Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Drikkeflasketrekk

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-09, 18:28   #1
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Drikkeflasketrekk

Jeg mener å ha sett noen slags trekk man kan ha rundt halvlitere som kan hjelpe til å holde drikken kjølig. Men når jeg googler det, vet jeg ikke helt hva jeg skal søke etter for å finne det. Noen som skjønner hva jeg snakker om og vet hvor jeg kan finne det?

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 18:35   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikkeflasketrekk

Sånne?



http://cgi.ebay.co.uk/Bottle-Cooler-...d=p3286.c0.m14

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 18:47   #3
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drikkeflasketrekk

Jeg mener å huske at jeg kjøpte min på Sportshuset på Lørenskog.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 20:04   #4
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Drikkeflasketrekk

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Sånne?



http://cgi.ebay.co.uk/Bottle-Cooler-...d=p3286.c0.m14

Sånne ja! Men finnes den enten i internettbutikker i Norge eller butikker i Norge? Var det en tilsvarende du kjøpte på Sportshuset på Lørenskog, Skytte?

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 21:21   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drikkeflasketrekk

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Sånne ja! Men finnes den enten i internettbutikker i Norge eller butikker i Norge? Var det en tilsvarende du kjøpte på Sportshuset på Lørenskog, Skytte?

Tilsvarende den ja. Er en stund siden jeg kjøpte den, men det kan jo hende de fremdeles fører slikt.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 22:22   #6
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Drikkeflasketrekk

Den er helt perfekt. Får dra til sportshuset og evt andre sportsbutikker og lete etter en slik en. Står det forresten noe navn, merke, eller produsent på flasketrekket?

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 22:31   #7
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drikkeflasketrekk

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Den er helt perfekt. Får dra til sportshuset og evt andre sportsbutikker og lete etter en slik en. Står det forresten noe navn, merke, eller produsent på flasketrekket?

Det står Cool it og så er det et firmanavn ULPI AS. Jeg googlet firmanavnet, men fant ikke stort ut av det. Kan godt hende det er en forkortelse for et lengre firmanavn.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no