Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-11, 16:42   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.124
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Ja, sant det var irriterende, Irma? Vi har også noen røde Origo-boller, og skulle gjerne hatt et par til.

I fjor kjøpte jeg noe nylig utgått finsk servise fra Finnish Design Shop, det ser ut som om de har en del Origo i rødt fremdeles: http://www.finnishdesignshop.com/adv...keywords=origo
De hadde gratis levering, så det var en veldig grei pris på det meste.

Og ellers er det verdt å sjekke Ebay innimellom. Jeg fant noen tallerkener i Iittala Bottna der for et par måneder siden, men da jeg kom innom litt senere for å kjøpe, var de borte igjen. Men det kan jo tenkes de dukker opp på nytt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:08   #22
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.010
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Takk for linken Skilpadda. Der fant jeg jammen Teema-tallerken i turkis og i middagstallerkstørrelse også som jeg har vært ute etter lenge.
Men det kommer vel toll på dersom man bestiller for over 100 Euro?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:10   #23
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Takk for linken Skilpadda. Der fant jeg jammen Teema-tallerken i turkis og i middagstallerkstørrelse også som jeg har vært ute etter lenge.
Men det kommer vel toll på dersom man bestiller for over 100 Euro?

Er ikke tull og toll og sånt inkludert i prisene de oppgir hos Finnish Design? Jeg har sett på det der en gang, og det står ganske godt forklart et eller annet sted på sidene deres. :ligger nederst i sofaen mens ungene ser barne-TV og orker ikke sjekke:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:11   #24
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Takk for linken Skilpadda. Der fant jeg jammen Teema-tallerken i turkis og i middagstallerkstørrelse også som jeg har vært ute etter lenge.
Men det kommer vel toll på dersom man bestiller for over 100 Euro?

De har dem her også:

http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=44400

Norsk leverandør, så ingen tollproblemer.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:24   #25
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.010
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

De har dem her også:

http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=44400

Norsk leverandør, så ingen tollproblemer.

Tusen takk. Det ble samme prisen også, og fri frakt. Fantastisk!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:25   #26
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Tusen takk. Det ble samme prisen også, men da kommer vel frakt i tillegg.

Jeg har fått mail av dem om at det er fri frakt i desember. Og så er det alltid fri frakt hvis du handler for over 1000 kroner.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:40   #27
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.010
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har fått mail av dem om at det er fri frakt i desember. Og så er det alltid fri frakt hvis du handler for over 1000 kroner.

Ja, jeg så at det var fri frakt nå. Og det er altså kun i desember, og da må jeg jo få fingeren ut! Endelig skikkelige tallerkner. Har brukt plastikktallerkner fra Ikea jeg fordi jeg ikke har funnet akkurat de tallerknene jeg ønsker.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:12   #28
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

LaBanga: eg har kjøpt alt mitt Teema hos Royal Design - veldig bra erfaring med dei eg kjøpte for fleire tusen, og alt var godt pakka og like heilt. Vi har kvitt og turkis

Finnish design har ingen tillegg i prisen - meiner dei dekker alt av utgifter, men mulig det ikkje gjaldt tollavgift ja? Men den er vel ikkje så veldig stor, er den det?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:20   #29
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Jeg har nettopp kjøpt det som Syrin viser, men i grått. Er rett og slett forelsket!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no