Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Canada Goose brukt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-18, 13:42   #21
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Canada Goose brukt

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

På en original CG er det pels fra coyote.

Hvorfor vil man ha pels fra coyote?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-18, 13:50   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Canada Goose brukt

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Hvorfor vil man ha pels fra coyote?

Fordi det er pent, behagelig, eksklusivt og dyrt? Særlig de to siste, regner jeg med, slik det jo vanligvis er med statusgjenstander og -klær.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-18, 14:08   #23
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Canada Goose brukt

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

...Mulig jeg er forutinntatt når det gjelder Canada Goose med pelskrager, men jeg ville også undersøkt hvilken type pels det er på kragen og hvordan dyret er fanget.

Jepp.
Ungene her vil ikke ha Canada Goose-jakker. Ikke at de hadde fått det heller.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-18, 14:11   #24
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Canada Goose brukt

Men er virkelig CG statusgjenstand lenger, med all den negative omtalen de har fått?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-18, 14:35   #25
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Canada Goose brukt

Kommer vel an på øyet som ser? I de miljøene det er viktig å ha en slik jakke er det vel status. Det negative jeg har hørt har jeg hørt her inne.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-18, 14:42   #26
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Canada Goose brukt

Coyote er et skadedyr der det er fangst på det. De dreper buskap, setter i fare bytte-arter og kan angripe nær folk (folk og kjæledyr). Så kan man jo diskutere fangstmetoder og under hvilke omstendigheter det evt er ok å avlive dyr.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-18, 14:53   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Canada Goose brukt

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Coyote er et skadedyr der det er fangst på det. De dreper buskap, setter i fare bytte-arter og kan angripe nær folk (folk og kjæledyr). Så kan man jo diskutere fangstmetoder og under hvilke omstendigheter det evt er ok å avlive dyr.

Ja, jeg tenker at det hadde vært verre om de drev med oppdrett av pelsdyr til dette formålet, enn når det er fra dyr som det uansett jaktes på. Og at ryktet om bruk av dun fra levende gjess kanskje er verre. Men de har kanskje gått over på bruk av etisk dun, etter all negativ omtale om dette? Og det handler mye om publisitet. Mange av de billigere alternativene er jo framstilt gjennom barnearbeid, eller på fabrikker i østen med slavelignende forhold, som folk kjøper ukritisk, fordi de ikke har har lest noe negativt om akkurat det merket i media.

Enda et aspekt ved denne slags varer er jo det med å bidra til/være offer for det tøffe merkepresset på vgs mange steder. Men det kan være mange grunner til at man av og til svelger slike kameler, uten at det trenger å bety at man ikke har tenkt over og diskutert disse tingene.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-03-18 kl 14:58.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-18, 19:48   #28
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Canada Goose brukt

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Kommer vel an på øyet som ser? I de miljøene det er viktig å ha en slik jakke er det vel status. Det negative jeg har hørt har jeg hørt her inne.

Jeg har knapt nok lest noe negativt her på FP? Det negative jeg hører om disse jakkene er fra media og fra mine egne ungdommer. I de miljøene er det helt utenkelig med CG. (Heldigvis skjønner jeg, når jeg ser prisen!).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no