Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-14, 22:29   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Altså, fire dager med reisedager, så tre morgener.

Jeg har en kjole som nesten ikke tar plass, og kan brukes til enhver anledning og må ikke strykes heller (ELSKER den! Fått i julegave.) men om vi evt pynter oss til middag hver kveld trenger jeg et par antrekk til.

Det er interntur med jobb, kurs, sightseeing, mulighet for shopping. Ikke noe kutyme for fest og stasklær egentlig, i alle fall ikke på vår avdeling, men nå skal vi samles fra hele landet da.

Jeg er ikke den som er stor på shopping, så det er neppe behov for MYE plass til "alt jeg kjøper". Men jeg skal definitivt ha ei bukse ekstra å gå på, sånn siden jeg fabelaktig nok forventer mens på avreisedagen. Just in case...

Jeg har en kabinkoffert. Og en Stor koffert.

Egentlig tror jeg at kabinkoffert som innskjekket baggasje og stor veske som hpndbaggasje holder, men så var visst enigheten på jobb at man tar større koffert enn det. (noen skal være borte en dag lenger da. Da begynner det å bli noen dager utav det)

Evt høre om mamma har en mellomstor jeg kan låne? eller, den er jo ikke gigastor den jeg har heller da, men tror den er rommelig i forhold til hvor mye jeg ser for meg å ta med meg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:00   #2
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Jeg hadde reist med kabinkoffert og håndveske. Ikke sjekk inn kabinkofferten, hvorfor skal du det? Med mindre du reiser med Ryanair selvsagt, de er vel strenge på at man bare får ha med seg 1 kolli håndbagasje har jeg hørt. Men de er vel de eneste? Jeg har selv gått fra notorisk overpakker til smart og rasjonell kabinpakker i løpet av noen måneder, det kan anbefales. Virkelig befriende å slippe å dra på digre kofferter med ting du strengt tatt ikke trenger og droppe alle "hvisomatte"-antrekk.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:06   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Jeg VET ikke hva vi reiser med fra oslo, men jeg vet vi flyr norwegian til oslo, og de er vel også litt strenge på det med både koffert og rimelig stor veske (Jeg velger bevisst den store veska som egentlig er ei stelleveske, som egentlig funker nesten for overnight i seg selv) og jeg har allerede bestilt med en innsjekket baggaske, så jeg kan like godt gjøre det, tenkte jeg? Også mest for å slippe å styre med at absolutt ALT må være av sånne minimale pakker som går oppi en liten plastpose.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:06   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Kabinkoffert som ikke sjekkes inn hadde holdt for meg. Der hadde jeg greid å få plass til treningstøy, representabelt arbeidstøy og antrekk til middag. Stor veske, men som får plass under setet foran.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:07   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Jeg bruker aldri mer enn kabinkoffert, som jeg ikke sjekker inn. Jeg har småflasker til toalettsaker. Har som oftest med/på: en fin jeans. Et par topper, fra pyntet til straight. Litt smykker som kan dresse opp eller ned et antrekk. En cardigan. Et sjal. Skoletter. Et par skikkelig høyhæla sko. En kjole. Treningstøy.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:08   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Jeg irriterer vettet av meg over alle de som på død og liv skal ha med seg koffert inn i kabinen. Flyet kommer seg ikke akkurat raskere av gårde når alle skal stå og stable kofferter inne i kabinen. Jeg liker heller ikke små kofferter, og hadde garantert tatt den store.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:10   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Treningstøy dropper jeg.
Ja, vi har fått mail om "løpetur på lørdags morgen", for "bare to km unna hotellet ligger en fin park å løpe i". for meg ville to km til parken og to tilbake, være mer enn lang nok joggetur, LØPE gjør jeg slett ikke, og sammen med en som driver triatlon? Nope.

(Da er jeg heller enig med min kollega som foreslå å heller finne kjøpesenteret ed skøytebane og leie skøyter)

Men da går jeg for kabinkoffert.

Jeg mener å ha hørt at dette "alt i en liters pose" skulle avvikles, men er det gjort enda? (Flyr ikke hvert år jeg, nei...) Jeg tenkte sjekke inn for å kunne ta med meg shampo og balsam og dusjsåpe uten å styre med å slå det over i små flasker.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:10   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Jeg bruker to sekunder på å vippe kofferten min enten opp i hattehyllen eller under setet foran. De urutinerte reisende som på død og liv skal stå midt i midtgangen og dikkedere med vesker og jakker og ørten taxfreeposer, derimot!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:12   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg mener å ha hørt at dette "alt i en liters pose" skulle avvikles, men er det gjort enda? (Flyr ikke hvert år jeg, nei...) Jeg tenkte sjekke inn for å kunne ta med meg shampo og balsam og dusjsåpe uten å styre med å slå det over i små flasker.

Det er dessverre ikke avviklet ennå, nei. Du får kjøpt småflasker med sjampo på Vita og apotek. f.eks. (om du ikke er altfor streng på merket).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:12   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Du må fremdeles ha småflasker og liten pose, ja.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:13   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Jeg HAR altså ikke småflasker til toalettsaker, det er vel hovedgreia. Og de flere andre i reisefølget kommer til å sjekke inn, så vi må vente på baggasjen uansett.

Også ville jeg helst slippe å måtte shoppe det før onsdag. Jeg er ikke så streng på merket, jeg skulle overlevd med annen shampo til vanlig, men rett og slett foretrekker jeg å ha skum, shampo, balsam, spray... ja, altså ikke en liten pose

så jeg sjekker den inn. enkelt og greit. Men går for den lille, den rommer virkelig det jeg trenger, tenker jeg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:14   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg bruker to sekunder på å vippe kofferten min enten opp i hattehyllen eller under setet foran. De urutinerte reisende som på død og liv skal stå midt i midtgangen og dikkedere med vesker og jakker og ørten taxfreeposer, derimot!

Ja det er ikke noe mindre irriterende det. Jeg synes mange strekker grensen for hvor store ting de skal ha med seg inn. Det blir jo faktisk ikke plass hvis alle skal ha en koffert eller diger bag med inn.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:17   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Jeg skal ha stor veske. Og jakke. Men neppe masse taxfreeposer da. Eller, tja, høre med mannen om det er noe jeg skal shoppe med meg hjem, men vet ikke helt om det er noe poeng.

Og er av de "urutinerte" som ikke flyr hvert år. (eller jo, hey, jeg var i oslo i januar, det er andre gang i år!) Det er like greit jeg ikke baler med kofferten min også inne på flyet

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:27   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Kabinkoffert ville jeg brukt, ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:29   #15
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Jeg hadde nok endt opp med den store. Jeg liker å ha plass til alt selv om jeg pakker lite. Jeg ender også alltid opp med en det shopping og liker å handle uten å tenke på størrelse og vekt. Jeg shopper ikke så mye hjemme, så pleier passe på når jeg er på tur.

Da jeg var på tur sist kjøpte jeg ullpledd og paraply (lang til en av ungene) det hadde jeg ikke kunnet kjøpe med liten koffert.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:31   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Sant nok, men ullpledd trenger vi virkelig ikke flere av, og lang paraply er i alle fall ikke ungene klare for, og vi har flere enn vi bruker i hus.

Nei, poenget mitt er at jeg virkelig ikke er god på shopping, jeg finner ikke noe jeg synes jeg trenger, liksom.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-14, 23:38   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Da klarer du deg helt fint med en liten. Små flasker til toalettsaker er uansett lurt for å slippe frakte det frem og tilbake.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-14, 10:09   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Ja, men for en tur hvert tredje år har jeg ikke giddet. Det tar ikke så stor plass.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-14, 10:16   #19
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Er du glad i å strikke eller sy? Vilnius har utrolig billig ull og alpakkagarn + mye lekkert og solid linstoff.

Jeg reiser sjelden med kun kabinkoffert, tenk om jeg finner en skatt jeg ikke får med meg hjem pga størrelsen på kofferten. Men skal jeg til steder som jeg vet blir svosj-svosj, kun jobb, da reiser jeg med en weekend-bag.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-14, 10:28   #20
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Jeg hadde pakket i cabinkoffert, og sendt som baggasje. Jeg syns det er deilig å slippe å styre med baggasjen etter sikkerhetskontrollen. Sist jeg reiste på helgetur, så puttet jeg en liten bag i kofferten for evt shoppinggreier.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no