Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den beste regnkåpa

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-10, 12:04   #41
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

VeraVera: Jeg tør påstå den er mye lekrere i virkeligheten. Den har vannsøyle 5000, og funker som bare det, både i regn og oppholdsvær.

De har en ny regnjakke hos Danefae som ser knallfin ut, da!



Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Jeg fikk Danefæ regnfrakke i bursdagsgave i sommer og er veldig fornøyd. God kvalitet og stilig i tillegg. Og jeg anbefaler også denne butikken, både på nett og IRL :
http://www.madsogmille.dk/shop/vokse...e-regnfrakker/


Stellebord: Vet du om den sorte jeg la bilde av, er mulig å få tak i ennå?
Jeg likte den best.......... Men den blå er jo fin også da, men ikke like fin..


Sist redigert av ItsOnlyMe : 13-08-10 kl 12:17.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 19:27   #42
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Jeg har fra Noa Noa, men den blir man klam i. Den er fin, da.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 19:31   #43
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Noen som har prøvd Skogstad sin?

Jeg har Skogstad (med ringer/sirkler). Den er fin, men definitivt klam.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 08:28   #44
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...SearchBackLink

Bildet vil ikke vere med.., så jeg legger linken. Såg ikke så værst ut denne da? Bør vere bra til den prisen! Men jeg vet ikke... en smule dyr!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 08:31   #45
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

VeraVera: Nei, jeg vet ikke. Du må nesten bare Google, eller noe. Den heter Else og går vel under betegnelsen "midseason coat".

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 08:38   #46
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...SearchBackLink

Bildet vil ikke vere med.., så jeg legger linken. Såg ikke så værst ut denne da? Bør vere bra til den prisen! Men jeg vet ikke... en smule dyr!

Den var veldig fin; fasongen og alt - dog enig vedr. prisen. Aner jo ikke om denne puster skikkelig, så når den først koster så mye hadde jeg nok heller kjøpt Bergans sin. *ønsker seg*

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 08:49   #47
Sandy81
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 54
Sandy81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Jeg er også på jakt etter en regnkåpe ettersom den jeg hadde ble stjålet sist jeg var ute.

Tror det må bli denne:

Sandy81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 08:56   #48
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Den var veldig fin; fasongen og alt - dog enig vedr. prisen. Aner jo ikke om denne puster skikkelig, så når den først koster så mye hadde jeg nok heller kjøpt Bergans sin. *ønsker seg*

Opprinnelig lagt inn av Sandy81, her.

Jeg er også på jakt etter en regnkåpe ettersom den jeg hadde ble stjålet sist jeg var ute.

Tror det må bli denne:



Ja, det tenkte jeg også Absalone. Om man skal opp så mye i pris, - heller Bergans.

Og Sandy81; det er vel en softshelljakke? Er ikke dette den som koster rundt 1200kr? I såfall er ikke den spes. tett. Tåler litt lett pjusk-regn men ikke noe mer.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 08:58   #49
Sandy81
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 54
Sandy81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Veravera: Ok, det var jo godt du sa for når jeg var i butikken så fotalte de at joda, denne tålte godt med regn....Takk

Sandy81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 09:49   #50
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Sandy81, her.

Veravera: Ok, det var jo godt du sa for når jeg var i butikken så fotalte de at joda, denne tålte godt med regn....Takk

Godt med regn? Nei det er ikke det jeg er blitt fortalt.. Den tåler helt sikkert litt, men ikke godt! Og Bergansjakker til den prisen er nok ikke vanntette. Da må man betale rundt kr 2000 og mer...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 12:29   #51
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Veldig happy med min Søs Jensen. Den blir ikke overvettes klam og har tynt, fint for inni. Koster vel i overkant av 1000,-

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 12:45   #52
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.745
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Noen som har prøvd Skogstad sin?

Jeg har en svart Skogstad-regnkåpe (kjøpt her på FP ) som jeg alltid får veldig mye skryt for. Den er dog litt klam, men det bryr ikke meg nevneverdig altså. Bruker jeg den så er det som oftest på ikke-så-lange-turer. Skal jeg gå i skogen bruker jeg ikke kåpe liksom, da bruker jeg allværsjakka.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 12:48   #53
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Jeg liker godt min Didrikson.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 17:32   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Drar fram denne, for jeg leter også. Har sett en rutete fra Bergans, men finner den ikke på nett. Noen som vet hva jeg mener? Og pris?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 17:45   #55
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.567
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Titter på alt dere viser.

Veksler mellom å tenke "bare en rimlig en til å gå til jobb" og "en skikkelig en, så jeg kan bruke på trilleturer i bergensvær", men så kommer jeg på at det er de neste mnd til og fra jobb trenger den først og fremst (fikk en deilig ullcardigan med mannen, som er lenger enn "regnjakkene" mine (som forøvrig har hermetegn fordi de ikke er vanntette på lange, våte trilleturer...) Den ullsaken tenker jeg skal holde meg og magen varm på jobb i høst...). Men de samme neste mnd kommer jeg til å få en mage som sikkert ikke passer inn i ei regnkåpe. I alle fall ikke ei i en modell/størrelse jeg vil trives i etter februar....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 21:32   #56
Kanel
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 21
Kanel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Jeg har både fra Søs-Jensen og Stormberg.

Den fra Søs-Jensen er kul og fin - men må innrømme at jeg kan bli klam i den. Bruker den mest som "fin" regnkåpe til kortere turer når jeg vil være litt kul.

Fra Stormberg har jeg den som heter Trinn D Softshell Parkas. http://www.stormberg.no/no/Produkter...tshell-Parkas/

Unisexmodell av samme parkas:http://www.stormberg.no/no/Produkter...tshell-Parkas/

Den er både vind og vanntett. Jeg bruker den masse, også når det ikke regner for den er i mykt materiale og fungerer utmerket som høstjakke. (og vårjakke! - altså når det er litt kaldere i lufta for den er vattert inni)

Kanel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 22:10   #57
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Du skal seff ha en sånn. Bare $94.45, her: http://www.sovietarmystuff.com/Produ..._._Woolen.html


__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 08:47   #58
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg liker godt min Didrikson.

Jeg elsker den og håper at den kan brukes om noen uker når magen kan ligge i vogn. *ser ut i striregnet*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 09:15   #59
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

hyacinth: Jeg har en rutete fra bergans, men det er ikke regnjakke. Den tåler litt småregn, men om det regner skikkelig så går det rett gjennom. Men det kan jo fins rutete regnjakker også, såklart.

hvor mye koster Didrikssons-jakken? Trenger også ny regnkåpe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 09:23   #60
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Lurer på om min kostet 1500? *teflonhjerne*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no