Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 13:34   #201
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Hvis hele denne tråden handler om noe dere to har noe uoppgjort, så kan dere vel heller ta det på PM? Jeg gidder virkelig ikke å være med på noe personlig oppgjør mellom dere, jeg sier bare min mening om denne saken. Hvis det virkelig er sånn at folk legger ut tråder kun for å provosere og irritere en spesiell person, så har de virkelig lite å gjøre.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:34   #202
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Line*. jeg skrev i innlegget mitt lenger opp at jeg prøvde å være med på spøken, men ettersom dette kommer fra deg, så oppfatter jeg det som et direkte angrep på meg, og da blir jeg lei meg, særlig når flere henger seg på.

Gremli: redde verden? Nå må du gi deg.

Direkte angrep på deg, siden det kom fra meg?

Ærlig talt, noen ganger er du rett og slett ikke sann. Det er BRA at vi kan få diskutert ferdig her. På NM ble alltid våre diskusjoner slettet. Men her kan jeg tydeligvis få sagt hva jeg mener:

Først og fremst synes jeg du ofte virker som akkurat det du sier at du synes er deilig.
Og det ser også ut til at du har fryktelig lange tær, såre sådanne.
Noe som forekommer meg utrolig rart, i og med du ikke nøler med å tråkke på andres.

Som noen har fått med seg her: Det var IKKE for å provosere, og det var vel snarer JEG som ble angrepet først, noe jeg tok med et smil. SÅ begynte folk å se litt ironisk på holdningene du m.fl. har, DA begynte det å bli morsomt. Men da altså på din bekostning, noe du kanskje ikke har så lett for å ta?
Jeg har i hvertfall det inntrykket.

Men deg om det. Mulig du ikke takler at andre, som også er uenig med deg av og til, er like oppegående og sterke som deg? Eller i hvertfall som du ynder å fremstille deg?
Jeg har fått noen kommentarer fra deg som jeg bare må riste på hodet av.

Som: Ukebladlesende, kjendishungrig og uvitende. På åpent forum, heldigvis. Og dette var MILDT!
Poenget mitt er: Det man tillater seg selv, bør man kanskje tåle?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:34   #203
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Dette er en personlig greie, og både Line* og Mim har spart på noen lange tær fra flere tidligere diskusjoner. Begrave stridsøks? Fredspipe? Våpenhvile?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:37   #204
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Hvis hele denne tråden handler om noe dere to har noe uoppgjort, så kan dere vel heller ta det på PM? Jeg gidder virkelig ikke å være med på noe personlig oppgjør mellom dere, jeg sier bare min mening om denne saken. Hvis det virkelig er sånn at folk legger ut tråder kun for å provosere og irritere en spesiell person, så har de virkelig lite å gjøre.


Det var overhodet ikke slik jeg tenkte da jeg la ut tråden. Langt i fra. Ser det sånn ut på svarene jeg fikk? At jeg er ute etter bråk? Jeg tenkte ikke over det før Myrsnipa skrev innlegget sitt.
Men nå, når madammen trekker frem personlige konflikter, får jeg vel svare på utviklingen av tråden.
Fra MIN side handlet dette aldri om oss to.
Det gjør det visst nå. :matt:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:38   #205
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Dette er en personlig greie, og både Line* og Mim har spart på noen lange tær fra flere tidligere diskusjoner. Begrave stridsøks? Fredspipe? Våpenhvile?

Jeg har ingen problemer med det. Jeg svarer bare på tiltale.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:38   #206
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.


Nei, jøje meg. Jeg orker bare ikke de samme tingene jeg ble matt av på NM. Enkelt, sant?

Nå har vel du mer enn noen bidratt til å holde din egen tråd varm og fyrt oppunder hele debatten. Det er så overtydelig at det ligger mye mer under her enn en Toropose. Hva trodde du egentlig? At du skulle kunne lire av deg den ene fornærmelsen etter den andre uten å få et eneste svar tilbake? Det er patetisk at du tar på deg en uskyldig maske og later som om du ikke forstår hva det snakk om. Her er det mye mellom linjene og det vet du godt.

Lange tær er det forresten mange her som har. Helt tydelig. Har aldri sett noen som har hatt så stort behov for å poengtere hvor god kokk de er, og hvor mye familien og andre elsker maten deres, eller å fortelle fem ganger at de gikk på husmorskolen i treogåtti.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:38   #207
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jeg gidder ikke, Line*. Jeg forsøkte å forklare hvordan jeg følte det i det lange innlegget mitt lenger oppe.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:40   #208
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Direkte angrep på deg, siden det kom fra meg?

Ærlig talt, noen ganger er du rett og slett ikke sann. Det er BRA at vi kan få diskutert ferdig her. På NM ble alltid våre diskusjoner slettet. Men her kan jeg tydeligvis få sagt hva jeg mener:

Først og fremst synes jeg du ofte virker som akkurat det du sier at du synes er deilig.
Og det ser også ut til at du har fryktelig lange tær, såre sådanne.
Noe som forekommer meg utrolig rart, i og med du ikke nøler med å tråkke på andres.

Som noen har fått med seg her: Det var IKKE for å provosere, og det var vel snarer JEG som ble angrepet først, noe jeg tok med et smil. SÅ begynte folk å se litt ironisk på holdningene du m.fl. har, DA begynte det å bli morsomt. Men da altså på din bekostning, noe du kanskje ikke har så lett for å ta?
Jeg har i hvertfall det inntrykket.

Men deg om det. Mulig du ikke takler at andre, som også er uenig med deg av og til, er like oppegående og sterke som deg? Eller i hvertfall som du ynder å fremstille deg?
Jeg har fått noen kommentarer fra deg som jeg bare må riste på hodet av.

Som: Ukebladlesende, kjendishungrig og uvitende. På åpent forum, heldigvis. Og dette var MILDT!
Poenget mitt er: Det man tillater seg selv, bør man kanskje tåle?

Og der bekreftet du i hvert fall mine mistanker ettertrykkelig.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:40   #209
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Det var overhodet ikke slik jeg tenkte da jeg la ut tråden. Langt i fra. Ser det sånn ut på svarene jeg fikk? At jeg er ute etter bråk? Jeg tenkte ikke over det før Myrsnipa skrev innlegget sitt.
Men nå, når madammen trekker frem personlige konflikter, får jeg vel svare på utviklingen av tråden.
Fra MIN side handlet dette aldri om oss to.
Det gjør det visst nå. :matt:

Jeg tror alle kan se at både denne tråden og sausetråden har handlet mer og mer om dere to, BEGGE dere to, jo lenger de har holdt på.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:41   #210
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Direkte angrep på deg, siden det kom fra meg?

Ærlig talt, noen ganger er du rett og slett ikke sann. Det er BRA at vi kan få diskutert ferdig her. På NM ble alltid våre diskusjoner slettet. Men her kan jeg tydeligvis få sagt hva jeg mener:

Først og fremst synes jeg du ofte virker som akkurat det du sier at du synes er deilig.
Og det ser også ut til at du har fryktelig lange tær, såre sådanne.
Noe som forekommer meg utrolig rart, i og med du ikke nøler med å tråkke på andres.

Som noen har fått med seg her: Det var IKKE for å provosere, og det var vel snarer JEG som ble angrepet først, noe jeg tok med et smil. SÅ begynte folk å se litt ironisk på holdningene du m.fl. har, DA begynte det å bli morsomt. Men da altså på din bekostning, noe du kanskje ikke har så lett for å ta?
Jeg har i hvertfall det inntrykket.

Men deg om det. Mulig du ikke takler at andre, som også er uenig med deg av og til, er like oppegående og sterke som deg? Eller i hvertfall som du ynder å fremstille deg?
Jeg har fått noen kommentarer fra deg som jeg bare må riste på hodet av.

Som: Ukebladlesende, kjendishungrig og uvitende. På åpent forum, heldigvis. Og dette var MILDT!
Poenget mitt er: Det man tillater seg selv, bør man kanskje tåle?

Du meiner at dette innlegget er med på å understreke at du ikkje meinte å såre og provosere Mim?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:44   #211
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jøje meg, tro hva dere vil.
Det BLE morsomt, ja, når jeg tenkte over det. Men utgangspunktet var IKKE å provosere.

:gir opp:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:45   #212
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

ojojoj

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:47   #213
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jeg antar nå at saken har gått langt dypere enn det bare å anbefale et Toroprodukt som iallfall jeg trodde det gjaldt da jeg så tråden. Tror ikke jeg blander meg videre inn i dialogen, men for å snakke for meg selv hadde jeg iallfall satt pris at folk sluttet å bruke uttrykk som indikerer at oss som ser en Toropose i ny og ne er på vei ned i svarteste helvete og er fullstendig blåst på absolutt alle punkter i livet. Og da mener jeg ikke at alle som ikke har sansen for Toro Tandoori tilhører denne kategorien.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:47   #214
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg tror alle kan se at både denne tråden og sausetråden har handlet mer og mer om dere to, BEGGE dere to, jo lenger de har holdt på.

Ikke i mitt hode. Det handlet om holdninger til MAT, ikke til en bestemt person. Fra min side. NÅ ble det slik, etter at Mim følte det hun følte.

Sånn, nå har jeg forklart ferdig.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:47   #215
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Eg synes ikkje det er morsomt når Mim legg mykje tid, arbeid og kjensler i å legge ut oppskrifter og gode tips, for så å bli gjort narr av. Eg synes det er kjempetrist. Eg synes Mim er tøff og herleg som fortsetter med det, ikkje på grunn av - men på tross av syrlege kommentarar og skuldingar om å vere bedrevitande og arrogant.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:48   #216
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Ikke i mitt hode. Det handlet om holdninger til MAT, ikke til en bestemt person. Fra min side. NÅ ble det slik, etter at Mim følte det hun følte.

Sånn, nå har jeg forklart ferdig.

Tullball.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:49   #217
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg synes ikkje det er morsomt når Mim legg mykje tid, arbeid og kjensler i å legge ut oppskrifter og gode tips, for så å bli gjort narr av. Eg synes det er kjempetrist. Eg synes Mim er tøff og herleg som fortsetter med det, ikkje på grunn av - men på tross av syrlege kommentarar og skuldingar om å vere bedrevitande og arrogant.

"Det er bedre å være flink enn dum," som Jonas Gahr Støre så fint sa det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:51   #218
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

"Det er bedre å være flink enn dum," som Jonas Gahr Støre så fint sa det.


:vurderer nytt sitat til signaturen:

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:52   #219
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg synes ikkje det er morsomt når Mim legg mykje tid, arbeid og kjensler i å legge ut oppskrifter og gode tips, for så å bli gjort narr av.

Den som er blitt gjort narr av her er vel Line*,Ikke Mim?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:55   #220
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Hæ? Har du det inntrykket? Om jeg blir fornærmet, noe jeg egentlig aldri blir, forbanna, ja, men aldri fornærmet, sier jeg det.

Nei, jøje meg. Jeg orker bare ikke de samme tingene jeg ble matt av på NM. Enkelt, sant?

Hvis du ble så matt og sliten av dette på NM er du sikkert glad for at det slitsomme har flyttet over hit. Ikke for å være frekk, men hvorfor blir du ikke bare på NM da?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, toro


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no