Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Ble du overrasket?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-06, 12:28   #1
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ble du overrasket?

Miranda fra sex og singelliv gikk fra mannen sin til fordel for en dame, ble du overrasket?
jeg har sett det på henne hele tiden, at hun var bifil/lesbisk

http://www.kjendis.no/2006/09/27/477983.html

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 12:41   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

nei.. egentlig ikke.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 12:46   #3
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siggi, her.

Miranda fra sex og singelliv gikk fra mannen sin til fordel for en dame, ble du overrasket?
jeg har sett det på henne hele tiden, at hun var bifil/lesbisk

http://www.kjendis.no/2006/09/27/477983.html

Nei egentlig ikke hehe

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 12:51   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

jeg har sett det på henne hele tiden, at hun var bifil/lesbisk

Jeg mener man kan se at en dame er mer maskulin, mer ditt eller mer datt, men å se hva folk tenner på tror jeg ikke er mulig.

Men jeg ble ikke sjokkert. Jeg blir sjelden sjokkert over at folk tenner den ene eller andre veien.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 12:52   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er da gammelt nytt, er det ikke? Og hvordan ser man det på henne, mener du? :nysgjerrig:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 13:20   #6
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Det lurer jeg også på. Du kan da vel ikke se på henne hva hun foretrekker?

  Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 13:26   #7
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Dette var en rar påstand.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 13:45   #8
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir sjelden overrasket over kjendissladder og akkurat nå ble jeg mer overrasket over at du så det hele tiden at hun var bifil.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 13:48   #9
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke forfatterne at serien selv har visst at hun var det. Tipper serien skrives/utvikles underveis, på samme måten som andre serier.

Forfatterne av Friends har f.eks ikke hele tiden visst at Monica og Chandler skulle bli et par

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 13:48   #10
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Hvem som helst kan være det, jeg har eksempler på folk man aldri ville tro det. Men er ikke dette gammel nytt? mener om å ha lest om det for lege sia. Om jeg kunne se det på henne nei.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 14:01   #11
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

vanskelig å forklare hvordan jeg kan se det på henne, jeg bare skjønner det for å si det slik. men så er jeg skjeiv selv da, noe som gjør det kanskje lettere?

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 14:08   #12
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg tror ikke forfatterne at serien selv har visst at hun var det. Tipper serien skrives/utvikles underveis, på samme måten som andre serier.

Forhåpentligvis var dette noe som kom fra henne selv, og ikke fra forfatterne i seriern hun jobbet i.

Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 14:14   #13
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg tror ikke forfatterne at serien selv har visst at hun var det. Tipper serien skrives/utvikles underveis, på samme måten som andre serier.

Jeg tror hun snakker om Cynthia Nixon som spiller Miranda.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 14:22   #14
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siggi, her.

vanskelig å forklare hvordan jeg kan se det på henne, jeg bare skjønner det for å si det slik. men så er jeg skjeiv selv da, noe som gjør det kanskje lettere?

Jeg ble i grunnen mer overrasket over dette.

Trodde egentlig det var en myte at de som er skeive, som du sier, lettere kan se på andre om de er skeive? Hvordan ser man det? Blikket, klærne, håret?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 14:35   #15
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Når jeg har kort hår ser jeg ut som en panserlesbe. Jeg ser ut som om jeg er rede til å overfalle et hvert kvinnebein som passerer. Men jeg er godt gift og rimelig hetero. Kommer jeg til å gå fra mannen min til fordel for en dame? Hvis jeg sender et bilde, kan du avgjøre det?

  Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 14:46   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man være "skeiv" uten å vite det selv når man er voksen?

Jeg har aldri vurdert å ha et sekuelt forhold til en jente/dame, men noen ganger er jeg så guttete selv at jeg lurer på om jeg kanskje ikke kjenner meg selv så godt som jeg skulle ønske

Men seriøst, tror dere det er mulig å finne ut i voksen alder at man peker den andre veien uten å i det hele tatt ha hatt en mistanke om det tidligere?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 14:50   #17
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men seriøst, tror dere det er mulig å finne ut i voksen alder at man peker den andre veien uten å i det hele tatt ha hatt en mistanke om det tidligere?

Jeg tror det.
Men jeg har bare referanser fra "det virkelige liv" - ingen vitenskapelig dokumenterte påstander.

Albertine: "Panserlesbe"?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 15:30   #18
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kan man være "skeiv" uten å vite det selv når man er voksen?

Jeg har aldri vurdert å ha et sekuelt forhold til en jente/dame, men noen ganger er jeg så guttete selv at jeg lurer på om jeg kanskje ikke kjenner meg selv så godt som jeg skulle ønske

Men seriøst, tror dere det er mulig å finne ut i voksen alder at man peker den andre veien uten å i det hele tatt ha hatt en mistanke om det tidligere?

ja, det tror jeg. kjenner noen som faktisk har plutselig funnet det ut

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 16:25   #19
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så du det på dem før de visste det selv?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 16:40   #20
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Jeg tror hun snakker om Cynthia Nixon som spiller Miranda.

ÅÅÅÅJA.

Ja, for ikke visste jeg at hun ble lesbisk i serien. Syns liksom å huske at hun fikk en baby på slutten. Men jeg fulgte ikke så godt med.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no