Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 13:26   #21
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Ringenes herre.

Tenk at det finnes noen som ikke liker den!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:28   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Ringenes herre.

Tenk at det finnes noen som ikke liker den!

Jeg skal ikke engang begynne å lese den. Jeg er nemlig veldig sta når det gjelder bøker, og har jeg begynt, så fullfører jeg uansett hvor mye jeg måtte hate boka. Og etter å ha lidd meg gjennom alle Ringenes Herre-filmene samt "The Hobbit", så har jeg vett nok til å styre unna.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:28   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Så det kan hende at alt vettet og humoren var kuttet ut.

Var det bare integriteten igjen?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:29   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Var det bare integriteten igjen?

Nei, tror faktisk det var veldig lite igjen av den også.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:29   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

:hvisker veldig lavt: Jeg likte også Jane Eyre bare sånn passelig. :forsvinner:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:29   #26
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg blir alltid indignert når noen sier de liker Jane Eyre bedre enn Wuthering Heights. Jane-dama er jo bare så boooooooring.

Dette er min soleklare vinner i "Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker"-kategorien. Går det an å ikke like Jane Eyre?

Skjønt jeg likte Wuthering Heights ganske godt også. Men i ettertid mistenker jeg at det var fordi jeg var helt på felgen av kjærlighetssorg da jeg leste den. Kate Bush gjør en bedre versjon av Wuthering Heights.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:29   #27
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det må være noe med gjenkjennelsesfaktoren.




Jeg likte også Wuthering heights. Har ikke lest Jane Eyre

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:32   #28
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Ringenes herre.

Tenk at det finnes noen som ikke liker den!



Ja, tenk det!

Jeg liker forresten Wuthering Heights best av alle Brontëbøkene.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:32   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Jeg leste også overskriften feil, og satt klar med lista over bøker jeg ikke kan fatte at noen liker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:32   #30
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Jeg liker også Wuthering Heights ganske godt, men det ville ikke falt meg inn å identifisere meg med Catherine (det trollet!) og forelske meg i Heathcliff. Jane og Rochester, derimot, se det er en annen sak! (Dette er selvsagt et av de aller beste kriteriene for hva som er gode bøker. )

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:35   #31
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Jeg måtte humre litt for meg selv nå siden jeg fikk et barndomsminne dumpende ned i hodet. Jeg har heller ikke lest "Ringenes herre" og har ingen planer om å gjøre det heller. Jeg begynte faktisk på den en gang, men fikk fullstendig aversjon og har aldri klart å få lyst igjen.

Når jeg tenker over det så er det i grunnen ikke rart jeg ikke likte den. Jeg ble anbefalt boka på det varmeste av en New Age-aktig nabo med akvarium og alveaktige barn som bet de andre barna. De hadde langt flokete hår og fri barneoppdragelse. Jeg var så fascinert av de voksne, syns de var så überkule i forhold til mine foreldre. Jeg hadde virkelig lyst til å like den boka hun lånte meg som altså var "Ringenes herre". Jeg var bare 7-8 år og hadde antakelig nettopp begynt å lese bøker. Ikke rart jeg slet litt kanskje.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:35   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Jeg ser skremmende mye av Divine-da-hun-var-ung i Catherine. Og Heathcliff gjør meg fortsatt helt mo i knærne.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:35   #33
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Jeg likte DaVinci-koden jeg da. :enkel:
Kan dog forstå at den ikke tiltaler alle.

Derimot jeg kan ikke fatte at noen ikke liker Hundre års ensomhet av Gabriel Garcia Marquez eller Sin mors datter av Marilyn French.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now

Sist redigert av LaLuna : 11-04-07 kl 13:37. Årsak: Fjernet de jeg ikke kan forstå at andre liker.
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:36   #34
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg måtte humre litt for meg selv nå siden jeg fikk et barndomsminne dumpende ned i hodet. Jeg har heller ikke lest "Ringenes herre" og har ingen planer om å gjøre det heller. Jeg begynte faktisk på den en gang, men fikk fullstendig aversjon og har aldri klart å få lyst igjen.

Når jeg tenker over det så er det i grunnen ikke rart jeg ikke likte den. Jeg ble anbefalt boka på det varmeste av en New Age-aktig nabo med akvarium og alveaktige barn som bet de andre barna. De hadde langt flokete hår og fri barneoppdragelse. Jeg var så fascinert av de voksne, syns de var så überkule i forhold til mine foreldre. Jeg hadde virkelig lyst til å like den boka hun lånte meg som altså var "Ringenes herre". Jeg var bare 7-8 år og hadde antakelig nettopp begynt å lese bøker. Ikke rart jeg slet litt kanskje.

Hehe kanskje ikke så rart.
Jeg har lest den, men må innrømme at jeg er vel så fascinert av Hobbiten. Jeg er nok litt enkel.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:40   #35
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg liker også Wuthering Heights ganske godt, men det ville ikke falt meg inn å identifisere meg med Catherine (det trollet!) og forelske meg i Heathcliff. Jane og Rochester, derimot, se det er en annen sak! (Dette er selvsagt et av de aller beste kriteriene for hva som er gode bøker. )

Jeg må bare si meg enig, igjen.

I Gerd Brantenbergs For alle vinder er hovedpersonen Inger au pair i Edinburgh. Hun kommer ikke spesielt godt overens med fruen i huset. Men en dag diskuterer de bøker over husarbeidet, og da utbryter fruen "Ah! Mr. Rochester!" med lidenskap. Etter det synes Inger det blir lettere å være der.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:44   #36
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Jeg elsket Ringenes Herre i bokversjon, men får kvalme-fornemmelser av de pompøse filmene. :grøss:

Da Vinci-koden er oppskrytt, men måtte jo leses etter å ha bli hypet så opp.
Jeg koste meg imidlertid mye mer med Madonna-gåten.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:46   #37
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Sin mors datter av Marilyn French.



Den har jeg lest mange ganger.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:46   #38
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg leste også overskriften feil, og satt klar med lista over bøker jeg ikke kan fatte at noen liker.

Hjeeeelp! Det gjorde jeg også.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:48   #39
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Jeg kan selvfølgelig ikke fatte at noen ikke kan like Dickens. Jeg får lyst til å begynne å gråte når noen sier at Great Expectations er en kjedelig bok.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:48   #40
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Olympia

Hjeeeelp! Det gjorde jeg også.

Men nå finnes det en egen tråd for dere.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no