Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Napper du øyenbrynene dine?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Napper DU øyenbrynene dine?
Ja, selvfølgelig - jevnlig 150 59,06%
En gang i blant, til fest f.eks. 41 16,14%
Næsj, jeg er penest som jeg er - naturlig 26 10,24%
Nappe øyenbryn?!?? 16 6,30%
Alternativet HI ikke tenkte på (spesifiser) 21 8,27%
Deltakere: 254. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-07, 11:22   #81
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Øyebryna mine er gjennstand for mye latter når vi er på fest. Hvis jeg buster dem til får alle en hysterisk latter! Jeg burde absolutt nappe litt, men jeg synes det er så vondt! Jeg blir kvalm når jeg gjør det! Jeg tror nesten alle smertereseptorene mine har samlet seg i bryna! Ellers er jeg tøff som bare det......

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 11:27   #82
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Bustete øyenbryn er "in" nå

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 12:48   #83
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, selvfølgelig-jevnlig.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:29   #84
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg napper innimellom, ja.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:58   #85
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Selvsagt napper jeg!

Jeg syns ikke det er pent med buskete bryn.

De fleste får et mye mer våkent og fresht blikk med velformede bryn.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:18   #86
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper ikke, innbilder meg at jeg har fantastisk flotte naturlige øyenbryn.

Ok, jeg HAR tatt et og annet hår som plutselig vokser mellom dem, men bortsett fra det nppes det verken i underkant, overkant eller på noen andre kanter.

Sammenlikningen med fjerning av hår lengre nede på kroppen går jeg ikke for. Svært sjelden noen får hår i munnen av å kysse meg i ansiktet .

....var den over streken? Under kanskje...

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 13:20   #87
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg klipper dem faktisk Det er så vondt å nappe...Men jeg får ofte skryt for dem da, av folk som lurer på hvordan jeg får så fin form på dem. Har ei lita saks som er kjempegod.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 15:31   #88
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper med tweezermann-pinsetten min. Jevnlig. Bruker egen øyebrynskniv på de småe tynne hårene.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 18:46   #89
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ikke noe særlig egentlig... Bare noen ganger. Det er sikkert mange som synes jeg burde ha gjort det, men føler ikke det helt store behovet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 20:47   #90
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg er en enkel sjel og napper ikke øyenbryn.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 20:52   #91
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ingen napping her.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:58   #92
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Napper ikke, innbilder meg at jeg har fantastisk flotte naturlige øyenbryn.

Ok, jeg HAR tatt et og annet hår som plutselig vokser mellom dem, men bortsett fra det nppes det verken i underkant, overkant eller på noen andre kanter.

Sammenlikningen med fjerning av hår lengre nede på kroppen går jeg ikke for. Svært sjelden noen får hår i munnen av å kysse meg i ansiktet .

....var den over streken? Under kanskje...


Nei. Nå VIL jeg se disse øyenbrynene.
BILDE!!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 22:59   #93
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Stempte at jeg napper, men skjærer de vekk.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 23:24   #94
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg vokser de. Makter ikke torturen med en og en napping, og ikke greier jeg det selv heller.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 23:29   #95
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Napper superofte. Har helt noia mot hår på avveie. Tror det henger igjen fra da jeg var fjortis.

Jeg klarer altså ikke dy meg....
Med den avataren tror jeg det skal litt mer napp enn brynene for å sikre seg mot hår på avveie!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 00:05   #96
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg napper en gang iblant. Det står på listen over ting jeg skal bli flinkere til.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 20:04   #97
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper ja, godt det i mange år. Kun i underkant og for å forme dem litt.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 09:54   #98
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg begynte å nappe da jeg var rundt 16, det gikk fort over i barbering.
Da kommer man liksom ikke ut av det. Så jeg barberer fortsatt.
Derfor har jeg nå tatovert de på istedet. Farger lett over fordi de har begynt å bli blasse uten.
Må få tatt påfyll.
Dette er virkelig noe man blir avhengig av.
Husker bestemor (som er en stornapper) sa at jeg aldri burde begynne med dette, og hun hadde rett.

Jeg legger faktisk aldri merke til (om vi ikke snakker skikkelig busker) andres bryn, merkelig det der.

Måtte legge til at jeg får skikkelig grøsninger av folk som har ETT bryn. Det er IKKE pent.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 10:17   #99
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg napper bare bort hår som er på avveie. Burde nok nappet litt mer.

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 12:58   #100
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper eller vokser.

Jeg har veldig tjukke øyenbryn og hvis de ikke nappes blir de en blanding av Sylars (fra Heroes) og Al Pacinos tykkelse.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no