Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 13:56   #41
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg hadde en sånn diskusjon i lunsjen i dag, med to intelligente venninner med ellers god smak. De trakk altså begge fram Jonathan Strange and Mr. Norrell som eksempel på en bok de ikke hadde orket å trøkke seg gjennom, og som ga dem null og niks. Jeg ble sittende og fekte med armene og lovprise den vittige stilen og de kostelige fotnotene og og det strålende plottet. Det er ikke det at jeg ikke skjønner at andre kan mislike snirklete mursteiner med viktoriansk prosa, langsom progresjon og masse snodige fotnoter, det er mest det at jeg blir så opprørt!

Jeg basket meg gjennom den boka, men synes kort oppsummert at den var ganske kjedelig. For treig.

JEg kan ikke komme på noen bøker som bare jeg har likt. Ikke i farta i hvert fall.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:59   #42
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Alkymisten er en slik bok som jeg ikke fatter at noen ikke kan like.

Ellers, så sliter jeg meg gjennom Marian Keyes De desperates cafè om dagene, men vurderer hele tiden å gi opp, - men den må jo ta seg inn, for den er jo så populær Makan til ræl.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 14:04   #43
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Da Vinci-koden er oppskrytt, men måtte jo leses etter å ha bli hypet så opp.
Jeg koste meg imidlertid mye mer med Madonna-gåten.

hehe jeg syntes Da Vinci-koden var riktig underholdende, men syntes Madonna-gåten var fryktelig teit.
Jeg undrer meg over det, for jeg synes Knut Nærum er veldig morsom. Men bøkene hans tiltaler meg ikke i det hele tatt. Både Litteraturhistorien hans (utrolig pubertal) og Døde menn går på ski (parodi på bla. Andre Bjerkes krim-bøker) var utrolig kjedelige og ikke-morsomme, etter min mening.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 14:07   #44
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ellers, så sliter jeg meg gjennom Marian Keyes De desperates cafè om dagene, men vurderer hele tiden å gi opp, - men den må jo ta seg inn, for den er jo så populær Makan til ræl.

Å, men hvis du leser den på norsk så er det ræl! Bøkene til M. Keyes er så ufattelig dårlig oversatt at alle finesser og humor forsvinner. Min teori er at noen mener chick lit ikke fortjener gode oversettere.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 14:21   #45
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Å, men hvis du leser den på norsk så er det ræl! Bøkene til M. Keyes er så ufattelig dårlig oversatt at alle finesser og humor forsvinner. Min teori er at noen mener chick lit ikke fortjener gode oversettere.

Dette har du sikkert rett i, Xian!

Jeg elsker Marian Keyes, men har kun lest originalene. Kan aldri tenke meg at oversettelsene er like gode.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 14:56   #46
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Jeg skjønner ikke at folk ikke kan like PS; jeg elsker deg av Cecelia Ahern

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:14   #47
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg skjønner ikke at folk ikke kan like PS; jeg elsker deg av Cecelia Ahern

:rekker opp hånden:

Den hatet jeg av et godt hjerte. Maken til møl. Jeg leste den på engelsk, og ref det jeg skrev i et innlegg over her om oversettelse av chick lit, kan jeg tenke meg at den er enda dårligere på norsk.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:15   #48
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Jeg tenkte litt på det nå. Jeg er helt fjern når det kommer til bøker jeg virkelig likte som tenåring. De er litt hellige. Hvis jeg hører om noen som IKKE liker Beatles eller Hvite niggere. Hva er det å ikke like liksom?

Litt samme følelsen har jeg når mannen min ler av P&P-serien og sier "Mr. Darcy" med tullestemme. Jeg blir litt sånn "kanskje vi like greit skal skilles?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:16   #49
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

om noen som IKKE liker Beatles eller Hvite niggere. Hva er det å ikke like liksom?

Jeg leste "Beatles" først for et par år siden, og den var "grei nok". Siden alle snakket så varmt om den, hadde jeg forventet meg noe mer, uten at jeg vet helt hva.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:17   #50
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Silmarillion. Hvordan er det mulig å IKKE like den. Eller. Hvordan er det mulig å IKKE ELSKE den.

Jeg brukte den som alternativ smertelindring under sist fødsel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:18   #51
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Helt enig med Kasia ang. Beatles og Hvite NIggere. (Forresten den første boken jeg leste på norsk)

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:20   #52
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Også finnes det vel de som synes Parfymen var dårlig også.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:41   #53
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

hehe jeg syntes Da Vinci-koden var riktig underholdende, men syntes Madonna-gåten var fryktelig teit.
Jeg undrer meg over det, for jeg synes Knut Nærum er veldig morsom. Men bøkene hans tiltaler meg ikke i det hele tatt. Litteraturhistorien hans (utrolig pubertal) var utrolig kjedelig og ikke-morsom, etter min mening.

Helt enig
Jeg har en liten teori om at alle som på død og liv ikke skal lese den, og fnyser av den, tror de er smartere enn alle andre...Jeg har hovedfag i religionshistorie, og grunnfag i litteratur, men nedlater meg fortsatt til å finne den underholdende


Sist redigert av Snippa : 11-04-07 kl 15:50.
Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:47   #54
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg tenkte litt på det nå. Jeg er helt fjern når det kommer til bøker jeg virkelig likte som tenåring. De er litt hellige. Hvis jeg hører om noen som IKKE liker Beatles eller Hvite niggere. Hva er det å ikke like liksom?

Jeg har en på alle måter oppegående kusine som først nå nylig (nåja, hvor oppegående kan hun være?) leste Hvite niggere. Den likte hun ikke i det hele tatt. Faktisk syntes hun den var ganske dårlig. Diskusjonen som fulgte av dette ble både sår og usaklig fra min side, og når jeg kjenner godt etter er jeg fortsatt litt irritert på henne.

Sitat:

Litt samme følelsen har jeg når mannen min ler av P&P-serien og sier "Mr. Darcy" med tullestemme. Jeg blir litt sånn "kanskje vi like greit skal skilles?

O gjenkjennelse.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:47   #55
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Helt enig
Jeg har en liten teori om at alle som på død og liv ikke skal lese den, og fnyser av den, tror de er smartere enn alle andre...Jeg har hovedfag i religionshistorie, og grunnfag i litteratur, men nedlater meg fortsatt til å finne den underholdene


:tror jeg er smartere enn alle andre:

Men jeg HAR lest DaVinci Koden. Morsom ide, men langt fra nyskapende. Og den derre platte "smart og uflidd professor som den vakre, unge intelligente kvinnen faller for"-greia som han dessverre brukte i Angels and Demons også. Det er pinlig lesning, det!

Døde menn går på ski av Knut Nærum er jo fantastisk morsom!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:49   #56
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Døde menn går på ski av Knut Nærum er jo fantastisk morsom!

Jeg quota for mye -jeg har ikke lest den! Men signerer på de to andre Nærumbøkene

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:50   #57
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Men jeg HAR lest DaVinci Koden. Morsom ide, men langt fra nyskapende. Og den derre platte "smart og uflidd professor som den vakre, unge intelligente kvinnen faller for"-greia som han dessverre brukte i Angels and Demons også. Det er pinlig lesning, det!

Jeg likte plottet i "Angels and Demons" bedre enn "The DaVinci Code". Jeg synes begge bøkene er underholdende, men jeg har store problemer med de der damebekjentskapene hans.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:54   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg likte plottet i "Angels and Demons" bedre enn "The DaVinci Code". Jeg synes begge bøkene er underholdende, men jeg har store problemer med de der damebekjentskapene hans.

Enig. Angels and Demons var mye bedre enn DaVinci Koden. Men den håpløse romantiske greia han skal putte inn, altså. Det er akkurat som i Alistair MacLean, bortsett fra at det der er gjort med adskillig bedre humor.

"Den vakre, spedlemmete, nysgjerrige unge kvinnen med blondt hår og grønne øyne så ham dypt inn i de stålblå øynene hans... "Kjære, vær forsiktig!"

:fritt etter hukommelsen:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:57   #59
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

"Den vakre, spedlemmete, nysgjerrige unge kvinnen med blondt hår og grønne øyne så ham dypt inn i de stålblå øynene hans... "Kjære, vær forsiktig!"

:fritt etter hukommelsen:

Det er stadig en fordel å lese sånne på engelsk, synes jeg. Flosklene blir litt lettere å svelge da.
Ellers er jeg ganske god til å hoppe over sånt.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 17:37   #60
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker du ikke kan fatte at andre ikke liker

Jeg blir alltid ekstremt sur når noen ikke liker Harry Potter. Og det er din skyld ene og alene Tinetoff
Ellers er pappa sånn som aldri liker noen bøker jeg liker og alltid får det til å høres ut som jeg er totalt idiot som liker dem. Grr.

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no