Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

DockBoots som blir våte - reklamasjon

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-12, 00:16   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

DockBoots som blir våte - reklamasjon

Jeg ble overtalt av dama i skobutikken til å kjøpe DockBoots.
Var fra før litt interessert, da disse virker langt mer behagelige enn Cherrox-aktige støvler fordi disse blir stive og fort kalde å gå i.
Dama i skobutikken sa de ikke trakk vann, selv om de puster.

Men pjokk blir våt i dem til tross for tørr snø. Vi testet dem da han skulle på trening, og ble kjørt til/fra i bil. Han brukte dem tilsammen 6-7 minutter ute, og det var rundt 7 minus og tørr snø. Da han kom hjem, sjekket jeg dem, og de var fuktige inni, slik at jeg måtte ta ut sålen og tørke dem. Overraskende men sant. De var da ikke blitt brukt på et par dager, da måtte de også tørkes.

Damene i skobutikken har nå tatt dem inn og satt dem i vann, for å sjekke at det jeg som kunde påstår, er korrekt. Hun forlanger også kvittering eller bankutskrift dersom jeg skal reklamere. Blir så irritert, når jeg har blitt overtalt til å kjøpe en vare som ikke tilsvarer forventningene. Ekstra irritert av damas oppførsel idag. Får jeg ikke nye støvler dersom jeg ikke finner kvitteringen?? Støvlene er brukt bare 5-6 uker. Ikke vasket, ikke møkkete, ikke impregnert (de skal ikke impregneres). Alltid brukt ullsokk inni.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein


Sist redigert av Amelie : 05-02-12 kl 00:26.
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 00:56   #2
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: DockBoots som blir våte - reklamasjon

Den ene sorten db er bare vannavvisende.Hva slags db har du kjøpt?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 02:20   #3
Lissann
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 22
Lissann har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: DockBoots som blir våte - reklamasjon

Du får nok sikkert reklamasjon på skoene om de lekker. Hvis ikke du har kvitering vil du nok få tilbakebetalt for laveste pris skoene er solgt for siden du ikke har kvitering. Lykke til

Lissann er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 07:17   #4
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: DockBoots som blir våte - reklamasjon

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Den ene sorten db er bare vannavvisende.Hva slags db har du kjøpt?

Er det flere typer? Hvordan ser man forskjell?

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 11:19   #5
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: DockBoots som blir våte - reklamasjon

Dei skoene med "plast" heilt opp er vanntette, medan dei med "plast" kun nede er vannavstøtande.
Men uansett skal dei vel ikkje bli så våte av tørr snø? Var han veldig våt på føttene? Kan det vera fuktighet frå føttene, svette el.? Lillesøster vert veldig klam i db dersom det er over 2-3 grader, då er sokkene omtrent våte og skoene er fuktige inni. Men skulle ikkje tru det er noko problem i -7 grader.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 11:23   #6
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: DockBoots som blir våte - reklamasjon

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Er det flere typer? Hvordan ser man forskjell?

Den ene skoen (vannavvisende) har "gummi" bare over foten og den andre som skal være vanntett, har "gummien" oppover ankelen/leggen også.
Det er forskjell i pris også.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 11:30   #7
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: DockBoots som blir våte - reklamasjon

Disse koster kr 349,- og selve gummien sitter ikke over hele.
Men når jeg kommer for å kjøpe cherrox fordi de tåler vann, og hun anbefaler meg Dock Bootsene, fordi de har samme kvalitet men puster og er mykere ville jeg kjøpe dem. I tillegg til erfaringen jeg har med dem i barnehager jeg har jobbet; ingen av barna blitt våte av DockBootsene, og der er mange av lik type. Knallblå/mørkeblå.

Ang fotsvette, kan jeg ikke forstå at han plutselig skal svette så mye i disse, som er av pustende materiale.

Men nå står de altså i vann til i morgen, så får vi se om de tar inn vann.
Har funnet kontoutskriften på at jeg har kjøpt dem, men har ikke printer for tiden...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 11:57   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: DockBoots som blir våte - reklamasjon

Jeg har lært å ta vare på alle kvitteringer på sko, skobutikkene jeg har reklamert i kjører nazi-regime på kvittering eller kontoutskrift selv om det er reklamasjon. Og selv om de husker deg og kjenner deg igjen siden du jobber på samme senter.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 14:24   #9
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: DockBoots som blir våte - reklamasjon

Mine blir fort våte av svette i disse skoa. Jeg synes ikke de er mye pustende nei.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no