Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Får du til å hande på Lidl?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-06, 00:19   #61
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Tror ikke Lidl har sitt eget merke? Jeg har ikke sett noen varer som er merket med Lidl.

Egen merkevare er ikke nødvendigvis at det heter det samme som kjeden, men at det blir markedsført som "billigere" enn å kjøpe fra merkeleverandørene. Typiske eksempler på dette er First price, Rimco, Luxus.... Alle konstellasjonene har sitt/sine billigmerker, som blir priset lavere en merkevaren fra industrien.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 00:20   #62
Stimorol
Nybegynner
 
Stimorol sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7
Stimorol har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Handler ikke så mye mat der nei. Blir mest ting og tang, og litt kjeks og snacks til barna. De synes det er spennende med noen nye sorter. Kjøpte kjempefine julekort der. 6,90 for 10 doble kort med konvolutt går jo an....

Stimorol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 00:24   #63
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Vi har ikke Lidl her så kan ikke handle noe der.

Men Lidl har kjøpt en tomt her i kommunen for 4 år siden til overpris men er ikke byggd noe der, å tror ikke det blir byggd noe heller med at de går så dårlig i norge...

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 00:25   #64
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har ikke forsøkt smøret eller hermetikken.

Jeg kjøper First Price kylling og ost og liker det kjempegodt.

Vi kjøper også osten fra First Price, men det er det eneste. Har hatt en del dårlig erfaring med det merket ellers. Coop Xtra, derimot, har jeg nesten utelukkende gode erfaringer med.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 11:31   #65
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Vi fikk Lidl butikk her i kommunen for 2 uker siden, har ennå ikke vært der, men skal nok ta en tur innom. Er bare litt skeptisk...

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 12:20   #66
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvilke ting har du dårlig erfaring med?

Jeg er passe fornøyd med osten. Jeg liker Tine bedre enn Synnøve,men Synnøve går greit til nøds og i First Price innpakning er den billigere. Jeg synes også kyllingen er bra.. og den er også billigere enn de gule til Prior.

Vi kjøper frosne grønnsaker fra alle forskjellige merker. De aller fleste kommer fra Norrek uansett og da gidder jeg ikke betale mer bare for en fancy innpakning.

Andre ting er jeg mer selektiv i forhold til.

Jeg synes potetsalaten deres er litt simpel, appelsinjuicen er eksmtremt sur, tacosausen er ikke god, kvaliteten på grønnsakene er ikke til å skryte av heller. Jeg har aldri vært plaget av sopp i underlivet, bortsett fra litt i graviditeten, men jeg hadde bare brukt truseinnleggene deres noen få dager før jeg fikk det. Forsvant kjapt da jeg byttet merke. (merker det ble litt utleverende det her )

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no