Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Elefanten i rommet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-12, 21:20   #1
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elefanten i rommet

Er det virkelig INGEN som har laget en tråd om at Venstres nestleder er siktet for voldtekt av en 17-åring etter et fuktig nachspiel i forbindelse med et politisk møte denne helgen? INGEN som kommenterer at dette er ukultur i partiet og helt typisk. INGEN som kommenterer at denne mannens oppførsel ble det varslet om og satt spørsmålstegn ved allerede ved partiets julebord, men at leder TSG sier hun ikke har rukket å gjøre noe med det... Pussig.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:23   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elefanten i rommet...

Jeg også lurte på om ingen hadde fått det med seg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:24   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet...

Jeg syns fyren er en gammel gris og syns Dagbladets dekning er latterlig.

("stakkars mann og for en skrekkelig ting som kan skje med noens politiske karriere og eh, ja, litt synd for jenta også, selvsagt")


Ellers så syns jeg det er et poeng å ta opp på generelt grunnlag at voksne politikere og tillitsvalgte systematisk gauker for ungdommer. Det er faktisk ikke lov å sjenke 17-åringer, og det virker jo som om det er noe som gjøres helt systematisk, på tvers av alle partier (bortsett fra KrF).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:25   #4
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elefanten i rommet...

Jeg vurderte å lage en tråd om det i dag men visste ikke helt konkret hva den skulle handle om, eller hva jeg hadde å si om saken. Hadde dette vært den n'te politikeren i Venstre som ble tatt for voldtekt hadde saken vært litt annerledes.

Jeg synes vel tema bør handle om partitopper, makt og hvordan man kan forhindre at slike ting skjer. Siden jeg ikke har så mye å bidra med så startet jeg ikke noen tråd.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:33   #5
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet...

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg vurderte å lage en tråd om det i dag men visste ikke helt konkret hva den skulle handle om, eller hva jeg hadde å si om saken. Hadde dette vært den n'te politikeren i Venstre som ble tatt for voldtekt hadde saken vært litt annerledes.

Jeg synes vel tema bør handle om partitopper, makt og hvordan man kan forhindre at slike ting skjer. Siden jeg ikke har så mye å bidra med så startet jeg ikke noen tråd.

Andre tråder i samme gate handler jo konkret om det som har skjedd, så på generelt grunnlag så kunne jo en tråd handlet om TSG manglende evne til å ta tak i situasjonen der en nær medarbeider var blitt tydelig ustabil f.eks. Andre partiledere har jo blitt hetset i store bokstaver for akkurat det samme. Det kunne vært kommentert at jammen felte ikke TSG noen tårer for pressen når hun skulle fronte skandalen, hun også.

Ellers så synes jeg makt og overgrep i politikken generelt kunne være et interressant tema, og da særlig med tanke på at vi ser at kombinasjonen finnes i absolutt alle leire.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:36   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Jeg syntes det virket som om TSG hadde handlet aldeles forbilledlig i denne saken, jeg? Det er mulig det er en og annen vinkling jeg ikke har fått med meg, dog. (Tror jeg bare har lest Aftenposten-versjonen hittil.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:39   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Jeg tenker at dette er jo bare samme historien, mer eller mindre, om igjen fra de andre partiene, og vi mener vel akkurat det samme denne gangen som vi gjorde de andre gangene, så hvorfor gjenta oss selv enda en gang?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:44   #8
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tenker at dette er jo bare samme historien, mer eller mindre, om igjen fra de andre partiene, og vi mener vel akkurat det samme denne gangen som vi gjorde de andre gangene (...)

Ja, jeg er litt der jeg også. Av typen "gådd, når skal mektige mennesker slutte å voldta ungdommer?". Jeg ser jo insinuasjonen om at vi bare liker å diskutere det når det er FrP, men jeg tror ikke det er caset her. Vi hadde også en lang og tildels opprivende tråd da det ble kjent at en AP-ordfører var siktet for sexmisbruk av en tenåringsjente. Det har vært mange sexskandaler i politikken det siste året.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:47   #9
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Tja, det jeg tenkte var at Venstres ledelse i alle fall har handlet flott i denne saken. De har forsøkt å ta vare på jenta og ikke tatt mannen i forsvar. Og at det finnes kjipinger i et hvert parti er vel strengt tatt ingen overraskelse. (Jeg ble forresten imponert over lederen som hadde vett til å gi jenta beskjed om å ikke vaske seg/dusje for å sikre at spor ikke ble borte og si at det var av hensyn til henne.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:49   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Vi liker jo helst saker vi kan _diskutere_ her på FP, og i slike saker er jo alle enige om at det er en fæl ting og alt det der, så da er det ikke vits å lage tråd. Nå ser det jo i tillegg ut til at Venstre har lært av tilsvarende saker i andre partier, og dermed er det ikke så mye å si om håndteringen av saken heller.


Eller så skyldes det at det for mange Venstre-stemmere/medlemmer her inne og at de prøver å tie ihjel saken. :konspirerer:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:52   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Hey! :Peker opp:

En het sak må da være dette med denne sjenke/festekulturen i mange partier, eller?

Hvorfor i alle dager ser voksne, ansvarlige mennesker på lovbrudd som det som helt ok?! (man bør kanskje la være å spekulere i at det er fordi det gir dem en sånn makeløs tilgang på småfulle smårips, men tanken er fristende...)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:52   #12
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Er det virkelig INGEN som har laget en tråd om at Venstres nestleder er siktet for voldtekt av en 17-åring etter et fuktig nachspiel i forbindelse med et politisk møte denne helgen?

Joda, du har laget en slik tråd. Og du innledet den med masse dustete insinuasjoner.

Ben "bad form" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:58   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvorfor i alle dager ser voksne, ansvarlige mennesker på lovbrudd som det som helt ok?! (man bør kanskje la være å spekulere i at det er fordi det gir dem en sånn makeløs tilgang på småfulle smårips, men tanken er fristende...)

For å helle litt bensin på bålet:
Det er jo også endel smårips som tiltrekkes makt, eller hva man skal kalle det, som fluer mot lys.
(Nei, jeg sier ikke at det var 17-åringens skyld.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 22:01   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

For å helle litt bensin på bålet:
Det er jo også endel smårips som tiltrekkes makt, eller hva man skal kalle det, som fluer mot lys.
(Nei, jeg sier ikke at det var 17-åringens skyld.)

Det spiller ingen rolle; det er fortsatt 40-åringens ansvar å la det være. Maktforholdet mellom de to er så uendelig skjevt, at det rett og slett ikke er lov til å ligge med jenta, selv om hun legger opp til det selv aldri så mye.

Og jeg snakker generelt her. Jeg hevder heller ikke at denne jenta la opp til det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 22:04   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

For å helle litt bensin på bålet:
Det er jo også endel smårips som tiltrekkes makt, eller hva man skal kalle det, som fluer mot lys.
(Nei, jeg sier ikke at det var 17-åringens skyld.)

Selvsagt er det det. Nettopp derfor er det ekstra superviktig at de voksne, presumptivt ansvarlige menneskene som på sett og vis har et lederansvar for dem, TAR det ansvaret og skjønner at de har en makt det er viktig at de ikke misbruker.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 22:05   #16
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det spiller ingen rolle; det er fortsatt 40-åringens ansvar å la det være. Maktforholdet mellom de to er så uendelig skjevt, at det rett og slett ikke er lov til å ligge med jenta, selv om hun legger opp til det selv aldri så mye.

Og jeg snakker generelt her. Jeg hevder heller ikke at denne jenta la opp til det.

For all del, jeg er helt enig med deg. Og vet egentlig ikke helt hva jeg hadde planlagt med det innlegget.

Når jeg tenker meg om, er det alskens som flokker seg rundt "makt". Det har jeg sett mer enn 1 gang i pampe-veldet, og der var strengt tatt kvinnfolk i 40-årene verst. Gi dem fri flyt av billig rødvin og alle hemninger er borte.

Jeg tror jeg vil konkludere med det at det er noe riv, ruskende galt med drikkekulturen i parti- og pampe-veldet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 22:06   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

For å helle litt bensin på bålet:
Det er jo også endel smårips som tiltrekkes makt, eller hva man skal kalle det, som fluer mot lys.
(Nei, jeg sier ikke at det var 17-åringens skyld.)

Jeg skjønner hva du mener, og jeg mener at nettopp derfor er det enda viktigere at voksne folk faktisk er voksne og tar ansvar. Det er ikke noen ny eller overraskende dynamikk, det der, den finnes i politikken og i idretten og organisert religion og egentlig alle steder der yngre og eldre møtes i felles interesser, felles engasjement og gjensidig beundring. Det er åpenbart en utbredt ukultur, det der med alkohol og mer eller mindre heavy flørting på årsmøter med både ungdoms- og voksne representanter, og det jeg virkelig ønsker meg, er at noen tar det på alvor og tør å ta det opp bredt og virkelig prøve å gjøre noe med kulturen i miljøet. Det er hårreisende at voksne folk som har, eller går inn for å få, viktige tillitsverv i samfunnet, er så uansvarlige at de ikke greier å passe på ungdommene de har ansvaret for. Og det gjelder jo ikke bare overgriperen; alle de voksne rundt hadde også ansvaret for å passe på at tenåringene ikke drakk seg fulle og enten gjorde veldig dumme valg eller havnet i farlige situasjoner.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 22:07   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Det er MYE galt med pampekulturen, spør du meg. Bare den lekkasjekulturen!

Jeg husker da Vallarapporten ble lagt frem. Med hemmelighetsstempel. I et lukket møte i et lukket rom. Og Aftenposten kunne rapportere. Fra folk som satt der inne.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 22:08   #19
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Skilpadda: hah, der fikk du for å skrive lange og velformulerte innlegg. Jeg skrev mer eller mindre det samme, men var kjappere, så nå ser du ut som en :meeloper:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 22:09   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Det er mange som bare meler sin egen kake i det veldet der, gitt.
:been there, eh, seen that:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no