Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lego tec parkdress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-11, 16:03   #1
Miraluca
Aktiv
 
Miraluca sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 218
Miraluca er litt kulMiraluca er litt kul
Standard

Lego tec parkdress?

Hei,
noen som har erfaring med lego sine parkdresser?
Vurderer å kjøpe en på ellos nå, ettersom det ikkje var noen farger igjen eg likte til gutt på reimadressene som eg vurderte å kjøpe og oppdaget at det var en i lego som hørtes ganske ok ut på beskrivelsen. MEN har null erfaring med dette merket på yttertøy...

Miraluca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 16:05   #2
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lego tec parkdress?

Jeg vet om noen som kun har hatt Lego dresser til sine barn,de har vært kanllfornøyde.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 16:08   #3
Miraluca
Aktiv
 
Miraluca sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 218
Miraluca er litt kulMiraluca er litt kul
Standard

Sv: Lego tec parkdress?

Og så lurer eg på hvordan de er i størrelsen... reima sine er jo ganske store..

Miraluca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 18:21   #4
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lego tec parkdress?

Lenge siden jeg har hatt yttertøy fra Lego nå, men det vi hadde for et par år siden var av knallgod kvalitet og romslig i størrelsen.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 18:58   #5
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lego tec parkdress?

Beste parkdressen vi har hatt. Brukt i tre år av to barn og den er fortsatt like hel.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 19:27   #6
Miraluca
Aktiv
 
Miraluca sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 218
Miraluca er litt kulMiraluca er litt kul
Standard

Sv: Lego tec parkdress?

ok, takk for svar! Vurderer fremdeles Liker egentlig godt reflex sine vinterdresser òg, og de er jo egentlig ganske ok pris i utgangspunktet...

Miraluca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 19:40   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lego tec parkdress?

Brukte lego tec vinterdress i fjor vinter til min sønn som da var litt over 2 år. Den er i str 92, stor i str. Den passer fremdeles i år og skal brukes da også. Veldig, veldig fornøyd, slitesterk og fin og holdt ham tørr og varm. Den er mykere enn reima tec men noe varmere synes jeg.

Han hadde den som sagt i 92 og den er så og si like stor som reima vårdressen hans i 98.

Vurderer også å kjøpe på Ellos, i neste str, 98, siden jeg er usikker på om den vi har passer hele sesongen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 19:40   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lego tec parkdress?

Opprinnelig lagt inn av Miraluca, her.

ok, takk for svar! Vurderer fremdeles Liker egentlig godt reflex sine vinterdresser òg, og de er jo egentlig ganske ok pris i utgangspunktet...

De har vært på tilbud nå hos Bare Barn og Barnas Hus til 399,-

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:38   #9
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lego tec parkdress?

Hadde til mine yngste gutter den vinteren de var 3 eller 4. Supre dresser som tålte aktive unger godt. Bortsett fra en rift den ene ungen fikk i sin dress fordi han hans seg opp i en piggtråd eller noe sånt, var de både hele og fine etter endt sesong.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 22:40   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lego tec parkdress?

Det ble lego tec dress på yngste her igjen i år. Brukt i bhg i dag i pøsregn. Han var tørr og fin.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no