Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charter i påsken, anbefalinger?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-17, 20:43   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Charter i påsken, anbefalinger?

Jeg vurderer å være vill og gal, sitter og studerer charterreiser i påska, for vesla og meg. Men, jeg har aldri reist og vært alene på ferie i utlandet med vesla før så derfor tenker jeg charter og gjerne all inclusive er kjekke alternativ. (Jeg reiste alene med henne for første gang i sommer, da var vi i Igalo, men hadde en venninne som var der med barn da vi kom) Ser det i hovedsak er Tenerife og Gran Canaria som er aktuelt ut i fra de tilgjengelige turene. Noen som har vært der på tilsvarende tur og kan anbefale hotell der?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-17, 20:49   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter i påsken, anbefalinger?

Vi reiste med Star Tour til Parque Cristobal i Playa de las Americas, på Tenerife. Det anbefales med barn, veldig ok hotell.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-17, 11:05   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Charter i påsken, anbefalinger?

Takk for tips. Finner ikke hotellet blant de tilgjengelige turene, men jeg er ikke så god på dette så kanskje det dukker opp.

Flere som har vært på hotell her og har noen anbefalinger?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-18, 10:20   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter i påsken, anbefalinger?

Jeg finner det på TUI sine nettsider. Det heter Blue Star Parque Cristobal.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-18, 10:31   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter i påsken, anbefalinger?

Vi skal til gran canaria. Opplever at det er veldig utplukket, og siden vi reiser sammen med andre så var det noe utfordrende å finne hotell med nok rom faktisk.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-18, 13:01   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter i påsken, anbefalinger?

Vi har vært på sunwinghotellene begge steder og på star tour sitt familiekonsept på Gran Canaria. Med ei såpass stor jente som du har, hadde jeg lett etter en hotell med god beliggenhet foran konsept-barnehoteller. Hva med å finne et hotell ikke alt for langt fra stranden i Maspalomas på Gran Canaria? Min 09'er foretrekker basseng foran strand, så basseng på hotellet hadde vært absolutt must. For meg er det et must med balkong med skygge på ettermiddagen, helst med havutsikt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-18, 13:08   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter i påsken, anbefalinger?

Og ellers tenker jeg at du først bør finne ut hvilke kriterier du selv har til turen. I forhold til budsjett, avreisetidspunkt (dag/natt), standard, basseng, avstand til sentrum/restauranter, avstand til strand, avstand fra flyplassen osv osv, og deretter sjekke selv om du finner noe som oppfyller kriteriene. Når du har funnet noe, så sjekk trip advisor og evnt her for andres erfaringer.

Hvis du spør noen om et hotell de anbefaler, så kan det være at du får anbefalinger fra noen som har helt andre kriterier enn deg, eller som kun har vært på et hotell i syden og syns alt er fantastisk. (Heldige dem, altså, men jeg er tilhenger av trip advisor for å nyansere bildet.) Hvis du finner noe, så kan jeg gjerne se på det ut i fra hva mine kriterier for tur med eldste hadde vært.

Jeg ville forresten tenkt meg godt om før jeg valgte all inclusive. Det binder dere veldig til hotellet til alle måltider. For meg er ferie å dra ut og spise på kveldstid, og oppleve mer enn bare hotellet. På Kanariøyene er de veldig vant med nordmenn, og du får norske menyer og norsktalende kelnere overalt. Pizza/pastamat finnes også overalt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-18, 13:23   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter i påsken, anbefalinger?

Mar Ola Portosin på Playa Las Amerikas, Tenerife. Ving.
https://www.ving.no/bestill-reise-ho...showMore=false

Det ligger rolig til i indre by, ingen motorvei å krysse. Leilighet med kjøkken og et godt Mercadonas supermarked rett nedenfor. Mange restauranter og gamle bydel Los Christanos i nærheten.

Jeg har gått forbi og beundret. Vi bodde på stort familiehotel lengre oppe. Mye engelskmenn, trangt om solsenger, mye bråk. Mar Ola virket roligere, mindre og mye hyggeligere.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-18, 14:22   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter i påsken, anbefalinger?

Vi har PG vært på partiet cristobal i påskeferien. Vi var mange, men jeg tror det må være supert om man er alene med barn. Minuset er at det er et stykke til stranda, men veldig fint ved bassengene.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 23:02   #10
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Charter i påsken, anbefalinger?

Jeg har bestilt tur.

Ingen lett avgjørelse, jeg finnes slett ikke impulsiv. Dvs, dette er impulsivt til meg å være. Det ble all inclusive på tross av at jeg egentlig gikk bort fra det, men det eneste hotellet jeg falt for var et rent all inclusivehotell så da ble det sånn. Ble noen tusen dyrere enn jeg tenkte meg, men pytt. Det får bli min 40-årsgave til meg selv. Nå har jeg sittet og glodd på de samme turene i flere dager med et utgangspunkt i at jeg trolig aldri kom til å bestille. Nå er jeg så anspent hver en muskel som jeg trolig aldri har vært før.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 23:06   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Charter i påsken, anbefalinger?

Så gøy, Luvi! Hvor går turen?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 23:12   #12
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Charter i påsken, anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så gøy, Luvi! Hvor går turen?

Gran Canaria

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 23:24   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Charter i påsken, anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Gran Canaria

Så deilig!

Jeg dro alene med mine to i sommer, Spania, litt skeptisk. Alt gikk strålende.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no