Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mange måltider spiser du/dere per dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor mange måltider spiser du om dagen, inklusive mellom-måltider?
2 måltider om dagen 8 5,48%
3 måltider om dagen 23 15,75%
4 måltider om dagen 68 46,58%
5 måltider om dagen 44 30,14%
6 måltider om dagen 12 8,22%
7 måltider om dagen 1 0,68%
Frukt regnes som et mellom-måltid, så det tas med i beregningen 31 21,23%
Frukt regnes ikke som mat, så tenker ikke på det som et (mellom-)måltid 33 22,60%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-14, 22:38   #41
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange måltider spiser du/dere per dag?

Ungene spiser fem måltider. Frokost, lunsj på skolen, mellommåltid når de kommer heim, middag og kvelds.
Regner ikke med frukt innimellom.

Jeg spiser 3-4 måltider. Frokost, lunsj, middag hver dag, kvelds noen ganger i uka.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 12:31   #42
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange måltider spiser du/dere per dag?

Frokost, lunch, middag i hovedsak.

Kan spise frukt, nøtter i løpet av jobb og på kvelden.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 13:25   #43
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange måltider spiser du/dere per dag?

For mange.

Jeg får nå profesjonell til å komme ned i seks måltider per dag (inkl. fruktmåltider).

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 10:06   #44
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange måltider spiser du/dere per dag?

Jeg spiser alltid frokost, lunch og middag.
De dagene jeg trener spiser jeg kveldsmat.
Innimellom mellommåltid mellom lunch og middag.
Og i tillegg kommer godterier.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 21:38   #45
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange måltider spiser du/dere per dag?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg regnet det som mellommåltid.

*noterer flittig*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 22:00   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange måltider spiser du/dere per dag?

Jeg spiser fire måltider. Det kan bli tre i helger og ferier. I hverdagen spiser jeg klokka åtte, tolv, fire og åtte-ni. Sånn cirka da, det er ikke SÅ nøyaktig. Jeg spiser sjelden mellommåltider. Hvis jeg blir ekstremt sulten, kan jeg ta noe, men det hjelper knapt. For meg er det best å spise slik jeg gjør.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 22:02   #47
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange måltider spiser du/dere per dag?

Frokost
Mellomsjokolade med kaffe
Lunsj
Mellomsjokolade med kaffe
Middag
Kvelds

Og noen biter sjokolade i ny og ne.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no