Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sort strømpebukse på 17. mai?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-13, 14:24   #1
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sort strømpebukse på 17. mai?

Jeg skal ha en knekort, brun (muldvarp?) kjole. Kan jeg ha svarte sko og svarte strømper, eller ødelegger jeg hele 17. mai-spiriten da? Mine ben kler ikke hudfargede strømpiser.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 14:50   #2
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sort strømpebukse på 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Jeg skal ha en knekort, brun (muldvarp?) kjole. Kan jeg ha svarte sko og svarte strømper, eller ødelegger jeg hele 17. mai-spiriten da? Mine ben kler ikke hudfargede strømpiser.

17. mai blir nok ødelagt for alltid. Også året før grunnlovsjubileet?!

Jeg synes det høres helt allright ut, har ikke tenkt på at det er tabu med sort på 17. mai i alle fall.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 14:52   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sort strømpebukse på 17. mai?

Jeg stiller i mørkegrå ullstrømpis. Kaldt ute, jo. Går sikkert fint.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 14:53   #4
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sort strømpebukse på 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

17. mai blir nok ødelagt for alltid. Også året før grunnlovsjubileet?!

Jeg vet! Og alle kommer jo til å se på meg, og ikke på de festpyntete, glade barna i toget.

Takk for støtte, da går jeg for det.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 15:02   #5
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sort strømpebukse på 17. mai?

Hvordan kan du en gang tenke på å bruke sort på 17. mai!!! Bunader feks. de har jo ikke sort i seg

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 15:05   #6
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sort strømpebukse på 17. mai?

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 15:11   #7
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sort strømpebukse på 17. mai?

Kun stripete røde, hvite og blå strømper duger. Kommer til å bli så fint til kjolen!

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 19:06   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sort strømpebukse på 17. mai?

Jeg stiller konsekvent i svart strømpebukse og svarte sko. Det har jeg gjort siden jeg i 2007 byttet ut den røde. (bunad ja)

Men seriøst, klart du kan gå med svart, når jeg kan

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no