Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-10, 16:44   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Nå som Unicefkulene er borte () så må ungene få noe annet som tradisjonsgave julaften morgen. Finnes det noe lignende å få kjøpt til noenlunde samme pris? Kulene fra Unicef kostet 99,- kroner per stk og det er rundt den prisen jeg tenkte å lande på. Bør ligge i gaveeske slik som U-kulene gjorde.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 16:56   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Holmegaard?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 16:56   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Interiørbutikken pleier jo å ha sånt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 17:01   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.399
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Det hadde jo vært fint om man fant noe som gikk til et godt formål, syns jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 17:02   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Ja, poeng. Det var jo det som var så bra med Unicef-kulene. Man støttet et formål samtidig. Helv altså! At de kulene skulle forsvinne!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 17:11   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.399
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Jeg har sendt mail til Flyktningehjelpen som har gavermedmening.no og hørt om de også har kuttet de fleste produktene, eller om de får mer nærmere jul.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 18:07   #7
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Kirkens Bymisjon har noen fine glassengler, men de er litt dyrere.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 18:12   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Lego?!

http://shop.lego.com/Product/?p=8527...6-04c83f5d51d1

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 18:18   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.399
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Flyktninghjelpen kunne opplyse i'm at de også har sluttet med mesteparten av utvalget sitt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 18:22   #10
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Røde kors?

http://www.gimedhjertet.no/epages/Ro...Products/10744

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 18:23   #11
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Jeg vet ikke om du får overtalt dem til å sende til Norge, men canadiske Unicef selger visst en type julekule (og canadiere bruker å ha et mer avslappet forhold til internasjonal shipping enn amerikanere).

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 18:26   #12
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Holmegaard tror jeg kommer med julekuler hvert år. Ikke noe godt formål (annet enn at Holmegaards ansatte sikkert blir glade).

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 18:27   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Åh, der er den jo, Shute. fin den er i år! Jeg kan jo sende en mail og høre. Hvis ikke var jo den fra Røde Kors helt grei, men ikke like fin og uten eske, ser det ut som. Jeg synes det er så greit å ha dem i hver sin eske med årstallet på osv. Kan jo kjøpe eske utenom da, om jeg finner noen som passer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 19:33   #14
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Kanskje disse tra willow tree?

men vet ikke hva de ligger på i pris.

Vi pleier gi de julebjellene fra Holmegaard til gu'barna våre hver jul.

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 19:36   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Åh, de er så fine. Det er en sånn figur (ikke til juletre) jeg fikk i julegave av Krystallklart i fjor, nydelig! Men jeg tror de er ganske dyre, og jeg må jo ha to stk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 20:12   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Åh sånne willow-treefigurer vil jeg ha! Jeg elsker de figurene.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 20:20   #17
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh, de er så fine. Det er en sånn figur (ikke til juletre) jeg fikk i julegave av Krystallklart i fjor, nydelig! Men jeg tror de er ganske dyre, og jeg må jo ha to stk.

ebay er fint vet du

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 20:31   #18
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Opprinnelig lagt inn av hildeje, her.

ebay er fint vet du

http://cgi.ebay.com/Willow-Tree-2010...item56408793ce

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 20:33   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Åh!! Jeg har ikke erfaring med Ebay, men mannen har handlet endel derfra. Koster den bare 13 dollar, ikke noe mer i det hele tatt? Ser det står free shipping, det gjelder utenlands også? Må jeg by nå, eller kjøper jeg den for 13 dollar uansett?

Hva er kursen nå? Kommer jeg under momsgrensa? Vil ikke ha noen ubehagelige overraskelser.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 20:45   #20
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til fin juletrepynt i stedet for Unicef-kulene?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh!! Jeg har ikke erfaring med Ebay, men mannen har handlet endel derfra. Koster den bare 13 dollar, ikke noe mer i det hele tatt? Ser det står free shipping, det gjelder utenlands også? Må jeg by nå, eller kjøper jeg den for 13 dollar uansett?

Hva er kursen nå? Kommer jeg under momsgrensa? Vil ikke ha noen ubehagelige overraskelser.

Shippingkostnadene på den på linken er 4.80 USD til Norge, sikkert litt mer for to. 13 USD er godt under momsgrensa, så det er ikke noe problem (du kan fint bestille to også).

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no