Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noe å ha mange (kreditt)kort i?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-13, 11:33   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe å ha mange (kreditt)kort i?

Jeg har masse kort i kredittkortstørrelse, flere enn hva som får plass i lommeboken. Jeg trenger noe å ha dem i sm ikke er så skremmende og som gjerne tar minst 20 kort. Er det noen med tips her? Fordel om det ser greit ut også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-13, 11:38   #2
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe å ha mange (kreditt)kort i?

Jeg er også på utkikk etter det, eller en lommebok som tar flere en 5 stk uten å miste fason.
Foreløpig har jeg alle kort i en lomme oppi veska.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 22:00   #3
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noe å ha mange (kreditt)kort i?

Jeg har denne lommeboken: http://www.mywalit.com/en/zip-around...er/black-pace/
(Mywalit Zip Around Leather Fan Credit Card Holder)

Den har plass til mange kort og rommer egentlig masse. Jeg har sjeldent kontanter med meg, men de får gangene jeg har mynter så får de plass i en av "lommene". Jeg kjøpte den på en veskebutikk i Oslo - den som ligger i Akersgata, rett ved Egertorget.


Sist redigert av Jenna : 22-05-13 kl 22:05.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 22:14   #4
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noe å ha mange (kreditt)kort i?

Jeg bruker en god gammeldags pengepung. Har en drøss med kredittkort, medlemskort, visittkort, klippekort, frimerker (!) osv så jeg fant det mest praktisk med noe som jeg bare "stapper" hele bunken med kort (jeg bruker sjelden, men plutselig) oppi.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no