Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har hatt svigermor på besøk...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-07, 09:13   #1
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har hatt svigermor på besøk...

...men i dag reiser hun.

Jeg kommer til å savne å ha snille unger som smiler bare jeg kikker på de med ett strengt blikk. Jeg kommer til å savne å ha 100% rent kjøkken og ingen oppvask i kummen. Jeg kommer til å savne å ha noen til å leke med Khadilusken når jeg vil lese boka jeg holder på med.

Men mest av alt, blir det deeeeilig å få tilbake huset sitt, sette tingene inn der de hører hjemme i skapene, kunne fise igjen, være meg selv, snakke sånn som jeg vil, og slippe å passe på ordforrådet.

Jaja, det er leenge til neste gang. Helt til påske.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 09:14   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Sikkert vært deiligt med besøk både for ungene, mannen din og deg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 09:14   #3
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

...men i dag reiser hun.

Jeg kommer til å savne å ha snille unger som smiler bare jeg kikker på de med ett strengt blikk. Jeg kommer til å savne å ha 100% rent kjøkken og ingen oppvask i kummen. Jeg kommer til å savne å ha noen til å leke med Khadilusken når jeg vil lese boka jeg holder på med.

Men mest av alt, blir det deeeeilig å få tilbake huset sitt, sette tingene inn der de hører hjemme i skapene, kunne fise igjen, være meg selv, snakke sånn som jeg vil, og slippe å passe på ordforrådet.

Jaja, det er leenge til neste gang. Helt til påske.

Høres ut som om du har en flott svigermor! Og klart det er deilig å få huset for seg selv igjen, uansett hvor snille og hjelpsomme besøket er.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 09:15   #4
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Gubben? Ja, hadde han vært hjemme, så...

Han var hos en kompis hele lørdag kveld, og i går var han og hjalp en annen med å flytte, når han ikke satt bak datamaskina her hjemme.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 11:16   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Det er kjekt når de kommer, og kjekt når de reiser.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 11:21   #6
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Det beste er jo kakene hun legger igjen...

*spiser marengspletter med smørkrem imellom, til frokost-dessert*

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 12:05   #7
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Godt når de kommer og godt når de drar

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 12:09   #8
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det er kjekt når de kommer, og kjekt når de reiser.


Som jeg skulle ha sagt det selv.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 12:14   #9
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Enig med de andre her ;

Takk for at du kom, og takk for at du dro


Synes det var et flott innlegg du skreiv

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 12:21   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Har hun vært der lenge da? Alt over en uke er en påkjenning her i gården, og det gjelder mine EGNE foreldre (som jeg forøvrig er veldig glad i, altså!). Svigers bor i byen så hun kommer ikke på slikt besøk, men det hadde vært ekstremsport altså.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 29-01-07 kl 12:29.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 12:25   #11
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Nei, hun kom på fredag, så hun er ikke her så lenge av gangen. Svigerfar klarer seg ikke alene hvor lenge som helst. Vi skal dit i påsken da, så dette var ikke planlagt, hun kom fordi hun kunne få sitte på noen bortover.

Hun er søt og snill, men hun er så diametralsk motsatt av mine egne foreldre, og andre eldre jeg kjenner, at jeg får litt sånn... småmark av henne. Hun er så omstendig... Men ungene elsker henne, og hun er kjempeglad i mine unger også, selv om de to ikke er barnebarna hennes.

De har nå begynt å kalle henne bestemor, og hun ble kjempeglad for det. Farmoren til ungene bor jo så langt vekke, og de kaller jo ikke henne bestemor eller farmor uansett, hun er jo "mani" siden de snakker arabisk til henne.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 17:27   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Det hørtes hyggelig ut, Nabbe - både at hun var hos dere, og at hun dro igjen... Helt pefekt igrunn, da.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 17:36   #13
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Det hørtes ut som det var et akkurat passe opphold - ikke for kort og ikke for langt.

Og så høres det ut som du er ganske glad i henne, på tross av ulikheter.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 17:37   #14
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Høres jo nesten ut som dere har hatt det FINT, Nabbe.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 17:48   #15
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Ja, er det ikke noe som heter:Kjekt når de kommer, og kjekt når de reiser Og akkurat det ser det ut som det er mange som synes:-)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:24   #16
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Når min svigermor kommer på besøk så løfter taket seg, veggene dirrer og gulvene rister...samt at vaskebøtta og støvkluten flyr rundt i rommene. Altså HUN har støv på hjernen, og jeg er hennes rake motsetning, for å si det slik. Det er deilig å slappe av blandt hybelkaniner når hun har reist.

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 21:21   #17
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Har hatt svigermor på besøk...

Høres ut som dere har hatt en fin helg og kjempeflott for ungene at farmor kommer på besøk. Håper jeg engang vil få et så avslappet forhold til min svigermor

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no