Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Maling av skap- og skuffefronter på kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-10, 14:37   #21
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Maling av skap- og skuffefronter på kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Forresten koster det å sitte med to hus. Man veit jo ikke om man får solgt før om man maler, men si dere ender med å sitte med dobbelt huslån i et par måneder da. Da har dere allerede brukt omtrent det det koster å få noen til å male det. Man er ikke garantert at man tjener på det, men jeg tror det er sannsynlig at flere kommer om huset gir et mer nøytralt inntrykk. Jeg har i alle fall vært skeptisk selv til hus som har kjøkken og bad jeg ikke liker.

Du har noen poeng, tror allikevel vi venter til etter neste visning. (vi rekker ikke å få malt til visningen). Det vil koste litt å ta nye bilder, endre annonse og salgsoppgaver også. Vi kjører en visning til, annonsering i Aftenposten og hvis det er helt dødt må vi få malt kjøkkenet. Det er jo litt vanskelig å vite hvor man skal stoppe også, vi har jo ikke akkurat helt kurante bad heller... Det er fritt frem å legge inn bud med det i betraktning. (Jeg ville ha revet kjøkkenet mitt for det om det var hvitt.. hater profiler..). Man får jo fint IKEA kjøkken til det det ville ha kostet å få det malt om.

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no