Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-13, 15:49   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Nå blir jeg snart gal. Jeg anser meg ikke som overvektig i det hele tatt, men jeg har store hofter og relativt stor rumpe. Veldig smal rundt livet men litt løshud på lårene etter stort vekttap, noe som gjør dem større enn de egentlig er.
Jeg lever i thights og har gjort det lenge. Nå vil jeg gå i dongeri og lignende, men de jeg finner, er som regel altfor trange rundt lårene, og får jeg dem over lårene er de for store rundt livet/magen. ALT er jo slim-fit for tiden! Jeg vil ikke ha noe low waist-greier, jeg har noen slike bukser som passer greit når jeg står, men setter jeg meg ned (og jeg jobber i barnehage, så det blir mye aktivitet, for å si det sånn) henger halve ræva utenfor.
Jeg er ikke millionær, så det hadde vært kjekt å kunne kjøpe bukser til en hyggelig pris. Jeg synes 5-600 kr for ei bukse er i dyreste laget.
Da går jeg heller i tights.

Trenger forresten tips til bukser til 9-åringen min også. Hun har fått endel valpefett og har fått mage, og alle buksene vi finner er jo i størrelse anoreksi.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 18-05-13 kl 15:57.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 16:12   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Gina tricot har fine billige jeans med normale liv.
Jeg liker tighte jeans, men ikke for lave liv.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 16:23   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Magic-serien til kapp-ahl. Har du prøvd den?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 16:30   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Nei har ikke prøvd noen av de dere nevner. Tusen takk! Fader, skulle spurt tidligere i dag, jeg var jo på kjøpesenteret. Var faktisk innom Gina Tricot, men så helst på tunikaer. Ja, apropos tunikaer, har noen tips til pene tunikaer til å bruke i sommer? Jeg BOR i lange topper/tunikaer men de fleste er til bruk om høsten og vinteren, så nå smelter jeg jo bort. Lette og lette i dag, men det ser jo ut som om det ikke akkurat er in med tunika lenger. Jeg går IKKE i tights med korte topper over, altså. En plass går grensa.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 16:56   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Har du prøvd levis sine demi-curve og bold curve? De bruker å løse det problemet du beskriver. gå for classic rise dersom du synes de andre er lave.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 17:11   #6
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Har du prøvd levis sine demi-curve og bold curve? De bruker å løse det problemet du beskriver. gå for classic rise dersom du synes de andre er lave.

Dyrere enn andre bukser, men verdt fem andre..

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 17:29   #7
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.558
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Carlings hadde Levis -buksene på halv pris her forrige uke, til 499,-

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 17:45   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Jeg har en sånn Boyfriend-jeans fra HM - den er litt videre i lårene enn de supertighte modellene og jeg digger den - og så er den rimelig og jeg tror den kan passe i forhold til de greiene du beskriver. Jeg har min såpass løs at jeg bruker belte på den, men den kan godt være trangere.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 20:08   #9
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Størrelse? Freja jeans fra Ellos (349,-) er de BESTE! De har strikk i siden på linningen. Men begynner på str 42, da.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 20:18   #10
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Det er ikke sikkert det er svaret du vil ha, men jeg ville ha tatt turen på en butikk som kan jeans. Jeg finner aldri bukser som sitter som det jeg får om noen finner bukser til meg, og hjelper meg med å tilpasse.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 20:20   #11
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Du kan jo kjøpe når det er salg!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 20:33   #12
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Jeg har jeans med høyt liv fra både Cubus og Lindex som sitter fint, og som ikke er så dyre.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 20:38   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Det er ikke sikkert det er svaret du vil ha, men jeg ville ha tatt turen på en butikk som kan jeans. Jeg finner aldri bukser som sitter som det jeg får om noen finner bukser til meg, og hjelper meg med å tilpasse.

Jeg har samme fasong som HI beskriver, og kan love deg at det er en del svenske unggutter som har måttet ete i seg sin optimistiske 'det fins jeans til alle'-holdning i møte med meg. (Og tilpasse? Det er jo ikke sånn at de syr om klærne på stedet, akkurat? Har stussa over samme formulering i BH-tråder - veit at det er vanlig, altså, så ikke ta det personlig! ) Da curve-serien kom, ble det dog bedre, men classic rise (høyt liv) er et must. Har ikke sett det hos carlings.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 20:40   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Nei, høyt liv har jeg bare sett på match. Det er et must. Sitat damen i butikken: "De når nå i høyde med hoftekammen her, så de er jo ikke SÅ lave. Eh jo, det er de. Det kommer an på hvor mye du skal ha nedi der.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 20:45   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nei, høyt liv har jeg bare sett på match. Det er et must. Sitat damen i butikken: "De når nå i høyde med hoftekammen her, så de er jo ikke SÅ lave. Eh jo, det er de. Det kommer an på hvor mye du skal ha nedi der.

Ikke sant - det er kjekt å få plass til hele rumpa, f.eks.

De har også modellene med høyt liv på Levis-butikkene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 20:47   #16
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Finnes noen fine bukser fra Vila med høyt liv.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 20:48   #17
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Ellers finner jeg av og til noe på mexx. De som heter superstretch passer greit til formålet, men det er ikke alltid de har dem.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 20:49   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Og Claire. *spammer* Men de er ofte litt mer "voksne" i stilen. Evt kjerring som det heter på fp.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 00:54   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Visste dere kunne hjelpe meg! Skal få tatt en tur (alene!) på Kvadrat til uka.

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Størrelse? Freja jeans fra Ellos (349,-) er de BESTE! De har strikk i siden på linningen. Men begynner på str 42, da.

Glemte å skrive det ja, jeg bruker ca. 40, men 42 er jo sikkert greit det om det ikke er for stort i størrelsen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 00:55   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Og Claire. *spammer* Men de er ofte litt mer "voksne" i stilen. Evt kjerring som det heter på fp.

Mariebuksen-opplegg? Neida, jeg skal nok finne noe som kler meg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no