Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å for en koselig kveld!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-07, 04:03   #1
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Å for en koselig kveld!

I dag har jeg og mannen min vært i 50 års dag, og det var jammen kjekt . Min svigerinne passer gullet vårt. Så i morgen (ja, det er natta nå) så kan både jeg og mannen sove lenge Er ikke så ofte vi kommer oss ut begge to samtidig pga av barnevakt. Hadde det ikke vært for at min søster (som er meget syk), så hadde min mor selvfølgelig trått til innimellom. Men nå er ikke situasjonen slik....

Hvordan er det med dere, Har dere lett tilgang til barnevakt? Eller blir det slik at dere går hver sine ganger ut?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 07:49   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å for en koselig kveld!

Vi er svært heldige som har min kusine som stiller opp for oss. Det er ikke så mange andre i området som har tid og ork til en liten gutt. Kusinen hans er også fadderen hans, og jeg er svært takknemlig for at hun investerer mye tid i ham.

Observatøren er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 09:05   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å for en koselig kveld!

Har hatt barnepike noen timer hver gang grunnet 4 begravelser og en natt grunnet et bryllup, så mye barnepike har vi ikke.

Dette er siden junior ble født i 2000.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 09:19   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å for en koselig kveld!

Så bra dere hadde en fin kveld!

Vi har mine foreldre rett i nærheten (200m) - samt min søster med familie
Min andre søster bor også i samme kommune.
Så vi søstrene passer hverandres barn innimellom, og mamma og pappa passer også innimellom.

I går hadde vi et vennepar som satt barnevakt (50 årsdag her og) - men de lå ikke over da. For vi ble ikke så sen.

Men vi har mange nok å velge i ja, og det er godt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 09:20   #5
Hempa
Aktiv
 
Hempa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 125
Hempa er litt kul
Standard

Sv: Å for en koselig kveld!

Vi skulle gjerne hatt flere å velge mellom, men satser på at det blir bedre når de blir større og lettere kan overnatte hos kompiser fra skolen.

Hempa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 09:31   #6
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å for en koselig kveld!

Det hørtes ut som en trivelig kveld! Deilig med en lat morgen uten unger også


Her stiller svigers gjerne som barnevakt, så vi er heldige der. Mine foreldre bor ganske langt fra oss, men er det noe spesielt så kommer de gjerne for å passe ungene

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 09:32   #7
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å for en koselig kveld!

Jeg hadde lite barnevakt da barna var små. Nå er det jeg som er barnevakt for barnebarn.
Det er nydelig når barna flytter hjemmefra.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 12:09   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å for en koselig kveld!

Mamma bor jo i Spania så der er det jo vanskelig. Men svigers trår til rett som det er. Ikke at vi er på så mye men Christian har begynt å sove over hos svigers hver fredag så fredagskveldene har vi fri uansett om vi er hjemme eller ikke.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 12:22   #9
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å for en koselig kveld!

Høres ut som dere hadde en kjempehyggelig kveld sammen.

Storesøster har fått et veldig nært forhold med min mor, og hun er ofte på overnatting der. De styrer det helt selv, og det eneste jeg må gjøre er å kjøre til og fra. Jeg er utrolig glad for at de har funnet seg en så grei ordning, da storesøster alltid har vært veldig krevende så har det vært godt med avlastning.
Skal vi noe en kveld så er det heller aldri noe problem å levere begge jentene hos min mor.
Ellers så har vi jo svigermor også, hun sitter av og til barnevakt hos oss dersom vi skal noe.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 16:55   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å for en koselig kveld!

Koselige kvelder lever man lenge på minnene av.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no