Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Drammen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-16, 09:46   #1
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hotell i Drammen?

Hvis jeg skal tilbringe ei novemberhelg i Drammenshallen - hvor er det da hyggeligst å bo? Jeg kommer med fly/tog så det bør være i grei gangavstand til Drammenshallen

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 09:49   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotell i Drammen?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Hvis jeg skal tilbringe ei novemberhelg i Drammenshallen - hvor er det da hyggeligst å bo? Jeg kommer med fly/tog så det bør være i grei gangavstand til Drammenshallen

Jeg har et par avbefalinger, men du får sikkert gode tips. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 10:12   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Drammen?

Alt er egentlig i grei avstand til Drammenshallen. Det nyeste hotellet er det til Stordalen, Comfort Union Brygge, det tror jeg er ganske fint. De andre er eldre, men ett av dem ligger litt nærmere Drammenshallen. Det aller nærmeste er vel Clarion Tollboden, det er også kanskje ganske nytt? Jeg kjenner ikke til det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 10:41   #4
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Drammen?

Alt er, som Tallulah sier, i gangavstand til både jernbane og Drammenshallen. Drammen er en by med et lite sentrum. Jeg hadde nok også valgt Comfort Union eller Clarion Tollboden. Jeg har ikke bodd på Clarion selv, men når vi har hatt større selskaper har familien min bodd der og vært veldig fornøyde (de har kveldsmat ). Skygg unna Scandic Park.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 12:14   #5
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i Drammen?

Jeg ville heller bodd på Union Brygge enn Tollboden. Tollboden er litt i bakevja, mens det er mer liv på Union Brygge. Jeg har bodd på Tollboden, og det er helt ok, men som sagt, litt i bakevja.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 12:21   #6
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Drammen?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg ville heller bodd på Union Brygge enn Tollboden. Tollboden er litt i bakevja, mens det er mer liv på Union Brygge. Jeg har bodd på Tollboden, og det er helt ok, men som sagt, litt i bakevja.

Men i forhold til Drammenshallen, så er Tollboden absolutt ikke i bakevja.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 12:24   #7
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotell i Drammen?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Men i forhold til Drammenshallen, så er Tollboden absolutt ikke i bakevja.

Det ser ut til at Tollboden passer utmerket! Jeg kommer til å tilbringe mesteparten av tiden på turnkonkurranse i Drammenshallen, så jeg trenger bare et hyggelig sted å sove. Kveldsmat hørtes kjekt ut!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no