Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Roseprisen økt med 1500 prosent

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-11, 21:05   #1
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Griskheten kjenner jammen meg ingen grenser. Roseselgere i Oslo tar nå 75 spenn for en rose mot normalt 5. Heldigvis er dette et av veldig få eksempler jeg har sett på folk som forsøker å gjøre profitt på terroraksjonene. Skam dere.

Link fra TV2-nyhetene: http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/...e-3547438.html


Sist redigert av torsk : 27-07-11 kl 22:29.
Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 21:07   #2
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roseprisen økt med 1500 prosent

De 1500 prosentene tok utgangspunkt i de dyreste rosene som ble tilbudt, av det jeg fikk med meg. Butikkeieren skyldte på leverandørene. Jeg håper uansett at den og de som håver inn gir en solid andel av gevinsten til veldedige formål.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 21:07   #3
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.816
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Roseprisen økt med 1500 prosent

Forhåpentligvis så er de i fåtall. Leste denne tidligere i dag:

http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2190334.ece

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 21:08   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roseprisen økt med 1500 prosent

Mester grønn gir bort overskuddet står det. Det synes jeg er flott. Og ja, skamme seg de som tjener mest mulig på terroraksjonene.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 21:09   #5
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Roseprisen økt med 1500 prosent

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Mester grønn gir bort overskuddet står det. Det synes jeg er flott. Og ja, skamme seg de som tjener mest mulig på terroraksjonene.

Ja, ups, jeg hadde tenkt til å skrive det om Mester Grønn, jeg glemte det. Det er supert.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 21:12   #6
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Roseprisen økt med 1500 prosent

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Forhåpentligvis så er de i fåtall. Leste denne tidligere i dag:

http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2190334.ece

Håper det gjelder alle. Det er første gangen jeg har vært inne på nettsidene til TV2, faktisk, jeg leser stort sett bare på NRK og Aftenposten sine sider. Håper dette var et tabloidoppslag som ikke stemmer.

Og sånn sett burde jeg sikkert ikke ha postet, men jeg ble så gretten.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 22:28   #7
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Roseprisen økt med 1500 prosent

Blir sint når jeg leser om at de tar mer betalt for rosene nå Syns det er kjempe flott av mester grønn at de gir bort pengene de har tjent på roser. Syns alle blomsterforetninger burde gjort det samme.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 22:31   #8
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Roseprisen økt med 1500 prosent

Scientologene er også på offensiven. De tilbyr terapi og helbredelse (eller noe lignende, jeg orker ikke ofre energi på å finne det igjen). Huh.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 01:38   #9
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.192
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roseprisen økt med 1500 prosent

Du kan være helt sikker på at det er noen kynikere der ute som tenker profitt også i denne tragiske situasjonen.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 01:40   #10
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roseprisen økt med 1500 prosent

Betalte 25 kr stk for langstilkede roser i Tønsberg i dag, det er vel normalpris?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 01:41   #11
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.192
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roseprisen økt med 1500 prosent

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Betalte 25 kr stk for langstilkede roser i Tønsberg i dag, det er vel normalpris?

Jeg betalte 50 pr stk nordpå, og det er i alle fall vanlig pris her.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 01:45   #12
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roseprisen økt med 1500 prosent

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg betalte 50 pr stk nordpå, og det er i alle fall vanlig pris her.

Det var en heftig normalpris! Er visst sjelden jeg kjøper roser, men jeg stusset absolutt ikke på prisen, og det var veldig flotte roser.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 01:49   #13
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.192
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roseprisen økt med 1500 prosent

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Det var en heftig normalpris! Er visst sjelden jeg kjøper roser, men jeg stusset absolutt ikke på prisen, og det var veldig flotte roser.

Blomster er generelt dyrt her nord. Jeg blir like overrasket hver gang jeg er i hovedstaden og ser de lave prisene der.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no