Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Har du hørt om riskrem, og i tilfelle, har du hørt om/pleier du å ha mandel i den?
Jeg vet hva riskrem er 57 49,57%
Jeg vet ikke hva riskrem er 0 0%
Vi spiser riskrem i julen, men uten mandel 53 46,09%
Vi har ikke tradisjon for riskrem i det hele tatt 16 13,91%
Vi spiser riskrem, og jeg bor i Nord-Norge 5 4,35%
Vi spiser riskrem, og jeg bor i Trøndelag 10 8,70%
Vi spiser riskrem, og jeg bor på Vestlandet (nord) 7 6,09%
Vi spiser riskrem, og jeg bor på Vestlandet (sør) 13 11,30%
Vi spiser riskrem, og jeg bor på Sørlandet 4 3,48%
Vi spiser riskrem, og jeg bor på Østlandet (sør) 39 33,91%
Vi spiser riskrem, og jeg bor på Østlandet (nord) 5 4,35%
Vi spiser riskremen med mandel i 20 17,39%
Ingen av alternativene passer 3 2,61%
God jul! 30 26,09%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 115. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-22, 13:45   #41
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Vi har ikke riskrem her hjemme, men spiser hos foreldrene mine om vi feirer der.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 13:46   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Riskrem med salt karamellsaus var en Greie på sosiale medier for noen år siden. Det var ikke godt. Liker begge deler, men det passer ikke sammen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 14:22   #43
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Riskrem med salt karamellsaus var en Greie på sosiale medier for noen år siden. Det var ikke godt. Liker begge deler, men det passer ikke sammen.

Enig. Det ble rett og slett kvalmende.

Ellers så spiser vi riskrem julaften, men uten mandel. Mandelen er i grøten som lages og spises lillejulaften.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 14:26   #44
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Riskrem med salt karamellsaus var en Greie på sosiale medier for noen år siden. Det var ikke godt. Liker begge deler, men det passer ikke sammen.

Ja, det var virkelig ikke godt.

Jeg er ikke så veldig glad i riskrem. Eller, jeg liker den hvis den er fast og god og med vaniljestang, og ikke med så mye krem at den er skvipete. Pleier å ha det en gang i jula, med en saus laget av kirsebær og portvin. Og hakkede mandler på toppen, den desserten trenger litt krønsj.

Og aldri riskrem på julaften, etter ribbe. Det blir for mektig.


Sist redigert av Filifjonka : 23-12-22 kl 15:37.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 14:58   #45
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Jeg aner ikke hvilken del av Østlandet jeg bor i jeg.

Men ja, vi spiser riskrem et par timer etter middagen på julaften. Uten mandel i.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 15:04   #46
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.460
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Oppvokst på og bor på det sentrale Østland. Spiser riskrem til dessert hver jul, vil jeg si. Med rød saus og hakkede mandler i, har aldri vært utsatt for hel mandel i riskremen. I dag skal jeg på grøt hos foreldrene mine så de ikke har så mye grøt å lage riskrem av til i morgen.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 15:22   #47
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Jeg er oppvokst på det sentrale Østland, og har ikke tradisjon for riskrem. Vi har hatt det en gang eller to, men jeg er ikke særlig glad i det. Har fått det servert både med og uten mandel.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 15:23   #48
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Når vi feirer jul med svigers har vi riskrem med mandel. His mine foreldre har vi annen dessert og ingen mandel.

Bor på vestlandet sør. Svigers er fra nordnorge og mine fra Trøndelag.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 15:34   #49
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg aner ikke hvilken del av Østlandet jeg bor i jeg.

Men ja, vi spiser riskrem et par timer etter middagen på julaften. Uten mandel i.



Jeg landa på at det må være Østland sør, kanskje, men det stritter litt imot - jeg tenker at jeg bor i øst.

Vi spiser også riskrem et par timer etter middag på julaften, men vår serveres med kirsebærsaus og mandelflak oppå, med bringebærsaus til barn og de som ellers er unge til sinns. Mandelen™ ligger ellers i grøt som serveres kvelden før.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 17:34   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.


Vi spiser også riskrem et par timer etter middag på julaften, men vår serveres med kirsebærsaus og mandelflak oppå

Vi bruker også kirsebær, men kompott. Sykt godt. Mandelflak eller hakkede mandler er også veldig godt ja. Fatter ikke tradisjonen med rød saus ala type "husholdningssaft tyknet med maisenna" på riskrem, det er jo ikke noe godt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 18:03   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Vi bruker også kirsebær, men kompott. Sykt godt. Mandelflak eller hakkede mandler er også veldig godt ja. Fatter ikke tradisjonen med rød saus ala type "husholdningssaft tyknet med maisenna" på riskrem, det er jo ikke noe godt.

Det beste er bare rørte jordbær moset med stavmikser til saus. Noen ganger blandet med tyknet husholdnigssaft-typen. Men jeg er ikke noe glad i kirsebær da (altså steinfrukten, fp-brukeren Kirsebær har jeg ikke noe imot ).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 18:26   #52
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Jeg forstår virkelig ikke saft/rød saus til risgrøt og riskrem. Det reagerer jo med melk, skiller seg og man får en helt emmen smak i munnen. Vi har alltid hatt melk til grøt, melk med melk liksom

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 18:35   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg forstår virkelig ikke saft/rød saus til risgrøt og riskrem. Det reagerer jo med melk, skiller seg og man får en helt emmen smak i munnen. Vi har alltid hatt melk til grøt, melk med melk liksom

Melk liker jeg ikke, aldri drukket det men så liker jeg ikke saft heller og har vann til risgrøten.
Men riskrem må man jo ha en slags saus på, ellers blir det jo tamt. Grøt har man jo sukker, kanel og smør på. Riskrem med melk på går jo ikke og uten noe blir det jo gørrkjedelig. Riskrem med kirsebærkompott eller jordbærsaus er nydelig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 18:39   #54
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Mamma lager alltid riskrem i jula. Da uten mandel, Nordland/Troms/Trøndelag.
Jeg liker ikke riskrem.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 25-12-22 kl 20:33.
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 18:50   #55
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Den store Riksmålsundersøkelsen 2022.

Auga les det auga vil.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 19:00   #56
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Den store Riksmålsundersøkelsen 2022.

Auga les det auga vil.

Sjølvklart!

Tidligere i dag leste jeg at mannen og svigerforeldrene til My skulle ordne ekkel middag i dag. (Ikke enkel, som det egentlig stod.)

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 19:01   #57
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.678
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Her spises det riskrem as we speak, eller dvs ikke jeg da. Rester etter grøt igår.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 19:10   #58
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sjølvklart!

Tidligere i dag leste jeg at mannen og svigerforeldrene til My skulle ordne ekkel middag i dag. (Ikke enkel, som det egentlig stod.)

Den ble ikke så ekkel altså, det ble noen helt greie pizzaer laget på ferdigkjøpt, halvstekt bunn.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 19:23   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 19:37   #60
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Det stod mye løye i avisen min i dag:

https://www.aftenbladet.no/drset/i/p...em-boer-forbys

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no