Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kan man ta med egen bilstol i taxi?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-12, 21:18   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man ta med egen bilstol i taxi?

Sønnen min er to år, og sist vi reiste med taxi hadde de ikke annet enn sittepute. Han er jo alt for liten til det, men vi skulle en veldig kort tur (800 m, tok taxi bare fordi det var -22 og jeg har kronisk bronkitt, orket ikke bære ham), tidlig om morgenen, med lite trafikk, så jeg tok sjansen. I morgen skal vi derimot lenger, og jeg har jo en Brio Zento stående her. Det må da være bedre at han sitter i den, riktignok montert fremover, men?

Sier taxi-sjåføren i så fall noe på det?

Hilsen taxi-novise

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 21:30   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man ta med egen bilstol i taxi?

Jeg har aldri prøvd, men det er jeg sikker på går helt fint. Vi kommer til å gjøre det hvis vi må ha med vesla for å levere henne et sted når vi skal på sykehuset. Når de ikke har skikkelige seter må det jo være greit.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 21:34   #3
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Kan man ta med egen bilstol i taxi?

Jeg har tatt med eget sete og det haraldri vært noe problem. Du kan og si fra når du bestiller taxi at du vil ah ett egna sete.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 21:34   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man ta med egen bilstol i taxi?

Jeg kjørte taxi med egne bilstoler flere ganger; det var helt greit. Men du må regne med at taksameteret går mens du monterer stolen, altså.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 21:35   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ta med egen bilstol i taxi?

Ja, akkurat det er null problem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 01:36   #6
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man ta med egen bilstol i taxi?

Går fint, gjort det flere ganger, men dog med babystol.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 21:34   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man ta med egen bilstol i taxi?

Det har jeg gjort, gikk fint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 21:43   #8
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ta med egen bilstol i taxi?

Det har alltid gått bra, bare at takstameteret går mens man monterer, så greit å ha noe som går ganske kjapt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 21:53   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ta med egen bilstol i taxi?

Det gikk fint, og Brio Zento er superenkelt å montere, så det tok ikke mer enn to minutter.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 23:10   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ta med egen bilstol i taxi?

Det har jeg gjort mange, mange ganger, og det har alltid vært greit. Jeg har også hatt med sete som jeg har montert bakovervendt, uten at det har vært noe problem. (Taksameteret løper mens man monterer, som det ble nevnt over, dog.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no