Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ull strømpebukser til barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-12, 00:32   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ull strømpebukser til barn

Finnes det å kjøpe noe sted? Datteren min er mye mer glad i strømpebukser enn stillongs+sokker. Janus har hatt i alle år, prinsesse-ull, men får ikke tak i år. Nå er vi tomme for ullstrømpebukser i hennes størrelse og butikkene er rensket. Noen som vet noe sted som selger?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 00:32   #2
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

krabaten.no

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 01:21   #3
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Obs! (Safa)
Bare barn aka reflex

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 08:49   #4
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Jeg kjøpte Janus på min lokale klesbutikk i forgårs. De hadde massevis, iallefall i jentefarger. Jeg kjøpte også et par fra Safa. Jeg liker i grunnen de bedre enn Janus, men snuppa synes de rosa med striper fra Janus var finere enn Safa sine ensfargede lilla, så da ble det et par av hver.

Hvis du vil ha Janus eller Safa og ikke finner, kan jeg godt kjøpe for deg og sende de. Bare send meg en PM om det er aktuelt.

Jeg kjøpte forresten også ullstrømpebukser på NameIT tidligere i vinter. De var rimelige og så fine ut, men de har blitt ganske slaskete i vask (ullvask, selvsagt), så jeg vet ikke om jeg egentlig kan anbefale de.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 08:55   #5
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

www.ulliver.no har ullstrømpebukser fra Safa i fine farger og til en grei pris.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 08:56   #6
Svampe
Superduperaktiv
 
Svampe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 519
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

sparkjop.no

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 08:58   #7
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Jeg kjøper også Safa fra ulliver.no. Der er de faktisk mye billigere enn på reflex butikken, så portoen er innspart hvis du kjøper et par stykker.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 09:24   #8
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Sparkjøp har fått inn fine Janus strømpebukser nå i fine farger som er nyhet. Mange andre fine ullplagg i den nye kolleksjonen der også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 09:28   #9
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Name it har også noe ullstrømpebukser

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 10:05   #10
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Vi liker MP best, før jul bestilte jeg fra denne butikken, de trekker fra Dansk moms

http://www.vismaa.dk/group.asp?group=130

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 10:19   #11
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Jeg lurer litt på det samme. Småtassene mine bruker bare ull om dagen, og vi har strømpebukser fra Nameit. De er vi ikke så fornøyd med, de blir veldig fort slaskete og sidrumpa, sjøl med håndvask.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 10:30   #12
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg lurer litt på det samme. Småtassene mine bruker bare ull om dagen, og vi har strømpebukser fra Nameit. De er vi ikke så fornøyd med, de blir veldig fort slaskete og sidrumpa, sjøl med håndvask.

Enig, og Sefa buksene våre har raknet ved sømmene og Janus som vi liker best fordi det er mykt, får hull ved tærne, og det er så begrenset med farger for jenter som bruker kjoler og skjørt. MP har jeg ingen klager på.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 10:30   #13
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Safa og Reflex er kjempebra! MP har jeg ikke prøvd siden de er ca. dobbelt så dyre.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 11:13   #14
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Jeg har også veldig god erfaring med safa strømpebukser, de er tjukke, sitter godt og er meget slitesterke. Har faktisk arvet en del av dem, og de holder utrolig lenge sammenliknet med annet ulltøy, tåler fint å vaskes på 40 grader. Sparkjøp har gode priser tror jeg.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 11:35   #15
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Det er litt MP bukser igjen til 84,- pr stk.

http://www.madsogmille.dk/shop/boern...mper-40-rabat/

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 12:21   #16
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.603
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Jeg kjøpte fine ullstrømpebukser til Lille Ville på Barnas hus i høst, tror de var fra Vossatassar. De har hatt et par runder i vaskemaskinen (ullvask) uten problemer. Også er de fine - turkise, med smil på rompa.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 14:47   #17
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

MP sine er definitivt best. Pleier å finne i danske nettbutikker.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 14:54   #18
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.675
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

safa sine er gode. Kjøper hos ulliver jeg og, eller sparkjøp.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 15:31   #19
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Jeg er fornøyd med Nøstebarn sine og Mp sine. Safa-strømpebuksa så ikke ut etter 3 gangers bruk - nupper over alt! NameIt ble slaskete og krympa enormt i livet, over halvparten og da vasket jeg etter anvisningen. Liker også Janus sine godt.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 15:51   #20
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Ull strømpebukser til barn

Name-it skal vi ikke ha igjen iallefall. Liker best Safa sine, men har også et par fra MP.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no