Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp, må jeg avbestille hotellet i London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-15, 21:44   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hjelp, må jeg avbestille hotellet i London?

Jeg har trålet tråder her inne over hoteller i London. Har ikke funnet Premier Inn County Hall når jeg har søkt tidligere med 2 voksne og 2 barn på 13 og 17. Plutselig er det hotellet dagens røverpris og jeg kan bestille et rom med to dobbeltsenger. Men så ser jeg i bestillingen at det står 2 barn under 12 år. Selv om jeg hadde fylt inn alder i søket mitt. Må jeg avbestille denne da? Når jeg nå prøver å søke opp hotellet kommer det ikke opp med mine innstillinger.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 22:14   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, må jeg avbestille hotellet i London?

Aner ikke, men send dem en mail og hør?

Har bodd der og var veldig fornøyd!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 22:37   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp, må jeg avbestille hotellet i London?

Ja det skal jeg gjøre. Takk.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 10:32   #4
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Hjelp, må jeg avbestille hotellet i London?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg har trålet tråder her inne over hoteller i London. Har ikke funnet Premier Inn County Hall når jeg har søkt tidligere med 2 voksne og 2 barn på 13 og 17. Plutselig er det hotellet dagens røverpris og jeg kan bestille et rom med to dobbeltsenger. Men så ser jeg i bestillingen at det står 2 barn under 12 år. Selv om jeg hadde fylt inn alder i søket mitt. Må jeg avbestille denne da? Når jeg nå prøver å søke opp hotellet kommer det ikke opp med mine innstillinger.

Min bestilling ble også rar mot dette hotellet.
Det var registrert bare med meg som gjest, ikke sønnen min. Men gikk greit når jeg ringte de :-)

Greit hotell som var sentralt ifht severdigheter :-)

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 16:35   #5
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp, må jeg avbestille hotellet i London?

Vanskelig å finne emailadr. Men fant den til slutt. Fikk kjapt svar, og alt var greit. Veldig fornøyd med det. Da er det bare å glede seg.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no