Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Plantasjen vs Oasen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-09, 12:10   #1
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Plantasjen vs Oasen

Billigst og best av disse to?

Har en ide om at Plantasjen er billigst og Oasen er best, men vet egentlig ikke... Skal på ett av stedene nå i ettermiddag for å kjøpe diverse, og lurer på hva dere syns...

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 12:36   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plantasjen vs Oasen

Der jeg handler mest, på Skullerud (Koteng) i OSlo og i to steder i Oppegård, har alle Oasen-hagesenterene blitt kjøpt opp av Plantasjen.

Er kjempefornøyd der jeg, synes prisene er helt greie.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 12:39   #3
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Plantasjen vs Oasen

Det er et Oasen hagesenter bak Triaden, (Lørenskog) og syns de har så mye fint der. Men hvis det er mye dyrere enn Plantasjen så burde jeg kanskje heller gå dit.. Det jeg prøver å finne ut av

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 12:54   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plantasjen vs Oasen

Oasen best, i hvert fall.

Der kan man faktisk spørre og få hjelp.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 16:06   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plantasjen vs Oasen

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Det er et Oasen hagesenter bak Triaden, (Lørenskog) og syns de har så mye fint der. Men hvis det er mye dyrere enn Plantasjen så burde jeg kanskje heller gå dit.. Det jeg prøver å finne ut av

Der er det kjempegreit. Tror ikke de er så mye dyrere enn Plantasjen.
Var der en tur på søndag etter jeg så den sinnsyke køen på Plantasjen. På Oasen er det mindre folk og jeg syns jeg får hjelp der, det får man sjelden på Plantasjen, på Hellerudsletta i allefall.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 16:33   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plantasjen vs Oasen

Tja, prismessig så varierer det i allefall, det er mye Oasen er rimeligere på enn Plantasjen her i sør, men så er det også omvendt. Og erfaringsmessig hva gjelder de butikkene jeg har tilgang til, så er det folk med kunnskap begge plasser. Personlig trives jeg enda bedre på Blomstertunet, men det er jo bare lokalt ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 19:27   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plantasjen vs Oasen

Alle de Oasenstedene som jeg foretrakk langt over Plantasjen har blitt Plantasjen nå.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 22:13   #8
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Plantasjen vs Oasen

Takk for tilbakemeldinger.. ble en tur på Plantasjen i dag, så jeg fikk kjøpt meg litt jord, noen bringebærbusker og noen jordbær planter. Lørdag blir det Oasen på let etter noen fine stauder

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no