Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Andre med str. 35 i sko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-13, 00:46   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre med str. 35 i sko?

Du burde bodd i Portugal. Der var 35 størrelsen som sto fram. Jeg bruker 36, men de var helt himmelfalne da jeg spurte om de hadde en sko i 37. Der er skralt med 35-sko ha. Klart, barnesko går jo så langt opp, med sjelden voksen nok i stilen vil jeg tro

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 00:52   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre med str. 35 i sko?

Ja, jogge- og fritidssko går jo greit, og de er jo i tillegg billigere i barnestørrelse. Det er når jeg vil være litt dame at det skjærer seg. Støvletter er som regel både for høye og for vide. Vinter/høstsko kan jeg gjøre brukbare med såler, men sommer/finsko er vrient. Før vektnedgang var jeg mye nærmere 36 i størrelse, og en stund etter første graviditet var jeg oppe i 36,5. Det var veldig mye mer praktisk!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no