Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Spill og moro til Galaxy Tab for 7-åring

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-12, 16:37   #1
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spill og moro til Galaxy Tab for 7-åring

Vesla, som aldri har hatt interesse av tekniske dupeditter, får nettbrett til jul. Jeg forbereder den, og trenger tips til hva jeg skal laste ned!

Hun har spilt noe på min mobil nå, og synes det er moro, men vil gjerne ha forslag til morsomme og gjerne lærerike spill (Bubble shooter er liksom ikke det mest givende, synes mor )

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 20:54   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spill og moro til Galaxy Tab for 7-åring

Hm, jeg vet ikke lærerike altså, men snuppa her har akkurat lastet ned Littlest Pet Shop, og synes det er artig. Og så er Moshi Monsters morsomt. Men det går vel mest i Netflix om dagen

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 21:16   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spill og moro til Galaxy Tab for 7-åring

Maxine: Hva koster et slikt nettbrett sånn ca? Er det stor forskjell på det og på en ipad? Frøkna har bursdag etter jul, et par mnd etterpå. Har lurt litt på noe slikt da, evt spleise med besteforeldre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 21:17   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spill og moro til Galaxy Tab for 7-åring

Millact: Barna her har Acer Iconiatab (A200). Den koster drøye 2000,-

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 21:20   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spill og moro til Galaxy Tab for 7-åring

Sims
Minecraft
Where's my water?
Subway surf

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 21:33   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spill og moro til Galaxy Tab for 7-åring

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Millact: Barna her har Acer Iconiatab (A200). Den koster drøye 2000,-

Mest sannsynlig ender jeg opp med å kjøpe en ipad til meg og evt en ipod til henne til bursdagen, evt heller et slikt nettbrett dine har. Jeg må nok innom noen butikker etter jul og kikke litt. Planen var å kjøpe ipod til henne til jul, men så kom det frem at det hun ønsket seg aller mest var lego friends. Da ble det lego friends.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 00:25   #7
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spill og moro til Galaxy Tab for 7-åring

Abonnerer. Har kjøpt nexus 7 til min utekniske 6åring og skal forberede den jeg også!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 09:28   #8
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spill og moro til Galaxy Tab for 7-åring

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Maxine: Hva koster et slikt nettbrett sånn ca? Er det stor forskjell på det og på en ipad? Frøkna har bursdag etter jul, et par mnd etterpå. Har lurt litt på noe slikt da, evt spleise med besteforeldre.


Jeg ga 2600,-, spleiser med foreldrene mine på det da Er kun Wifi, men dersom jeg skal bruke den på nett når vi er borte, kan jeg jo koble via min telefon.
Valget blr Galaxy Tab, ettersom jeg s2 tlf og pc, og vesla delvis klarer å bruke min telefon

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no