Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Utetøyshopping, alt på et sted takk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-20, 19:28   #1
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utetøyshopping, alt på et sted takk

Hvor går jeg når jeg skal, på kjappest og enklest mulig måte kjøpe et gjeng med utetøy? Helst alt i en og samme butikkk, og ikke nettkjøp.
Må være gode størrelser, xl-xxl dame, men om herrestørrelse er mindre innsvinget og tighte her og der er nok det bedre.
Dunjakke, turbukse/jakke, regntøy, ulltøy og typ joggebukse?

Det trenger ikke være hardbruksklær, men må være gode og varme og ikke vanskelig å få på seg i det hele tatt.
Pris er ikke et tema.
Vi bor i nord, så vi har de vanligste landsomspennene butikkene.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-20, 19:39   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk.

Kanskje Stormberg?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-20, 19:41   #3
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk.

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Kanskje Stormberg?

Godt tips, takk!

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-20, 19:46   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk.

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Kanskje Stormberg?

Enig. Mye tilbud for tiden.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-20, 20:12   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk.

... og veldig mange størrelser! Jeg bruker en herremodell turbukse derfra (Vestmarka), som jeg er veldig glad i. Softshell, ikke helt vanntett (det kan jeg ikke ha på tur/fysisk aktivitet, det blir alt for klamt, uansett hvor mye de påstår at de puster), med god stretch, og likevel litt tykk, med "hold" i stoffet. Litt for varm på det varmeste på sommeren (da bruker jeg vel helst shorts uansett), ellers super hele året. Elsker den!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-12-20, 20:33   #6
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

... og veldig mange størrelser! Jeg bruker en herremodell turbukse derfra (Vestmarka), som jeg er veldig glad i. Softshell, ikke helt vanntett (det kan jeg ikke ha på tur/fysisk aktivitet, det blir alt for klamt, uansett hvor mye de påstår at de puster), med god stretch, og likevel litt tykk, med "hold" i stoffet. Litt for varm på det varmeste på sommeren (da bruker jeg vel helst shorts uansett), ellers super hele året. Elsker den!

Takk for supert tips, jeg er så bortskjemt at jeg lever i slikt tøy andre, kunnskapsrike har valgt ut og avlevert, så jeg er så lite orientert. Vestmarka turbukse it is.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-20, 21:40   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk

Høres ut som du skal på en butikk/firma som leverer arbeidstøy og som har godt utvalg? Sjekk ut forhandlerlista på Helly Hansen Workwear, Blåkläder, osv. så tipper jeg du finner klær og sko og alt du trenger på ett sted.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-20, 22:40   #8
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk

Har Sport outlet butikk i nærheten av der du bor? Der får du garantert alt du trenger til gode priser. http://https://sportoutlet.no/

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-20, 08:56   #9
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk

Jeg ville nok gått på XXL. Jeg har litt dårlige erfaring med Stormberg, og synes ikke kvaliteten og holdbarheten er god nok til å forsvare prisen.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-20, 10:00   #10
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk

Jeg har også vært godt fornøyd med Stormberg, både i størrelser, kvalitet og kundeservice. (Også skader det ikke at de har en egen butikk rett i gangbanen min mellom jobb og Oslo S heller. )

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-20, 14:07   #11
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk

Takk for innspill. Dette er prosjekt jeg egentlig ikke har tid til nå, så da går hvor enkelt og kjapt det kan fikses foran alt. Og ettersom det ikke skal brukes til annet enn rusleturer i all slags vær, og at pris er helt underordnet tror jeg det blir Stormberg.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-20, 14:07   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk

Jeg har aldri greid å slite ut klær fra Stormberg.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-12-20, 14:20   #13
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk

Jeg har aldri passet helt inn i passformen til Stormberg, men det er nok heller meg enn klærne. Selv om pris ikke var viktig her, så nevner jeg at Vipps sin julekalender i dag kan by på 20%avslag på alt hos Stormberg, inkludert salgsvarer.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 20:28   #14
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk

Tusen takk for tips om Stormberg.
Jeg gikk inn dit med den lange listen, fant en ansatt som antakeligvis har jobbet med dette hele sitt liv, ga henne listen, fargepreferanser og sa litt om kroppsfasong.
Jeg kødder ikke, det tok dama et lite kvarter å plukke ut alt på lista (og det var mye på den) imed god fargekoordinering, scanne, pakke ned og gjøre ferdig handelen.
Hun ga i tillegg gode rabatter ut over det som allerede var rabattert. For en service!
Jeg egner meg som personal shopper.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 20:34   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk

Så bra! Ja, jeg har også alltid opplevd veldig god sørvis hos Stormberg. I tillegg liker jeg policyen de har, om å ansette folk som faller utenfor vanlig arbeidsmarked. Da folk protesterte og raste på nett og truet med brenning av klær og boikott fordi Stormberg donerte penger til hjelp for flyktninger, reagerte lederen av Stormberg med å gå ut med en ambisjon om å ansette en flyktning i hver butikk.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 03-12-20 kl 23:44.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-20, 08:13   #16
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Så bra! Ja, jeg har også alltid opplevd veldig god sørvis hos Stormberg. I tillegg liker jeg policyen de har, om å ansette folk som faller utenfor vanlig arbeidsmarked. Da folk protesterte og raste på nett og truet med brenning av klær og boikott fordi Stormberg donerte penger til hjelp for flyktninger, reagerte lederen av Stormberg med å gå ut med en ambisjon om å ansette en flyktning i hver butikk.

Ja, det føles ekstra godt å bidra med et stort kjøp når selskapet har en slik policy.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-20, 09:04   #17
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk

100 % enig med My.

I tillegg har alle Stormberg-klærne vi har holdt seg riktig godt, inkludert mine to skogbukser, som absolutt ikke blir pent brukt.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-20, 14:05   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utetøyshopping, alt på et sted takk

Og man kan «pante» Stormbergklærne når de er ferdigbrukt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no