Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Pensjonistens ønskeliste

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-11, 21:41   #41
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pensjonistens ønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg elsker både kremtopper, Lohengrin og Nero- what does that make me?

Jeg ler så jeg griner av Dragens prikk. Jeg har ikke bart, så vidt jeg vet. Så du noen da vi var på Pikene?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:44   #42
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.570
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pensjonistens ønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg ler så jeg griner av Dragens prikk. Jeg har ikke bart, så vidt jeg vet. Så du noen da vi var på Pikene?

Lurespørsmål - det svarer jeg ikke på.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 08:36   #43
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.874
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pensjonistens ønskeliste

Nå har jeg anskaffet de derre broddene. Genialt! :høylytt knasing:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 08:41   #44
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pensjonistens ønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Dette er hva jeg vil ha!

http://www.diki.no/produkter/sport--...-broddesystem/

Får ikke satt inn bilde, det hadde helt klart gjort seg bedre. :MUMLE: Linken er verdt en titt!

De fleste pensjonister tar vel heller et lårhalsbrudd enn å bruke så mye på sko!

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 09:57   #45
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pensjonistens ønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Nå har jeg anskaffet de derre broddene. Genialt! :høylytt knasing:

Sant vel?

Naboen min, en femtinoeårgammel dame som inni hodet sitt nylig var en kattaktig blond sak, nekter å gå med brodder i frykt for kjerringstempel. Vi fniste bittelitt av henne der hun stavret over plenen vår i går og måtte gi tapt for naturkreftene rundt garasjen. Mannen min, som er verdens minst ondskapsfulle, gikk ut og kjørte henne til bussholdeplassen og foreslo vennlig at hun skulle skaffe seg noen brodder. Hun var veldig i tvil, men muligens kan det faktum at vår åtteåring har brodder, kanskje gjøre noe med saken?

Naboen vår nedenfor ligger med gips etter fall på isen og komplisert brudd flere steder mellom ankel og kne. Han kommer nok til å skaffe brodder nå.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 10:01   #46
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pensjonistens ønskeliste

Brodder er funnet fram, har lært etter gårsdagens fall.
(Det er jo komplett idiotisk å gå tur med dyret uten brodder på det føret som er nå. )

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 10:03   #47
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pensjonistens ønskeliste

Nero

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 10:11   #48
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pensjonistens ønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Podagra er en form for gikt.

Urinsyregikt. Og det er usannsynlig vondt, så jeg har ikke veldig store forhåpninger om at det hjelper med katteskinn, når man har ureakrystaller utfelt i ledd og under huden.

*Spencerkjole
*Kamferdråper
*Laxoberaldråper
*Forstørrelsesglass med leselys
*Varmeflaske
Men jeg kjenner at min indre pensjonist ikke ønsker seg noe av dette.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 10:28   #49
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pensjonistens ønskeliste

Tja, sjugger, man kan kanskje få ut en del aggresjon med å ta livet av katten?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 13:18   #50
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pensjonistens ønskeliste

Nja, for de som liker sånt, så kanskje

  Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:36   #51
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pensjonistens ønskeliste

Mannen kom hjem i dag med elektrisk fotvarmer Var på kontroll i går med min fot som jeg brakk før jul og etter 6 uker er den fortsatt ikke grodd. Føttene er iskalde hele tiden så jeg måtte holde meg varm sa legen. Gudene skal vite jeg har prøvd. Staven(Krykkene ligger ved gostolen) Det er liksom bare hårtoppen og strikketøyet (strikker ikke) som mangler nå. Må sette håret opp i morgen. Og kanskje en dæsj eggelikør før jeg legger meg. Vurderer sviskegrøt pga magen i morgen.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no