Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sporten for tøffingene blant oss!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 09:31   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.


Ellers finnes det håp for dere også. Jeg har nemlig sett hockey på tv der pucken har fått en stor lysende ring rundt seg. Og der ser du pucken gjennom vantet og alt mulig.
Første gang jeg opplevde det var en NHL-kamp en tidlig morgen. Kom hjem fra nachspiel og slo på tv'n. Ble rimelig shaky og til dels veldig bekymret over helsetilstanden min da jeg så en stor lysende kule som føyk omkring der.
Men jeg har faktisk sett det senere også, i edru tilstand. Helt sant!



Samtlige personer jeg har kjent opp i gjennom årene som sier de er ishockeyfans har Sparta som favorittlag. Hva er et egentlig med dem, da?

Nei, jeg er ikke hockeyfan, men jeg har sett en kamp på TV en gang. Tror det var i 1990? Jeg synes det er skummelt nok å være på fotballkamp. Tenk om jeg får ballen i hodet. En ishockeykamp blir jo i så måte hakket verre igjen.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:38   #22
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Joda, fotball er artig nok det. Men det er en annen idrett jeg virkelig brenner for, og det er ishockey. Så da vil jeg gjerne vite om det er noen flere hockey-interesserte her?

sønnen går på ishockey, og mannen min er leder i SIHK. Det er dritmoro!! Og vi har endelig fått til en ishall her!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:47   #23
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Samtlige personer jeg har kjent opp i gjennom årene som sier de er ishockeyfans har Sparta som favorittlag. Hva er et egentlig med dem, da?

Tja, kan det ha noe med at du er fra Østfold? Kanskje er du til og med fra Sarpsborg? Hvis ikke så er det vel for at Sparta har de peneste guttene eller noe sånt, da.

Opprinnelig lagt inn av cilen

sønnen går på ishockey, og mannen min er leder i SIHK. Det er dritmoro!! Og vi har endelig fått til en ishall her!

Gratulerer med ishall. S'en i SIHK står for...? (Vet jo ikke hvor du bor, jeg. ) Jeg vil også at sønnen min skal begynne med hockey. Men det ser dårlig ut. Nå går han på danseskole og turn.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:49   #24
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Tja, kan det ha noe med at du er fra Østfold? Kanskje er du til og med fra Sarpsborg? Hvis ikke så er det vel for at Sparta har de peneste guttene eller noe sånt, da.

Gratulerer med ishall. S'en i SIHK står for...? (Vet jo ikke hvor du bor, jeg. ) Jeg vil også at sønnen min skal begynne med hockey. Men det ser dårlig ut. Nå går han på danseskole og turn.

Bor i Skien..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:56   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Tja, kan det ha noe med at du er fra Østfold? Kanskje er du til og med fra Sarpsborg? Hvis ikke så er det vel for at Sparta har de peneste guttene eller noe sånt, da.

Den verste er at jeg er fra Oslo. Disse Sparta-gutta må med andre ord være veldig pene?

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:02   #26
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Den verste er at jeg er fra Oslo. Disse Sparta-gutta må med andre ord være veldig pene?

Jeg så du hadde bosted Østfold, skjønner du. De er sikkert veldig pene, uten at jeg har lyst til å gå veldig i detaljer på akkurat det området. Men Sparta ble "best i test" av alle klubbene på toppidrettsgymnaset i sommer, så da har de vel de mest veltrente kroppene i hvert fall.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:19   #27
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg så du hadde bosted Østfold, skjønner du. De er sikkert veldig pene, uten at jeg har lyst til å gå veldig i detaljer på akkurat det området. Men Sparta ble "best i test" av alle klubbene på toppidrettsgymnaset i sommer, så da har de vel de mest veltrente kroppene i hvert fall.

Bor i Østfold, men er fra Oslo. :flisespikker:

Best i test?

Alle jeg kjenner i Sarpsborg liker ishockey -og golf!

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:26   #28
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Alle jeg kjenner i Sarpsborg liker ishockey -og golf!

Golf????? Nå kjenner du en som ikke liker liker golf, også.
Jeg skrev et lite essay om golf her om dagen, og jeg tenkte kanskje å legge det inn her også. Men først må jeg finne noen golfentusiaster å erte på meg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:30   #29
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Golf????? Nå kjenner du en som ikke liker liker golf, også.
Jeg skrev et lite essay om golf her om dagen, og jeg tenkte kanskje å legge det inn her også. Men først må jeg finne noen golfentusiaster å erte på meg.


Sikker på at du er ekte særping?

Men det er klart ingen ulempe å ikke like golf. Jeg kan ikke tenke meg en mer meningsløs måte å kaste bort dagen på!

Ser fram til å lese det essayet ditt!

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:37   #30
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Sikker på at du er ekte særping?

Men det er klart ingen ulempe å ikke like golf. Jeg kan ikke tenke meg en mer meningsløs måte å kaste bort dagen på!

Ser fram til å lese det essayet ditt!

1)Ja!
2)Enig!
3)Det kommer så fort noen tar seg den friheten å opprette en golftråd i mitt sportshjørne.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 16:13   #31
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Hvem møter Sparta idag da?

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 16:50   #32
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Frisk-Asker mot Sparta idag ser jeg.
Hvordan går det da tro,blir vel kanskje et jevnt oppgjør det da?
Er du inne på debattsidene til Aftenposten også?

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:47   #33
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!





Tik rotet bort seieren 37 sekunder før slutt
Vant heldigvis på sudden,så vi fikk da 2 poeng ...
Mortis har viss brukket foten,skjønne ikke at det går an å være så uheldig som disse Dahl brødrene.

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 22:53   #34
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Og Sparta skal liksom være så forbanna bra i år. De taper jo hver j...a jevne kamp de spiller

Er kjempefornøyd med at TIK tok to poeng fra Stavanger jeg, da. Hadde ikke forventet det i det hele tatt. Men skjønner det er kjipt når de roter bort det siste poenget helt på slutten.

Er ikke på Aftenpostensidene. Har nok med forumet her jeg...

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 22:57   #35
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Men først må jeg finne noen golfentusiaster å erte på meg.

Golf er handicapidrett. Jeg driver ikke med handicapidrett.

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 22:59   #36
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg så du hadde bosted Østfold, skjønner du. De er sikkert veldig pene, uten at jeg har lyst til å gå veldig i detaljer på akkurat det området.

Hockey-gutter er ikke pene, de mangler som regel tenner

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:03   #37
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Golf er handicapidrett. Jeg driver ikke med handicapidrett.

Tror jeg er forelsket, jeg...

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:27   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Hockey-gutter er ikke pene, de mangler som regel tenner

De kompenserer med ekstra mye snus

Jeg har vært på et par hockeykamper (en studiekamerat spilte på Tik så jeg måtte jo se på) og må innrømme at av alle idretter jeg har sett live er dette den desidert mest underholdende. Har ikke vært tilskuer på så veldig mange idrettsarrangement riktignok, men har da sett min del fotballkamper (chmp. leauge for det meste), håndballkamper og noe langrenn. (Var invitert med på cricketkamp på Sri Lanka en gang, men da takket jeg nei. Får være måte på å ha god tid)
Har alltid syntes hockey har vært gørr på fjernsyn, men live ...

Har ikke noe favorittlag. Heiet selvfølgelig på Tik da han kameraten spilte der, men det gjør han ikke lengre så nå er det samme hvem som vinner.

Mormora mi er forresten uvanlig sportsinteressert for en gammel dame, og hockey er ikke noe unntak. Hun bor på Hamar og jobbet i sin tid som kontordame hos et firma som var en av sponsorene til Storhamar hockey, så det har hendt hun har fått sponsorbillett til kampene deres (selv etter at hun ble pensjonist). Hun elsker det!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 05-10-06 kl 23:32.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:55   #39
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Sånn mormor vil jeg også ha!

Det er helt klart best live, ja. Stemningen, jubelen, smellet når noen blir trøkka i vantet...

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 05:37   #40
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Skal vel være fornøyd med at vi tok to poeng fra Stavanger,kom nok som en bombe på mange det ja

Tik møter faktisk Sparta på lørdagen,regner med du skal dit Ryli ...?
Håper vi røsker med oss noen poeng fra dere også








__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no