Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Favoritt-ampull
Ristretto (svart) 7 12,50%
Arpeggio (mørk lilla) 17 30,36%
Roma (mørk grå) 5 8,93%
Decaffeinato Intenso (mørkerød) 3 5,36%
Livanto (bronsebrun) 4 7,14%
Capriccio (grønn) 1 1,79%
Volluto (gull) 1 1,79%
Cosi (mørkebrun) 4 7,14%
Decaffeinato (rød) 0 0%
Lungo - Vivalto (lyseblå) 2 3,57%
Lungo - Decaffeinato Intenso (blekrød) 0 0%
Lungo - Finezzo (gul) 0 0%
Herregud - tidenes DUSTEPOLL! 12 21,43%
Deltakere: 56. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 13:39   #61
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Hvilke passer best når man drikker mest latte da?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 13:54   #62
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hvilke passer best når man drikker mest latte da?

Ristretto eller den lilla.

Jeg har enda ikke rukket å prøve alle.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 09:31   #63
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det er nesten så jeg får lyst på en sånn derre maskin.

Og jeg drikker ikke en gang kaffe.

Jeg drakk sjeldent kaffe før. Bare når jeg var jobb eller cafe. Etter at vi fikk Nespressoen i hus har jeg blitt en skikkelig avhengig. Jeg drikker ikke lenger den dårlige automatkaffen på jobb. Derimot drikker jeg masse kaffe hjemme.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 09:36   #64
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Liker godt Cosi, men skal jeg ha litt mer krutt går jeg gjerne for Arpeggio. Har ikke smakt noen av decaf variantene, hva skal man med kaffe da?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 11:07   #65
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Har ikke smakt noen av decaf variantene, hva skal man med kaffe da?

Decafvariantene kan anbefales. Smaken er meget god,intenso er fanatastisk i latte. Decaf er supert når man er gravid eller på kvelden hvis man har problemer med å sove.

  Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 11:33   #66
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Decafvariantene kan anbefales. Smaken er meget god,intenso er fanatastisk i latte. Decaf er supert når man er gravid eller på kvelden hvis man har problemer med å sove.

Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Jeg drikker aldri kaffe etter kl 18, for da sliter jeg med søvnen. Men da kan jeg selvsagt drikke den!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 21:21   #67
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Her står ikke de jeg pleier å drikke. Våre er ikke sånne tupper men runde.

Åja,nå kom jeg på det. Vi har en annen type, den som ikke selges i butikk men bare på nett. Det er vistnok business utgaven vi har. Virker ikke som farger og navn er det samme?

Her er mine favoritter: Her ligger en oversikt de vi pleier å bestille. Jeg liker best den mørkebrune.

Vi har denne typen på jobb. Jeg er også glad i den mørkegrønne Espresso Forte. Men aller mest likte jeg en spesialvariant fra i fjort: lys lilla - Goroka-kaffe fra Papua Ny-Guinea. Men den er desverre ikke å få tak i lenger.

__________________
Gutta -04 og -07

Sist redigert av Tangina : 12-01-09 kl 21:47.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 21:44   #68
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Husker ikke hva den heter, men det er en blå special edition, den er god den!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 22:06   #69
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Roma er helt klart favoritten min, både med og uten melk. Ellers drikker jeg mye Decaffinato Intenso, espressovarianten, og litt Decaffinato lungo.

Mannen klarer ikke å bestemme seg for om han foretrekker Vivalto eller Finezzo, men når jeg ser hvor mye vi har igjen av de enkelte så ser det ut til at han foretrekker Vivaltoen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 19:55   #70
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Jeg foretrekker Livanto når jeg skal kose meg med en kopp kaffe. Ristretto med litt melk funker best for å vekke meg om morgenen, men smaker ikke like godt.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 20:40   #71
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Her har smaksløkene utviklet seg etter hvert som vi har hatt maskinen en stund. Det går mye kaffe, og det går mest Finezzo, Arpeggio, Decaffinato Intenso og Decaf. Lungo.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 14:48   #72
emma-li
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 88
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

jeg drikker den lilla eller den svarte. men kun til caffe latte. ellers så er cosi grei å drikke vanlig

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 16:24   #73
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Kaffe er æsj.

Jeg blir faktisk kvalm av kaffelukt og smak, annet enn i sjokoladekakeglasur.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 12:55   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Når jeg drikker latte foretrekker jeg Arpeggio.

Det som er fint med nespressomaskinen er at den har adekvat decaff. Så jeg drikker ganske mye decaff lungo også. Jeg er av de som ikke kan drikke koffein på kvelden hvis jeg har noe ønske om å sove den natta.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 15:10   #75
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Karamellkaffen er overraskende god i latte.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 20:31   #76
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Jeg har nydt Nespressoherlighetene i overkant av et lite døgn, men etter haugevis med forskjellige smaksprøver, så har Arpeggio skilt seg ut som en foreløpig favoritt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:46   #77
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Svart!! Og så er jeg veldig glad i Roma.

Jeg er ikke Nespressodrikker til vanlig,men dersom det var den svarte jeg fikk hos deg MM, på fredag var i alle fall den god. Jeg pleier bare å ta det jeg får når jeg blir servert det.

:har egentlig ikke noe å bidra med i denne tråden:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no