Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-18, 19:20   #321
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Første sted jeg har sett varslene beskrevet.

https://m.nettavisen.no/politikk/her...423403011.html

Jeg leste stykket, og ble litt forundret over hvert fall et par av sakene som jeg ikke helt skjønner bakgrunnen for. Er det kun forskjellen i maktposisjon i partiet, som er grunnlag for at noe er krenkende? Jeg må si at jeg tenker at hvis du blir strøket på låret, for så å sette deg på fanget til vedkommende, så er det noen signaler som går begge veier, eller? Er jeg på bærtur som ikke synes at alt var like ille som man kunne få inntrykk av i media? Antallet derimot, er ganske utrolig. Denne mannen må jo nærmest kontinuerlig ha behov for å søke bekreftelse fra kvinner.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 19:27   #322
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg leste stykket, og ble litt forundret over hvert fall et par av sakene som jeg ikke helt skjønner bakgrunnen for. Er det kun forskjellen i maktposisjon i partiet, som er grunnlag for at noe er krenkende? Jeg må si at jeg tenker at hvis du blir strøket på låret, for så å sette deg på fanget til vedkommende, så er det noen signaler som går begge veier, eller? Er jeg på bærtur som ikke synes at alt var like ille som man kunne få inntrykk av i media? Antallet derimot, er ganske utrolig. Denne mannen må jo nærmest kontinuerlig ha behov for å søke bekreftelse fra kvinner.

Jeg tenker det samme. Med høyde for at det kanskje oppleves annerledes enn beskrevet. Giske var singel en del år og som nevnt mange ganger, en partyfyr og en sjekker. Han prøvde faktisk å sjekke opp venninnen min på flytoget en gang. Men sånn som det er beskrevet har man da opplevd på fest og nachspiel hundre ganger, det er lov å sjekke og gi seg når man blir avvist. Maktforholdet er jo det som kan være vanskelig, hvis det oppleves som press eller trusler fra en høyere opp. Og han burde ha bedrevet sjekkingen sin andre steder enn i partiet og på jobb. Selvfølgelig.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 19:33   #323
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg leste stykket, og ble litt forundret over hvert fall et par av sakene som jeg ikke helt skjønner bakgrunnen for. Er det kun forskjellen i maktposisjon i partiet, som er grunnlag for at noe er krenkende? Jeg må si at jeg tenker at hvis du blir strøket på låret, for så å sette deg på fanget til vedkommende, så er det noen signaler som går begge veier, eller? Er jeg på bærtur som ikke synes at alt var like ille som man kunne få inntrykk av i media? Antallet derimot, er ganske utrolig. Denne mannen må jo nærmest kontinuerlig ha behov for å søke bekreftelse fra kvinner.

Jeg tenker som deg. Det må vel være maktforholdet. For som deg synes jeg at blant annet den historien om drosjen og fanget, i seg selv ikke er over streken. Han er tydeligvis pågående, men samtidig ser det jo ut som om han «tar nei for et nei» når han er litt idiot.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 19:43   #324
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Ja altså, uønsket seksuell tilnærming er selvsagt ikke OK om hun eller han ikke gir seg, men her leser jeg det som at han ikke er pågående etter at han blir gjort oppmerksom på at det ikke er aktuelt. Og aldersforskjellen er jo heller ikke alarmerende i alle sakene, så da må det være maktforholdet.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 19:54   #325
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Maktforhold har enormt mye å si.
Jeg tenker at dette kan sammenlignes med 40 årige lærere i videregående som fester med elevene sine og legger an på dem. Læreren har en maktposisjon mtp elevens fremtid. Det gjør det vanskelig for eleven på mange måter. I et politisk parti er det albuer og kamp om posisjon, i den kampen har statsråder og voksne tillitsvalgte mye makt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 19:54   #326
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Ikke dum den her: http://www.hildesolheim.no/nar-varslerne-slar-tilbake/

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 20:06   #327
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Sjefen legger ikke an på sine ansatte på fest. Heller ikke lærere på elever, veiledere på studenter eller lærlinger, filmregissører på skuespillere, eller politiske ledere på sine medlemmer.

Om noen av disse blir godt kjent med hverandre, og gjennom dette gradvis utvikler følelser for hverandre og blir sammen, på tross av slike forhold, så er det noe helt annet. Hvis ledere og andre i høyere maktposisjoner ønsker å flørte og sjekke på fest så får de gjøre det på fester i privat, og ikke formell sammenheng, på jevnbyrdige personer som de ikke har et ujevnt maktforhold til.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 20:06   #328
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Maktforhold har enormt mye å si.
Jeg tenker at dette kan sammenlignes med 40 årige lærere i videregående som fester med elevene sine og legger an på dem. Læreren har en maktposisjon mtp elevens fremtid. Det gjør det vanskelig for eleven på mange måter. I et politisk parti er det albuer og kamp om posisjon, i den kampen har statsråder og voksne tillitsvalgte mye makt.

Men tenker du at det er maktforhold som avgjør når alderen er tilnærmet lik også, at det er rollene alene som avgjør om det er krenkende seksuell adferd? Jeg må si at jeg sikkert hadde tenkt mitt, om en i ledelsen var full og dum på fest, men jeg hadde ikke tenkt over at det var krenkende ovefor meg så lenge jeg ble respektert for mine grenser.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 20:12   #329
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg tenker at man som leder ligger unna sine underordnede, og at man skal være bevisst på sin rolle. Selv om du tror du er kompis med alle, og at det er likeverdig, er det absolutt ikke sikkert at det oppfattes sånn av omgivelsene.

Alle kan drite seg ut en gang, men serieutdritning vitner om et manglende gangsyn jeg ikke synes hører hjemme i topplederverv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 20:44   #330
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg synes heller ikke leder skal legge an på ansatte. Jeg synes maktforhold spiller en stor rolle. Dog hadde jeg forventet drøyere historier enn de som wr kommet ut i den lenken her, for å være helt ærlig.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 21:06   #331
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg må si at jeg syntes sakene var mindre alvorlige enn ventet. Ble litt forbauset. Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette lenger, egentlig. Syntes saken med 18 åringen var ille, men en del av det tenker jeg at... tja. Høres ut som festrør?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 21:11   #332
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Det er vel derfor man ikke har snakket så mye om direkte seksuell trakassering i dette tilfellet, men mer upassende oppførsel. Blir det nok av upassende oppførsel, med gjentatte hendelser over mange år, selv om hver enkelt hendelse i seg selv ikke er langt over grensa, så mister man til slutt respekten for vedkommende som leder.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 21:28   #333
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg må si at jeg syntes sakene var mindre alvorlige enn ventet. Ble litt forbauset. Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette lenger, egentlig. Syntes saken med 18 åringen var ille, men en del av det tenker jeg at... tja. Høres ut som festrør?

Litt enig, han har prøvd seg, men tross alt gitt seg når han fikk nei. Men at han driver og tafser og prøver seg i øst og vest er fortsatt ikke forenlig med et nestlederverv slik han har synes jeg.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 21:31   #334
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg er ikke uenig i at han har litt å gå på i forhold til å holde fingrene av fatet og nærmest prøve seg på alt som puster, men jeg klarer ikke helt se forbi at dette er blåst litt ut av proporsjoner og at dette nok hadde passet å ta tak i på partikontoret og innad i parforholdet, mer enn i riksmedia. Er det dette som Hadija er rystet over som jurist? Hvorfor det tro?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 21:33   #335
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Tenker egentlig at jeg venter på litt bedre kilder enn Nettavisen før jeg tenker noe om overdramatisering av problemstilling.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 21:43   #336
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg er enig med Billa og det er jo dette ryktene har omhandlet, ikke noe mer omfattende.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 21:58   #337
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tenker egentlig at jeg venter på litt bedre kilder enn Nettavisen før jeg tenker noe om overdramatisering av problemstilling.

Er det ikke disse sakene som er beskrevet, som er grunnlaget for alt rabalderet fra før jul og til nå? Hvilke kilder tenker du, Maverick? Media? Men de sitter vel på stort sett lik informasjon. Hvis media IKKE sitter på mer informasjon, så synes jeg trykket muligens har vært for stort.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 22:03   #338
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Er det ikke disse sakene som er beskrevet, som er grunnlaget for alt rabalderet fra før jul og til nå? Hvilke kilder tenker du, Maverick? Media? Men de sitter vel på stort sett lik informasjon. Hvis media IKKE sitter på mer informasjon, så synes jeg trykket muligens har vært for stort.

Enig

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 22:14   #339
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Er det ikke disse sakene som er beskrevet, som er grunnlaget for alt rabalderet fra før jul og til nå? Hvilke kilder tenker du, Maverick? Media? Men de sitter vel på stort sett lik informasjon. Hvis media IKKE sitter på mer informasjon, så synes jeg trykket muligens har vært for stort.

Jeg synes generelt Nettavisen virker i overkant tabloid og klikkhungrig, og stoler sjelden på at deres artikler ikke er utformet flest og fremst for å fore kommentarfeltgjengen.

Tipper at dette totalt sett er mer komplekst enn noen få varslinger. En ukultur kan være alvorlig uten at det er mulig å konkretisere det ned i enkelthendelser.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 22:18   #340
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg har, helt siden jeg flyttet til Oslo for over 20 år siden, jevnlig hørt historier om hans oppførsel. Senest nå i sommer i Arendalsuka. Media vet mye, det er jeg overbevist om.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no