokst opp med veldig rolig, men fortsatt veldig koselig feiring, kun sammen med kjernefamilien, mine foreldre og søstre. Dette fordi vi bodde så langt unna all familie. Vi har ikke mye familie her vi bor nå heller, så det er litt det samme. Noen år har vi noen av foreldrene våre her, noen år er det bare oss, og det er ingen store familieselskap. Jeg har aldri savnet mer samvær med familie eller store selskap, siden jeg også er mer på den introverte siden og blir fort sliten når det blir for mye folk. Og fordi jeg aldri har vært vant med det.

I tillegg har vi foreldre som aldri gir oss dårlig samvittighet for ikke å feire med dem. De vet at de er velkomne til å komme hit og være her, det sa jeg fra om tidlig, da vi bestemte oss for å slutte å reise, og starte med å lage egen jul hjemme hos oss, da ungene var små. Min mor og stefar velger selv å ikke komme, fordi de ikke liker å kjøre over fjellet på denne tida. De koser seg sammen bare de to, og klager aldri på det, og jeg og søstrene mine har dessuten alltid en veldig fin førjulshelg hjemme hos mamma rundt hennes bursdag 13.desember, hvor vi pynter oss, spiser julemat og bytter gaver. Det er høydepunktet for henne. Faren min velger som regel å være hos en av søstrene mine, siden de bor nærmest. Svigerforeldrene mine kommer hit noen år, og noen år er de hjemme og feirer med datteren og familien. I år kommer de hit. Så det er veldig godt å slippe masse forventninger og krav fra mange kanter, og dårlig samvittighet for dem man sier nei til. Jeg har anledning til å lage jul slik jeg ønsker det, og det er veldig deilig.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-12-22 kl 09:18.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 08:35   #26
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Helt midt på treet. Jeg er egentlig mer glad i påsken. Flere fridager, ikke noe stress i forkant, minimalt med forventninger fra slekta, og det er innafor å sitte med en bok og kaffekoppen i fred.

Jeg er klar over at en velger selv hva en orker "å henge med på", det er ikke det at jeg baker og vasker og handler så voldsomt, men generelt synes jeg mye familiesamlinger er mer slitsomt enn hverdag. Hopper gladelig bukk over 17. mai også.

Bokormen sier det jeg tenker. Jeg elsker påske! Jeg pleier å si jeg hater jula, men jeg gjør ikke det da, jeg bare hater alt presset og forventningene og stresset og at jeg aldri klarer å hoppe av karusellen. Jeg har i åresvis f.eks sagt at ungene skal få en gave hver, resten skal vi gi til en veldedig organisasjon. Skjer aldri. Så da endret jeg det til at flere gaver skal være noe smått, men hjemmelaget. Og det koser jeg meg veldig med, men det tar jo tid…. For meg blir det jul 1. juledag. Alt styret er over, det er fri, ingen flere forventninger og jeg kan bare flate helt ut og gjøre som jeg vil. Elsket korona-julene, de passet meg helt perfekt!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Sånn egentlig er det kun en mestringsstrategi fordi jul og traumer går hånd i hånd for meg. Jeg gleder meg til januar hvert år.

Ikke kjenner jeg meg igjen i ta-vare-på-familien-og-nyt-tiden-sammen heller. Vi har ikke noen julesamlinger i min familie.

Tenker fremdeles på deg hvert år i jula.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 09:24   #27
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

10 fra meg!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 09:36   #28
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Bokormen sier det jeg tenker. Jeg elsker påske! Jeg pleier å si jeg hater jula, men jeg gjør ikke det da, jeg bare hater alt presset og forventningene og stresset og at jeg aldri klarer å hoppe av karusellen. Jeg har i åresvis f.eks sagt at ungene skal få en gave hver, resten skal vi gi til en veldedig organisasjon. Skjer aldri. Så da endret jeg det til at flere gaver skal være noe smått, men hjemmelaget. Og det koser jeg meg veldig med, men det tar jo tid…. For meg blir det jul 1. juledag. Alt styret er over, det er fri, ingen flere forventninger og jeg kan bare flate helt ut og gjøre som jeg vil. Elsket korona-julene, de passet meg helt perfekt!
.

Dette beskriver meg også!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 10:04   #29
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Det er ingen som gir meg dårlig samvittighet heller - det klarer jeg fint sjøl. Og det spiller naturligvis også inn at familien står i en nokså ekstrem situasjon og har gjort det i mange år. De koser seg ikke hjemme når de feirer uten oss - da hadde jeg ikke strevd. Jeg greier ikke ta det ansvaret - for å «redde» dem, og det gnager konstant.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 10:15   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Jeg ligger på en solid 9'er.
Jeg elsker juleforberedelser, jeg stresser aldri, forsøker å være ferdig med gaver i god tid før jul, helst før 1. desember, og jeg spiller julemusikk, kler meg i julegenser og nyter adventskalender og alt som hører med.

Hvis de andre i familien hadde vært like julete som meg hadde jeg gitt en 10'er på skalaen. Det trekker bittelitt ned at de to jeg bor med ikke gleder seg like mye som meg. :kravstor:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 10:35   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.122
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Skjønner godt at det er slitsomt når man har familie som sliter, da er det liksom ikke «bare» å velge dem bort (som man jo i prinsippet kan, hvis man har familie eller svigerfamilie man foretrekker å ikke være så mye sammen med).

Jeg liker jul veldig godt og har alltid gjort det, det er en ganske fredelig tid for oss; jeg har liten, fredelig familie og ingen slektninger i nærheten som man må eller kan treffe i løpet av romjulen. I år som de siste par årene er det bare oss tre og moren min, og det er veldig koselig. Mamma steller mye mer til jul enn jeg gjør, men på en rolig måte, og bare fordi hun har lyst, så det genererer ikke stress hos meg. Når vi har vært hos oss, blir det jo litt mer styr med rydding og vasking og mat, men i alle fall maten synes jeg egentlig bare er hyggelig. Og så er det fint å ha en feiring med mye lys og kos på den mørkeste tiden av året.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 11:12   #32
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.836
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Elsker alt med julen, ikke minst førjulstiden🎄🎅🏻☃️
Her spilles julesanger fra november, julefilmer, og ikke minst pynting til jul🎄
Det å være sammen med familien juledagene, og dager på hytta i romjulen.
Jul altså🥰

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 13:57   #33
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.024
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Full pott her, eg elskar jul, men måtte vi ALDRI få ei førjul med fotball-VM igjen.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 14:33   #34
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Full pott her, eg elskar jul, men måtte vi ALDRI få ei førjul med fotball-VM igjen.

Nei, da skal det være håndball.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 20:09   #35
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Jeg elsker ideen om julen. Helt fram til ca på denne tiden. Da er det bare krise fordi jeg tenker at jeg likevel skulle ha gjort alt jeg fortalte meg selv at det er greit å droppe. Som fx å storrengjøre. Eller kjøpe juletre. Eller bake.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 22:09   #36
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Jeg ga 4 i år, kanskje oftest 5-6. En jeg kjenner har tatt seg ei uke alene på hotell i jula, akkurat nå er det litt fristende. Moren min døde rett før jul for 3 år siden og jeg synes fortsatt det er tungt, spesielt i desember, inkludert jula.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 22:22   #37
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Jeg går for 9. Trekker litt for det faktum at det nå er jeg som må stå for magien og ikke bare kan ligge i sofaen og se på Askepott.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 23:01   #38
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

Egentlig liker jeg jul, men iår har alt bare blitt blæh sv ymse årsaker. Så velger å ikke gi terningkast.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 04:25   #39
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.730
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

10! Elsker jula

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 07:02   #40
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor godt liker du julen?

6 - såvidt over middels.
Elsker advent, lysene, forventningsfølelsen.
Misliker alt styret og stresset som bare er der, synes julaften er ganske slitsom.
Elsker første juledag og ro, samt de rolige dagene i romjula. Samtidig stresser det meg når vi ikke finner på noe.
Hater nyttårsaften.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no