Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Minymo jakke

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-12, 22:04   #1
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Minymo jakke

Jeg kjøpte brukt en minymo regnbukse, med avtagbar fleecebukse. Det finnes jakke til og jeg tror jeg så den i nettbutikk idag. Stoffet er utrolig mykt. Han trenger en vårjakke tenker jeg, har jo kun vindtett fleece fra Polarn o pyret, samt skalljakke derfra...og skal ønske seg HH skalljakke til bursdagen
Noen som vet om denne puster såpass at den kan brukes som vindjakke? Snakk om sommerstid altså, når softshelljakken og vinterjakken ikke kan brukes...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 22:56   #2
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Minymo jakke

Bilde ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 09:35   #3
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Minymo jakke

http://www.familiebutikken.no/media/...c39_1_blue.jpg

Håper dere ser den her, om noen har en til salgs str 92, 98 eller 104 er jeg interessert ;-)

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 13:14   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Minymo jakke

Skalljakke og fleece holder til vår-og sommerbruk altså.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 13:20   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Minymo jakke

Vi har hatt miymo anorakk , lett og god jakke det .Den vi hadde var tynnere enn vindtett fleecen fra PoP, som jeg synes blir for varm på sommeren.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no