Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Napper du øyenbrynene dine?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Napper DU øyenbrynene dine?
Ja, selvfølgelig - jevnlig 150 59,06%
En gang i blant, til fest f.eks. 41 16,14%
Næsj, jeg er penest som jeg er - naturlig 26 10,24%
Nappe øyenbryn?!?? 16 6,30%
Alternativet HI ikke tenkte på (spesifiser) 21 8,27%
Deltakere: 254. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 22:36   #1
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Napper du øyenbrynene dine?

I dag var jeg hos frisøren og fikk det for meg at jeg skulle nappe øyenbrynene mine - det har jeg aldri gjort før!

Det var litt vondt, men ikke verre enn at det var enkelt å holde ut. Så nå er jeg ny - ny frisyre, pene øyenbryn og ny hårfarge står klar på badet :jupp
Øynene ble faktisk penere også - til en avslappende pris av 70,-.

Det neste naturlige blir da å spørre:

Napper dere øyenbrynene deres?

...og selvfølgelig kommer det poll

  Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:38   #2
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Venter på poll.

Napper dem med jevne mellomrom, spesielt før store begivenheter.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:41   #3
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, har gjort det i mange år. Mine bryn vokser helt sammen hvis jeg ikke napper.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:45   #4
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, jeg napper hver gang jeg er hos frisøren, og så vedlikeholder jeg mellom frisørtimene.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:46   #5
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Etter at jeg begynte å nappe øyenbrynene sånn midt i tjueårene, er det ingen vei tilbake!
Mye penere med moderat nappede bryn ( ihvertfall når man har mørke øyenbryn).

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 13:17   #6
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Det har jeg gjort i mange år. Hadde sett ut som jeg hadde to puselarver over øynene om jeg ikke holdt de i sjakk.

Altså napper jeg de noe, men ikke til de er helt strek-tynne. :grøss:

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:38   #7
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Selvsagt napper jeg!

Jeg syns ikke det er pent med buskete bryn.

De fleste får et mye mer våkent og fresht blikk med velformede bryn.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:46   #8
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Selvsagt napper jeg!

Jeg syns ikke det er pent med buskete bryn.

De fleste får et mye mer våkent og fresht blikk med velformede bryn.



Napper (og skjærer innimellom).

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:49   #9
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.



...(og skjærer innimellom).



  Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 10:13   #10
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.



Napper (og skjærer innimellom).


me too

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 22:24   #11
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.



Napper (og skjærer innimellom).

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 22:44   #12
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Kunne ikke falle meg inn i måneskinn! :tullerdumednisselue:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 14:33   #13
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jepp.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 14:46   #14
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Mange frisører grenser til å bli harry med sine egne komisk tynne nappede bryn, jeg hadde ikke turt å slippe dem løs på øyenbrynene mine.

Innimellom napper jeg litt på meg selv. Øyenbrynene mine er helt rette og uten sånn stilig vinkel, så jeg tør ikke begynne å "forme" på dem - tror dessuten de er uformelige.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:40   #15
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Yes, jeg napper.. Men bare på undersiden.. Og jeg følger de linjene som man skal. Så ikke avstanden mellom øynene blir kjempe store og slikt..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:13   #16
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg har vært hos hudpleier og fått dem "nappet" med tråd. Ellers så har jeg en type kniv som er beregnet til å ta vekk øyenbryn med (bare undersiden og ikke hele bryn, åffkårs) Jeg HATER pinsett. Klarer 3-4 hår, så nekter jeg plent å ta mer. Synes det er kjempevondt, enda jeg slett ikke er noen pyse til vanlig.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:17   #17
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Nei, det gidder jeg ikke.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:58   #18
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Selvsagt napper jeg!

Jeg syns ikke det er pent med buskete bryn.

De fleste får et mye mer våkent og fresht blikk med velformede bryn.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:18   #19
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper ikke, innbilder meg at jeg har fantastisk flotte naturlige øyenbryn.

Ok, jeg HAR tatt et og annet hår som plutselig vokser mellom dem, men bortsett fra det nppes det verken i underkant, overkant eller på noen andre kanter.

Sammenlikningen med fjerning av hår lengre nede på kroppen går jeg ikke for. Svært sjelden noen får hår i munnen av å kysse meg i ansiktet .

....var den over streken? Under kanskje...

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 13:20   #20
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg klipper dem faktisk Det er så vondt å nappe...Men jeg får ofte skryt for dem da, av folk som lurer på hvordan jeg får så fin form på dem. Har ei lita saks som er kjempegod.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no