Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan bli kvitt en alliansering?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-06, 19:15   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan bli kvitt en alliansering?

Jeg har en alliansering i hvitt gull med 3 små diamanter. Denne vil jeg bli kvitt.
Jeg vil ikke selge den, for jeg vil ikke ha penger for den. Egentlig har jeg mest lyst til å kaste hele greia, men jeg tenker at kanskje noen kan ha bruk for pengene de får for å selge den eller noe ...

Fins det noen plass jeg kan gi den bort uten å måtte forklare hvorfor jeg gir den bort, og uten å få takk? (Jeg er nemlig ikke storsinnet når jeg vil gi den bort til noen som kan ha bruk for den, jeg vil bare bli kvitt den.)

Jeg trodde jeg hadde mistet den, og var fornøyd med det, men så dukket den opp i dag igjen og jeg greier jo ikke rote den bort med vilje.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:16   #2
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.321
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Kan du ikke selge den og gi pengene til et veldedig formål?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:17   #3
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Du kan jo auksjonere den bort på QXL eller noe, og si at pengene går til Frelsesarmeen eller Redd Barna eller en annen ideell organisasjon?

  Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:18   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Eller få den smeltet om å lage et annet smykke.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:18   #5
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Hønni kom meg i forkjøpet...

  Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:18   #6
Alma
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 19
Alma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Det første jeg kommer på må være å selge den til en brukthandel som selger smykker, for så å gi pengen til en eller annen organisajon du ønsker å støtte.

Alma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:20   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Jo, jeg kan forsåvidt selge den og gi vekk pengene, men jeg hadde liksom ikke lyst på styret med det ...

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:25   #8
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Du kan lage en ekstravagant konkurranse her inne? 100% diskresjon (og renslighet ) ønskes og loves?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:25   #9
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.321
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

:er med på konkurranse:

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:34   #10
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Jeg kvittet meg med en alliansering ved å selge den til en brukthandel, sammen med en Cartier-klokke og diamantøredobber, og brukte pengene uten skrupler på noe annet. Alternativt kan du vel bare gi pengene til et veldedig formål. Det er ikke så mye styr.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:47   #11
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

:er med på konkurranse:

jeg også.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:48   #12
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Hva med å sende den til meg ?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:51   #13
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg har en alliansering i hvitt gull med 3 små diamanter. Denne vil jeg bli kvitt.
Jeg vil ikke selge den, for jeg vil ikke ha penger for den. Egentlig har jeg mest lyst til å kaste hele greia, men jeg tenker at kanskje noen kan ha bruk for pengene de får for å selge den eller noe ...

Fins det noen plass jeg kan gi den bort uten å måtte forklare hvorfor jeg gir den bort, og uten å få takk? (Jeg er nemlig ikke storsinnet når jeg vil gi den bort til noen som kan ha bruk for den, jeg vil bare bli kvitt den.)

Jeg trodde jeg hadde mistet den, og var fornøyd med det, men så dukket den opp i dag igjen og jeg greier jo ikke rote den bort med vilje.

Vet du ! Jeg har noenlunde det samme problemet :fnise :

Min alliansering har 7 steiner.. og forfølger meg nærmest. Dukker opp både her og der.. når jeg endelig har "rotet den bort".

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:54   #14
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Rare dere er. Er ikke de fine, da? Og hvorfor kan dere ikke bare la være å bruke dem, i stedet for å absolutt bli kvitt dem?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:55   #15
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Rare dere er. Er ikke de fine, da? Og hvorfor kan dere ikke bare la være å bruke dem, i stedet for å absolutt bli kvitt dem?

Fordi at den minner meg på personen jeg fikk den av ...

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:58   #16
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Fordi at den minner meg på personen jeg fikk den av ...

Skjønner. Da ville jeg levert den til en gullsmed og hørt om det var noe annet å få. Eller puttet den i en bukselomme og lagt buksa i en Fretexcontainer.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:59   #17
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.727
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Send den i posten til Frelsesarmeen...eller noen andre du støtter.

Eller legg den pent i en av disse innsamlingsbøssene som står rundt om kring på disker i butikkene.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:59   #18
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Enda så flotte de ringene er, vil gjerne ha en sånn jeg,he,he.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 21:17   #19
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Jeg kan sende deg adressen min.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 23:57   #20
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Jeg kan få den. jeg finner nemlig ikke min alliansering, en brun støvlett, ei brunn ulltrøye og mye annet. Jeg er en ekte rotekopp.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no