Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mobildeksel til smarttelefon - hjelp!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-12, 17:37   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.122
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Mobildeksel til smarttelefon - hjelp!

Jeg vurderer å kjøpe meg en iphone, har aldri hatt smarttelefon før og skjønner at jeg trenger deksel. Men hva slag? Hva har dere? Jeg er god på ebay-shopping.

Det fins jo tynne, kraftige, silikon, støtsikre, fancy mønster, noen som ser ut som en bok, noen du kan ha bankkort i, osv. Hva er bra og hva er teit? Hva er skikkelig lurt? Jeg kommer til å ha mobilen i veska, ellers på vanlige plasser i heimen. Ingen småunger som leker med den, men jeg kan jo selv klare å kløne med den.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 17:45   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobildeksel til smarttelefon - hjelp!

iPhone er veldig glatt, og uten deksel er den lett å miste og mister du den uten deksel, knuser den lett.

Jeg har funnet ut at det beste er cover som er litt sånn seigt, slik at det ikke glir så lett. Og med en gummikant som rammer inn skjermen og går litt utenfor, for da kan den falle ned med skjermen ned uten at den sprekker. Jeg mister den ofte, men det har gått veldig fint etter at jeg fikk sånn cover.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 17:51   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobildeksel til smarttelefon - hjelp!

Mens jeg er motsatt, fordi jeg har telefonen opp og ned av (trang) bukselomme hele tida. Må ha glatt cover da, ikke for stort og ikke noe "seigt". Har kjøpt folie/beskyttelse og limt over fronten, for å unngå riper.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 22:49   #4
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mobildeksel til smarttelefon - hjelp!

Jeg har flere å bytte mellom til min iPhone, både glatt, gummiert og "lommebok" til telefon og 2 kort. Billig på eBay, så der kan man shoppe mange uten å betale en formue.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 22:57   #5
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.122
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobildeksel til smarttelefon - hjelp!

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Jeg har flere å bytte mellom til min iPhone, både glatt, gummiert og "lommebok" til telefon og 2 kort. Billig på eBay, så der kan man shoppe mange uten å betale en formue.

Tenker jeg gjør det sånn! takk for tips!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 23:50   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobildeksel til smarttelefon - hjelp!

Hvordan er det å ha kort sammen med mobilen, vil de ikke kunne avmagnetiseres?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no