Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-12, 10:43   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Noen som har noen tips til høyttalere til å spille musikk fra iPad? Ikke alt for dyre siden det er til 9 åringen.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 11:44   #2
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Den som heter music angel syns jeg fungerer greit. Koster 199 hos expert.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 11:54   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Jeg har denne: http://www.techradar.com/reviews/aud...1048276/review

Det er en liten, kulerund, blåtannhøyttaler, med overraskende god lyd. Kjøpte den på Siba. Var ikke så ille dyr heller, rundt 1100-1200 kroner, mener jeg huske.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 12:21   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Hvis 9-åringen ikke synes den er for barnslig, så kan jeg anbefale iPig. Vi kjøpte en slik til seksåringen til jul i fjor, og den har overraskende god lyd og er lett å betjene.

Den finnes i flere farger.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 12:43   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Jambox er veldig bra, men det fungerer godt med PC-høytalere i hodetelefon-kontakten også.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 14:39   #6
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Ipig er noe tenåringene her i hus bruker og liker, har ikke tenkt på at den er for barnslig
Koster rundt 4-500 kroner.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 16:35   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Vi har en Jambox, veldig god lyd.
Men om jeg skulle kjøpt en til Knotten, kunne jeg nok funnet på en iPig eller Angry Bird-høyttaler eller noe. Jamboxen er jo litt kjedelig.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 16:42   #8
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Jeg har musicangel.
Liten, billig, og fin lyd.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 17:29   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Kjøpte nettopp Ipig på Elkjøp til 389kr

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 20:42   #10
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Jeg har denne på kjøkkenet:

http://www.siliconrepublic.com/digit...ech-ipad-speak

Lyden er ikke fantastisk, men grei nok. Bonus at den er en stand (jeg bruker den til å se på oppskrifter eller se på tv mens jeg lager mat), og at den lader padda. Ikke var den superdyr heller tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 22:05   #11
Innocenta
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 19
Innocenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Ipig har mine tre. Stilige og bra lyd.

Innocenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 11:40   #12
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Takker for mange tips! Spørs om jeg skal gå for disse sound angel så lenge siden de var så billige, å så får han heller noe skikkelig neste år siden vi allerede har kjøpt julegave.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 12:50   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Music Angel er på tilbud på Lefdal nå, 99 kr tror jeg det var.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 13:43   #14
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Music Angel er på tilbud på Lefdal nå, 99 kr tror jeg det var.

Det såg jeg også.

Litt surt siden jeg kjøpte 11 stk til dobbel pris for noen uker siden. Ser ut som jeg har vært ekstra kjip med julegavene i år.
Men fint for andre som får benytte seg av et godt tilbud da.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 22:23   #15
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høyttalere til iPad (til 9-åringen)

Music Angel er jo genial da. Jeg bruker min mye, overraskende god lyd i den lille dingsen der. iPhone, Spotify og Music Angel på jobb er rene fryden!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no