Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hellstrøm rydder opp - menn som frykter mat

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-14, 19:32   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Hellstrøm rydder opp - menn som frykter mat

Etter å ha sett noen episoder med "Helstrøm rydder opp" sitter jeg ganske forfjamset igjen. Det som går igjen i denne sesongen er menn som spiser snop og nugatti, og som er livredd mat. Og jeg forstår det ikke.

Hva er det som får voksne menn til å frykte normal mat, mens de trøkker innpå med mat som er usunn og potensielt farlig for kroppen?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-14, 19:42   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp - menn med frykt for mat

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Hva er det som får voksne menn til å frykte normal mat, mens de trøkker innpå med mat som er usunn og potensielt farlig for kroppen?

Tja, det er vel gjerne snakk om ting som kanskje heller burde blitt håndtert av en psykolog enn av Hellstrøm. Og jeg er nok ikke alltid så overbevist om at problemet er borte etter at han drar.

Høytfungerende autister/aspergere kan ha store problemer med å spise ukjent mat og mat med visse lukter eller teksturer. Og det er endel voksne som aldri har fått diagnosen og dermed ikke fått hjelp med disse tingene.

Det er ikke alltid så lett å forstå andre menneskers irrasjonelle frykter, men det betyr jo ikke at de ikke har dem eller at det er lett å komme over dem.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no