Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Superfit gore-tex som lekker som en sil

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 21:54   #21
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superfit gore-tex som lekker som en sil

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Har googla og sjekka nå, hjemmesida deres. Det er nok årets modell vi har kjøpt. Æsj. Hva gjør man da? Kan vel ikke gjøre stort annet enn å vente å se om de lekker når de blir tatt i bruk, eller? For godt tilbud til å være sant. Og nå som vi endeilg fant sko som virka til å passe foten hans, var lette å få på til og med(etter anbefaling her inne faktisk). Da er det vel bare viking igjen som godt alternativ da, doble prisen, så festlig.

Så denne etter at jeg skrev. Ja, det er ergerlig. Lurer jo nesten på om de har satt dem på tilbud pga at flere har klagd.. Men det er nå bare å prøve. Det er jo nesten sånn at man kan vurdere å beholde dem til tørre dager? Jeg vurderte nesten det, og hadde jeg kjøpt dem til 399 tror jeg at jeg ville gjort det. Da kan man ha dem som ekstrasko. Jeg tipper de vil holde litt snø altså.

Jeg så på Vikingene på Barnas hus også, men jeg klarte ikke kjøpe dem til lillesnuppa, de så så stive ut.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 21:57   #22
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Superfit gore-tex som lekker som en sil

Me har kjøpt Husky til Poden. Korleis finner eg ut om dei trekker vatn? Setter dei i ei bøtte med vatn? Holde dei under rennande vatn?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 21:58   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superfit gore-tex som lekker som en sil

Jeg skylte dem bare kjapt og alt vannet gikk inn. Ikke som at de ble fuktige, men som at det ble en dam inni skoen. Ville prøvd det.

Jeg endte forresten med disse isteden:

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:26   #24
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.439
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Superfit gore-tex som lekker som en sil

Fine sko, apan - de har Snuppa også fått. Klumpen passer dessverre ikke ecco, han har for stor fot; brei, høy, "klumpete". Vi får se hva vi gjør. Tror egentlig bare jeg må vente til de blir tatt i bruk og så ta det derfra. Skal iallfall se å få gravd frem kvitteringen, ta vare på den.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:27   #25
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superfit gore-tex som lekker som en sil

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Fine sko, apan - de har Snuppa også fått. Klumpen passer dessverre ikke ecco, han har for stor fot; brei, høy, "klumpete". Vi får se hva vi gjør. Tror egentlig bare jeg må vente til de blir tatt i bruk og så ta det derfra. Skal iallfall se å få gravd frem kvitteringen, ta vare på den.

Det er nok lurt.
Ellers kan det jo hende du kan prøve Viking til herren, hvis det blir nødvendig med noen nytt. Vel så de litt stive og tunge ut for så små, men bortsett fra det har vi vært kjempefornøyde med dem til storebror.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:31   #26
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Superfit gore-tex som lekker som en sil

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Fine sko, apan - de har Snuppa også fått. Klumpen passer dessverre ikke ecco, han har for stor fot; brei, høy, "klumpete". Vi får se hva vi gjør. Tror egentlig bare jeg må vente til de blir tatt i bruk og så ta det derfra. Skal iallfall se å få gravd frem kvitteringen, ta vare på den.

Da vil jeg absolutt anbefale Viking. Vi har alltid hatt samme problem med Pompen. Har gått mange runder i skobutikker før vi har funnet sko han får på foten.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:37   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Superfit gore-tex som lekker som en sil

Apan: Fine sko hun nå fikk. Jeg syns forøvrig du burde fått pengene igjen og ikke bare en tilgodelapp, men det er nå så.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:41   #28
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Superfit gore-tex som lekker som en sil

Tviler på de setter de på tilbud fordi det er feil på de. Må da være mye greiere for butikkens renommé og for produsent at de sendes tilbake.

Håper du blir fornøyd med ecco! Bruker det til begge mine og har ikke blitt skuffa!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 00:11   #29
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superfit gore-tex som lekker som en sil

Våre superfitsko holder tett. Både de fra i fjor, fra i vår og nå i høst. Så alle trenger ikke være dårlige heller selv om det kan ha vært et dårlig parti.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 03:08   #30
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Superfit gore-tex som lekker som en sil

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg skylte dem bare kjapt og alt vannet gikk inn. Ikke som at de ble fuktige, men som at det ble en dam inni skoen. Ville prøvd det.

Jeg endte forresten med disse isteden:

Denne var langt finere enn den jentemodellen Euro Sko har tatt inn her i byen, den var også lilla men hadde masse strass på i tillegg. Bling. Det er ikke slik på denne, er det? Kunne tenkt meg den der i steden for de blå vi endte opp med, men de duger vel de også.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 08:33   #31
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Superfit gore-tex som lekker som en sil

Vesla har et par Superfit Snowcat (tror det er det modellen heter) og de er helt tette, iallfall. Og så lette og gode!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 09:55   #32
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Superfit gore-tex som lekker som en sil

Bra du fikk byttet de.

Har måtte kranglet en gang med damen i butikken fordi jeg sa ecco skoene tok inn vann, hun trodde ikke på meg. Men de tok de inn og testet de i vann og da fikk jeg nye. Var ikke mye beklagelse fra dama nei

Men vi har hatt superfit flere år på rad nå og har vært kjempe fornøyd

Men var fine ecco sko du hadde kjøpt da

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 14:48   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superfit gore-tex som lekker som en sil

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Apan: Fine sko hun nå fikk. Jeg syns forøvrig du burde fått pengene igjen og ikke bare en tilgodelapp, men det er nå så.

Kan godt hende jeg kunne fått det hvis jeg hadde diskutert litt, men jeg gadd ikke. Vi handler så mye der at det ikke er noen stor greie.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Våre superfitsko holder tett. Både de fra i fjor, fra i vår og nå i høst. Så alle trenger ikke være dårlige heller selv om det kan ha vært et dårlig parti.

Nei, jeg har også hørt mye bra om dem før. Det må ha vært et eller annet med våre, evt med partiet.

Ang bling på Eccoskoene, jeg synes det er litt bling oppe i midten foran, men de er ok nok. Jeg synes de er mer "jålete" enn Superfiten, og likte Superfit bedre utseendemessig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no