Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise Gardermoen - Sarpsborg

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-16, 18:31   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Reise Gardermoen - Sarpsborg

Jeg skal til Sarpsborg neste helg, og må komme meg dit fra Gardermoen på fredag ettermiddag (og tilbake søndag).

Jeg regner med at buss er det enkleste alternativet, men det er veldig vanskelig å orientere seg på nettsidene til busselskapene når man ikke er kjent der man skal. I sommer da Frøkna skulle til Fredrikstad trodde jeg at jeg hadde funnet rett alternativ på nett, men da hun kom til flyplassen ble hun sendt videre til en annen buss som både gikk tidligere og kjørte en raskere rute, og som jeg ikke hadde klart å finne.

Så da spør jeg: Er det noen lokalkjente som kan gi meg lenke til det beste bussalternativet for meg, eventuelt gi meg nummeret på ruta og navn på busselskapet?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 18:43   #2
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise Gardermoen - Sarpsborg

Jeg vil tro at enkleste og raskeste reiserute er Flytoget til Oslo S, og (direkte-)tog derfra til Sarpsborg.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 19:05   #3
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise Gardermoen - Sarpsborg

Flytog og tog,ja. Flybussen går bare til Fredrikstad.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 19:11   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise Gardermoen - Sarpsborg

Hm, han som har "booket" meg sa at buss var lettest. Men jeg tar gjerne tog, jeg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 19:27   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise Gardermoen - Sarpsborg

Tog + tog, ja. Raskere og behageligere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 19:38   #6
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise Gardermoen - Sarpsborg

Får du noe fritid i Sarpsborg eller - kanskje jeg og ungene skal ta oss en tur på lørdagen!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 20:21   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise Gardermoen - Sarpsborg

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Får du noe fritid i Sarpsborg eller - kanskje jeg og ungene skal ta oss en tur på lørdagen!

Skal være stevnesekretær på et brytestevne på lørdag. Det starter i 10-11-tida, usikkert hvor lenge det varer. Både start og slutt kommer egentlig helt an på hvor fort og effektivt jeg klarer å jobbe, i kombinasjon med hvor mange påmeldte det blir til slutt.

Når det er ferdig har jeg fri til jeg reiser hjem dagen etter, så det går jo an å komme et stykke utpå dagen, se litt bryting, og vente til jeg er ferdig hvis dere orker å ta det som det kommer. Det hadde vært kjempekoselig!

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 20:24   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise Gardermoen - Sarpsborg

Vi er i kontakt utover dagen, kanskje jeg tar dem med meg på Inspiria i Sarpsborg, så kan vi komme og se litt bryting og skravle.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)

Sist redigert av Pamina : 18-09-16 kl 20:52.
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 20:32   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise Gardermoen - Sarpsborg

Herlig!

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no